2020-11-11, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Negrer och andra minoriteter i USA har ID. Många av dem skiter i att rösta. Vänsterns snack om att det är svårt och dyrt för negrer att skaffa ID, är bara skitprat. Det är bara en ursäkt för att de ska kunna använda illegala invandrare att fusk-rösta åt Demokraterna.

Ja demokraterna har envist motsatt sig ett bättre röstsystem just med motiveringen att svaga grupper då inte skulle rösta. Men idag så är det inte demokraterna som tjänar på de svaga grupperna. Det är den ekonomiska eliten och storstäderna som röstar på Biden.
2020-11-11, 00:53
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
När är det svensk tid?

För som sagt det börjar bli ganska tjatigt!
03:00 svensk tid.

För den som vill se så är det bara att ladda ner FOX News app så är det en vecka gratis prövotid.
2020-11-11, 00:53
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Observatörerna som diskuterades var just de här 28. Följ citaten bakåt så ser du. Det var vad just de här observatörerna kommit fram till som diskuterades.

Självklart har man en grupp människor (delegation) som företräder landets samlade valobservatörer. Vore helt tokigt ifall tiotusentals skulle avlägga rapport hos Trump.
2020-11-11, 00:54
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
När är det svensk tid?

För som sagt det börjar bli ganska tjatigt!

Om två timmar. 03:00 om jag fattat tiden rätt. Ja jag håller med. Nu får dom presentera något riktigt köttigt.
Medlem
miikoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Oj en av personerna som sagt att han sett fusk med rösträkningen erkänner nu att han ljög i Project Veritas!:

Here are the facts: Richard Hopkins is a USPS employee in Erie, Pa.

He signed a sworn affidavit with allegations of ballot tampering/fraud and went public through Project Veritas.

#USPS IG began investigating last week.
#USPS IG investigators informed Committee staff today that they interviewed Hopkins on Friday, but that Hopkins RECANTED HIS ALLEGATIONS yesterday and did not explain why he signed a false affidavit.
https://twitter.com/OversightDems/status/1326289149469609985?s=20

Project Veritas PRODUCERAR tydligen bara falska vittnen och fejkvideos..

Hur kan någon ta dessa på allvar?

Det var tydligt redan ifrån början. Tittade på ett exempel som Project Veritas hade om att USPS stämple om brevröster i Michigan så att det skulle se ut som att brevrösterna var postade på valdagen.

Tydligt fake, då vallagen i Michigan inte tillåter att brevröster kommer efter valdagen. Ingen stämplar väl om en massa brev när de ändå inte kan räknas.

Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Du kan gå och sova nu. Det är över snart:

https://thegoptimes.com/chair-of-the-federal-election-commission-drops-bombshell-announcement/

Intervjun med ordförande för valmyndigheten finns i artikeln, videobevis. Han säger att valet är illegitimt pga valfusk.

Beslut behöver dock ta av domstol i Pennsylvania.

PEC är en mydighet för reglering av finnanciering i valkampanjer, det är ingen valmyndighet.
Senast redigerad av miikos 2020-11-11 kl. 01:01.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Oj och jag trodde FEC var federal campaign financing och som GOP av någon anledning startade upp för några månader sedan..

Men om du vill ljuga! är det helt OK!

FEC(kalier) är inte usa:s valmyndighet! Och handhar inte röstfuskande trumpanhängare!

Sluta ljug idiot, det är allt för lätt att spräcka din skit:

1974 startade det, och han är ordförande för

Federal Election Commission

Inte någon jävla Financing. Idiot.

https://en.wikipedia.org/wiki/Federal_Election_Commission
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Den du diskuterar med är en användare som bara leder en in i småaktiga diskussioner om skit som inte rör ämnet. En person som aldrig kommer flytta sig en tum. Du har fel oavsett vad du säger. Ignorera skiten bara.

Tack för tippset!
2020-11-11, 00:56
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rendar
Mycket snack om Dominion, men de där 6000 rösterna i Michigan upptäcktes och korrigerades väl redan i onsdag förra veckan (rätta mig om jag har fel). Dvs egenkontrollen fungerade i det fallet. Har man upptäckt andra glitchar som inte redan var korrigerade?

Jag vet inte. Det går rykten om mycket mer. Tråden på thedonald.win är extremt intressant men sajten ligger nere pga ddos-attack. Jag tror inte vi får se uppdaterade siffror alls just nu. Det känns som radiotystnad.
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Självklart har man en grupp människor (delegation) som företräder landets samlade valobservatörer. Vore helt tokigt ifall tiotusentals skulle avlägga rapport hos Trump.

Jag tror inte att dessa var några företrädare för landets samlade valobservatörer. Jag fattade som att de företrädde länder ifrån den amerikanska kontinenten, men kan ha helt fel där.
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
03:00 svensk tid.

För den som vill se så är det bara att ladda ner FOX News app så är det en vecka gratis prövotid.

Citat:
Om två timmar. 03:00 om jag fattat tiden rätt. Ja jag håller med. Nu får dom presentera något riktigt köttigt.

Tackar! !

Ja väntar med spänning! ska bli roligt och se om det finns något eller om allt detta är en hoax.
2020-11-11, 00:58
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Demokraternas stora "hopp", Cal Cunningham, som medierna sa i princip var garanterad en seger i North Carolinas senatsval, har nu till sist erkänt sig besegrad. Demokraterna hade hällt in groteska mängder pengar i Cunninghams kampanj och det var många som såg det som "otänkbart" att Demokraterna skulle låta honom förlora valet. Nu är det dock ett faktum och frågan är ifall man försökt fuska men ifall fuskandet helt enkelt inte räckt hela vägen fram?

https://www.breitbart.com/politics/2020/11/10/cal-cunningham-concedes-north-carolina-senate-race-to-sen-thom-tillis
Tack. Så jävla underbart att se hur alla pusselbitar faller på plats en efter en.

TDS:arna i den här tråden är fortfarande i total förnekelse, men det ska bli roligt att se reaktionerna när verkligheten når fram till dessa.
2020-11-11, 00:58
Medlem
ModerRotas avatar
En tid att minnas.

Dagarna då alla demokratiska val avgjordes för all framtid.

Men var det verkligen röstfusk? Eller bara "övermakten" som ville bestämma?

Om MSM vinner så är vi i Orwells verklighet.
Om Folket vinner så sitter Trump ytterligare bara 4 år och sen är det som vanligt igen.

Vad ska Amerikanska folk utsättas för?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in