2020-11-11, 01:22
Medlem
westrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Aftonbladet just nu: Trump tigger pengar. Game over! Spelet är slut. Trump förbereder sig på livet efter Vita Huset (säger en källa till Washington Post.) Även New York times är med på ett hörn.

Wow. Dessa källor..

ja som om han skulle behöva pengar
2020-11-11, 01:25
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Ja men då skickade dom ut dem okontrollerat den här gången pga. pandemin då. Alltså fick alla röstberättigade den hemskickad utan ID-krav vid uthämtningen.

Så har jag också förstått att det gått till. Det varnades om det innan valet. Videon ligger begravd någonstans bakåt i tråden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Fortsätt gå Off-topic du, tror ingen tar dig seriöst i tråden ändå.

Tycker du ska skicka dina scoop om Russia-gate till The Young Turks och msnbc, dom välkomnar nog dig med öppna armar. Till och med respektabla progressivaröster i USA som Jimmy Dore och Kyle Kulinski skrattar nog bara åt er 2020
Russiagate var en konservativ konspirationsteori som föll ihop lika snabbt som Huntergate. Konstigt att ingen tar upp dessa skandaler längre, tycker du inte?

Med tanke på att de skulle avslöja Deep State i all sin uselhet och leda till en ny världsordning och alla enemy of the people skulle antingen skickas till Guantanamo eller skjutas är det ju märkligt att ingen bryr sig om dem längre.

Ni har hittat en ny konspiration? Den här tråden? Det menar du inte? Jag skämtar, naturligtvis har ni gjort det. När denna faller ihop som en av mina suffleer, vad gör ni då?

Hittar en ny så klart. Jag måste ändå beundra er ihärdighet. När 100 konspirationer bestått av luft kommer nr 101 direkt efter.

Som de där Millerites eller vad fan de nu hette, orkar inte googla, som sköt upp datumet för jordens undergång hela tiden när det aldrig hände.

Fan vad tråkigt för de som sålde allt de ägde och spenderade sitt livs besparingar på två dygn av supande och horande.

När man vaknar upp bakfull så in i helvete så står jorden fortfarande kvar! Vad i helvete!

Jag säger bara, bered dig på att Biden flyttar in i Vita Huset i januari. Det är nämligen vad som kommer att hända. Jag vill inte att ni hamnar i en depression eller så så förbered er.

Episk tråd!
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
En tid att minnas.

Dagarna då alla demokratiska val avgjordes för all framtid.
Men var det verkligen röstfusk? Eller bara "övermakten" som ville bestämma?
Om MSM vinner så är vi i Orwells verklighet.
Om Folket vinner så sitter Trump ytterligare bara 4 år och sen är det som vanligt igen.

Vad ska Amerikanska folk utsättas för?

Om det här går vägen blir det aldrig "som vanligt" igen. Och efter Trumps nästa 4 år får vi en ny republikansk president som får ta vid där Trump slutade. Demokraterna som parti kommer att implodera och aldrig vinna ett presidentval igen. De kommer på klassiskt vänstermanér vända sig inåt och söka syndabockar internt och kanibalisera sig själva till döds.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Den stora frågan blir förstås det rättsliga efterspelet av detta kuppförsök framöver. Warren kräver att William Barr ställs inför riksrätt.

Om Trump administrationen är lika inkompetent när det kommer till detta som allt annat så lär det ske
2020-11-11, 01:26
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
För att delegationen som träffade Trump var 28 till antalet.

Det är mycket viktigt att granska val, därför har man valobservatörer. Däremot är det inte viktigt, eller ens behjälpligt, att välja att missförstå informationen du läser.
Du håller på som du gör för att du håller på Trump, demokratins utfall i valet är du ointresserad av. Själv höll jag på Trump, även om jag anser Biden förmodligen vara en bättre människa och president.

Varför jag höll på Trump? För att jag misstänkte att han skulle börja tramsa om valresultatet och destabilisera amerikansk politik ytterligare. Bättre att låta honom hållas i fyra år till, låt honom känna sig som en vinnare, sen börjar man om igen i lugn och ro med vuxna människor att rösta på.

Hur många var dom då?
2020-11-11, 01:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RA_86
Videon är ju tre år gammal?

Kopierade fel länk...
2020-11-11, 01:27
Medlem
Nu erkänner en brevbärare i Pennsylvania som Republikanerna paradat runt att han totalt fabricerat valfuskanklagelserna och Republikanernadonerade 130 000$ till honom. Han måste skratta hela vägen till bamken. Det här blir ju bara mer och mer patetiskt från Republikanerna
https://twitter.com/washingtonpost/status/1326301224828809217
Senast redigerad av joxmoose 2020-11-11 kl. 01:30.
2020-11-11, 01:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Homeland Security kommer med överaskningar...

https://www.youtube.com/watch?v=LIYHIycbWb8

Hahahaha hur får du det från den videon?`
Det är precis som allt annat i den här tråden, nån random snubbe som säger han vet att det är fusk och när han får den enkla frågan "hur vet du det" så säger han "aa du får se sen".

Man måste verkligen vilja tro på det här jävligt hårt för att det ska funka, minsta jävla objektivitet i frågan och man blir skeptisk

Fy fan vilken nivå asså
Medlem
Guadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Oavsett så är det folket som avgör.

Det blir inte vackrare än så här.
Har Hillary och resten av gangstrarna tur slipper de bli slängda åt vargarna som Khadaffi blev. Sönderslagen med en kniv i rumpan bad han för sitt liv.

Titta så glad Hillary blev när hon sett filmen på mobben där dom sliter sönder karln.
https://youtu.be/6DXDU48RHLU

Vill ni ha en länk på Khadaffis sista minut i livet?

1. Folket har avgjort.
2. Vad har resten med något att göra?
Medlem
happyhippoxs avatar
.
Senast redigerad av happyhippox 2020-11-11 kl. 01:41.
2020-11-11, 01:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Ja men då skickade dom ut dem okontrollerat den här gången pga. pandemin då. Alltså fick alla röstberättigade den hemskickad utan ID-krav vid uthämtningen.

Okej och du menar att det inte finns någon som helst verifikation här t.ex. signatur utan det var bara varsin lapp till varenda idiot som bor där med två rutor man fick välja att kryssa i den ena eller andra o skicka tillbaka då alltså?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in