Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Mystiken kring Bidens osannolika höga valresultat (högst någonsin!!!) med hänsyn till hans usla insats och jämfört med alla andra presidenter i USAs historia, mystiken kring hur rösterna kom i tiotusental, hundratusental på morgonen enbart till Biden efter flera timmars paus i rösträkningen, precis när han behövde det.
Varför skulle Trump förnedra sig om han förlorade ärligt? Varför skulle Rubi och alla de andra hänga på? Varför skulle USAs mest kända advokat jobba pro bono för Trump om det bara var en fix i idé i en narcissists huvud? Varför skulle tusentals advokater erbjuda sig att jobba pro bono om det bara var en dålig förlorare till en gammal gubbe? Varför tar ex-generaler och ex-ambassadörer tillika ex-director på NSA Trumps parti om det är "normala" misstag som begåtts?
Jag vet sannerligen inte och det gör ingen här inne på FB heller, men min magkänsla säger mig att man försöker stjäla valet från Trump och att patrioter runt om i USA ställer upp för sin rättmätige president.
Varför är det så mystiskt med Bidens siffror men inte med Trumps?
Detta har setts som ett av de viktigaste valen någonsin för Demokraterna och det har synts i alla opinionsundersökningarna.
Det var förväntat att det skulle gå bra för Biden.
Trump däremot har haft väldigt dåliga siffror och haft dåliga siffror under hela sin mandatperiod.
Men att han också ökar kraftigt och extremt överpresterat är inte konstigt då?
Om något skulle jag påstå att det är Trumps höga siffror som är misstänkta.
Speciellt i Florida. Där lyckades Biden bara få 1% mer poströster trots att Trump under hela kampanjen uppmanat sina väljare att inte poströsta och Bidens kampanj uppmuntrat folk att poströsta så mycket som möjligt.
Om det är någon delstat man borde titta närmre på poströstandet så är det Florida.
Med DeJoys USPS skulle det inte förvåna mig om massa poströster kommit på villovägar.