Citat:
Ursprungligen postat av
samtron12
Fortsätt gå Off-topic du, tror ingen tar dig seriöst i tråden ändå.
Tycker du ska skicka dina scoop om Russia-gate till The Young Turks och msnbc, dom välkomnar nog dig med öppna armar. Till och med respektabla progressivaröster i USA som Jimmy Dore och Kyle Kulinski skrattar nog bara åt er 2020
Russiagate var en konservativ konspirationsteori som föll ihop lika snabbt som Huntergate. Konstigt att ingen tar upp dessa skandaler längre, tycker du inte?
Med tanke på att de skulle avslöja Deep State i all sin uselhet och leda till en ny världsordning och alla enemy of the people skulle antingen skickas till Guantanamo eller skjutas är det ju märkligt att ingen bryr sig om dem längre.
Ni har hittat en ny konspiration? Den här tråden? Det menar du inte? Jag skämtar, naturligtvis har ni gjort det. När denna faller ihop som en av mina suffleer, vad gör ni då?
Hittar en ny så klart. Jag måste ändå beundra er ihärdighet. När 100 konspirationer bestått av luft kommer nr 101 direkt efter.
Som de där Millerites eller vad fan de nu hette, orkar inte googla, som sköt upp datumet för jordens undergång hela tiden när det aldrig hände.
Fan vad tråkigt för de som sålde allt de ägde och spenderade sitt livs besparingar på två dygn av supande och horande.
När man vaknar upp bakfull så in i helvete så står jorden fortfarande kvar! Vad i helvete!
Jag säger bara, bered dig på att Biden flyttar in i Vita Huset i januari. Det är nämligen vad som kommer att hända. Jag vill inte att ni hamnar i en depression eller så så förbered er.
Episk tråd!