2020-11-11, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det här varit mycket snack om maskiner med mjukvara från företaget Dominion, mjukvara påstås slänga röster till Biden från Trump enligt uppgift.

Vilket skulle betyda att Biden fått 17407 röster från Trump,. Dessutom försvinner 33574 röster oklart om det drabbar någon kandidat mer än någon annan.

En manuell omräkning skulle klargöra om så var fallet.

Nu lyssnade jag nyss på intervjun med den republikanske Secretary of State i Georgia som sa att inga oegentligheter av betydelse har rapporterats. Jag vet inte men just nu väljer jag att utgå från att han talar sanning så dina uppgifter kan jag inte beakta nu. Låt de göra sin omräkning så får vi svaret. Är det ett datafel då är det ett datafel. Nu är det dessutom så att Biden snart leder med 100 000 röster i Pennsylvania så det räcker ju liksom inte med Georgia.
2020-11-11, 22:59
Medlem
Faktiskt, den här thegatewaypundit borde inte länkas till mer här i tråden och borde vara uppenbart för någon som går igenom materialet en stund. Säger jag som en Trumpster.

Finns bättre källor och det där stjälper bara mer än det hjälper.
Medlem
Citat:
Jag har för mig att experter kollade på det här år 2000 Gore/Busch utan att kunna bevis vart fusket uppståt. Men du har säker rätt.

Datasettet har inget fusk, det är bara han som inte kan läsa det.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Det är ett fenomen som man upptäckt på flera platser.

Här är en tweet från några dagar sen.
https://twitter.com/bedivere_knight/status/1324855275422056448

I ett distrikt i Virginia fick den republikanske senatskandidaten ungefär samma antal röster som Trump.

Trump 257 000
Wittman (R) 255 000

Men den demokratiske senatskandidaten fick nästan 100 000 röster mindre än Biden.

Biden 277 000
Rashid (D) 181 000

Varför struntade nära 100k Bidenväljare i att kryssa den andra demokrater på val sedeln? Han har ett muslimskt namn (pakistanier tydligen, enligt wikipedia). Är Bidenväljare islamofober?

Det kan ju helt enkelt ha varit folk som velat rösta bort Trump först och främst. Som inte bryr sig om senaten.
I Sverige är de ca 3% färre röster i landstings- och kommunval i jämförelse med riksdagsvalet.
2020-11-11, 23:00
Medlem
NeoVains avatar
OM det fortfarande finns någon kvar i tråden som tror att Joe Biden har minsta chans att bli president, eller ännu värre, hoppas på det.... Någon som ignorerar valfusket, som ignorerar kuppandet, som ignorerar att han är en senildement korrupt energilös föredetting som knappt kunde få 10 personer till sina tal...

Ledsen om jag spräcker era sista förhoppningar, poppar eran bubbla nu, men detta kommer bara inte hända. Här är den sista spiken i kistan för era förhoppningar. 0% chans har han.

https://youtu.be/EBcQ26ha0Ho
2020-11-11, 23:01
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
OM det fortfarande finns någon kvar i tråden som tror att Joe Biden har minsta chans att bli president, eller ännu värre, hoppas på det.... Någon som ignorerar valfusket, som ignorerar kuppandet, som ignorerar att han är en senildement korrupt energilös föredetting som knappt kunde få 10 personer till sina tal...

Ledsen om jag spräcker era sista förhoppningar, poppar eran bubbla nu, men detta kommer bara inte hända. Här är den sista spiken i kistan för era förhoppningar. 0% chans har han.

https://youtu.be/EBcQ26ha0Ho

Än så länge har inget stort kommit. Jag har fortfarande champagne jag kan stoppa in i kylen.
2020-11-11, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Kan du då förklara varför det skulle organiseras fusk i 5 swing states, när det fanns åtta? Och Varför då i just i dessa? Varför inte i North Carolina och Florida?

"At the traditional, post-Labor Day start of the fall campaign, POLITICO is zeroing in on eight critical battlegrounds where the 2020 election will be won or lost: Arizona, Florida, Georgia, Michigan, Minnesota, North Carolina, Pennsylvania and Wisconsin."
Sant, de har nog fuskat i fler än 5 stater. Troligen i 10-15 stater. Men inte i alla 50, det är onödigt.
De är så klart enklare att fuska i swing states, om det förväntas bli ca 50/50 behöver de ju bara fuska med några procent av rösterna, det är genomförbart och det finns nu gott om vittnen och andra konkreta bevis.
2020-11-11, 23:02
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Datasettet har inget fusk, det är bara han som inte kan läsa det.

Hävdar du att maskinerna inte är manipulerade?
2020-11-11, 23:02
Medlem
krautbrains avatar
Kayleigh McEnany sammanfattar vad de har just nu gällande ETT county. Alltså det de släpper officiellt. Är det bara jag som känner att det här känns som en Julkalender. Spännande för varje dag vad som ska finnas bakom luckan
Söt tjej för övrigt som verkar ha mycket skinn på näsan.
https://twitter.com/kayleighmcenany/status/1326634874988617729
(1/6) We have 234 pages of sworn affidavits under penalty of perjury alleging election irregularities from just ONE county in Michigan

ALLEGATIONS:

EYEWITNESS saw batch of ballots, 60% had SAME signature

EYEWITNESS saw ballot batch scanned 5 times

EYEWITNESS saw 50 ballots fed many times into scanner

EYEWITNESSES say Jan 1, 1900 was recorded in poll book as DOB for many not in book so they could count ballots

EYEWITNESS saw 35 ballots counted even though not connected to voter record

PASSENGERS dropped off more ballots than people in car

WITNESS told ballots received after election were being pre-dated, counted

FAILED software that caused error in Antrim County used in Wayne County

GOP challengers not readmitted but Dems admitted

GOP challengers forced to stay away while Dems were not

GOP challengers physically pushed from counting tables by officials

GOP challengers subjected to racial harassment

DEM challengers gave out packet: “Tactics to Distract GOP Challengers”

Election officials covered windows so challengers couldn’t observe counting

Election officials cheered when GOP challenger ejected

GOP challenges to suspect ballots ignored

Challengers barred from observing ballot duplication process
2020-11-11, 23:03
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clumpekloss
Är vi på samma planet?, GA är inte klart på långa vägar, man ska räkna om rösterna så det blir rättvist och gå igenom eventuella datorer som kan styra valresultatet, herregud är du påverkad av något vänstert?

Lin Wood är advokat för Trump i Georgia gällande recount. Han verkar komma till en helt annan slutsats än många i denna tråd. Han är dessutom på plats

Lin Wood, Attorney, Georgia:

More TRUTH.

The evidence is irrefutable. Soon people will be going to prison. Lots of people.

https://twitter.com/LLinWood/status/1326621641699438592

#Truthwillprevail
#Fightback
2020-11-11, 23:05
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Lin Wood är advokat för Trump i Georgia gällande recount. Han verkar komma till en helt annan slutsats än många i denna tråd. Han är dessutom på plats

Lin Wood, Attorney, Georgia:

More TRUTH.

The evidence is irrefutable. Soon people will be going to prison. Lots of people.

https://twitter.com/LLinWood/status/1326621641699438592

#Truthwillprevail
#Fightback

Det är ju inte ett verifierat konto är det verkligen han då?
2020-11-11, 23:06
Medlem
Citat:
Okej, har du någon källa på dessa uppgifter?

Får inte länkningen att funka men sök på 11alive recounts så har de ett par artiklar om vad som gäller i Georgia för audits och recounts. Georgia har som standard att köra en kvalitetsrevision efter varje val.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in