2020-01-04, 22:38
Medlem
russiaroulettes avatar
Varit 2 gånger 4 dagar ena gången bara ladd och alkohol riktigt rolig story då jag hade 2 getingar inne lägenheten dom 2 sista dygnen så blev stucken ca 10 gånger. Inte roligt när man sen går och nojjar över asen tjackad på fjärde dygnet. Andra gången på e speed benz och alkohol. Hade even en kompis som engång var 7 eller 8 dagar på raken
Citera
2020-01-04, 23:11
Medlem
Alldeles för länge🙈 Skönt att vara fri
Citera
2020-01-05, 17:31
Medlem
Dopaminas avatar
5 dagar + 4 dagar. Där pluset står var det 12 timmars sömn emellan. Tärande.
Citera
2020-01-05, 17:51
Medlem
KringExs avatar
5 eller 6 dagar, dock inte på tjack utan på Metylfenidat
Citera
2020-01-06, 02:35
Medlem
yungyeeys avatar
hade ett äckligt race på 7dagar, 7 måltider och jobbade 10-12h 5dagar. Sista arbetsdagen rökte jag en holk med kollegan och jag var så vilse i skallen att jag inte kunde föra en vettig konversation med honom.
Aldrig igen!
Citera
2020-11-09, 03:58
Medlem
SlajmTajms avatar
Över 7 dygn utan sömn, hade tillslut brutala hallucinationer/Illusioner och de sista timmarna och trippade jag iprincip med grov verklighetsuppfattning och psykotiska tanker. Såg skuggor/skepnader och hörde massvis med olika röster som både skrek, viskade, grät med mera. Bland annat hörde jag min barndomsväns röst som han hade för ca 15 år sedan. Då bestämde jag mig för att dra i mig 5st Zolpidem på totalt 25mg men det var trots det svårt att sova då jag var livrädd för skepnaderna som hotade mig att ta livet av mig. Som tur va har jag en flickvän med överseende som kunde lugna ner mig. Under hela denna vecka var det inte ens jobbigt att hålla sig vaken efter de första 48h, som att kroppen gått in i felsäkert läge... Minns det mesta precis som vanligt men de sista 6h var galna, sista 12h hade jag svårt att tala och hålla balansen och närminnet var helt borta.

Dagen efter var jag skittrött men mådde helt normalt igen. ca 1 månad senare var jag ofrivilligt vaken i 4 nätter och mådde bra mycket sämre den gången. Har haft arbete som gjort att jag varit vaken i upp emot 5 dygn förut och som en naturlig nattugla sedan barnsben är 72h inget märkvärdigt för mig alls. Helst sover jag dock varje natt och om jag får sova ut kan det bli upp emot 12h utan problem. Kroppen/Psyket är allt bra skumt.
Citera
2020-11-09, 04:51
Medlem
minst 14 dagar, sen sova en natt och börja om.Brukar dock inte hålla räkningen, men september förra året sov jag sammanlagt 20 timmar totalt. Man har i alla fall en hel del extratid. Fast det kanske dras av ens saldo längre fram i livet.
Citera
2020-11-10, 07:41
Medlem
MorsLillaGosses avatar
runt 5 dagar, tror inte det var dygn utan mer 4 dygn och några timmar. Man tappar ju lite kollen på tid och rum när hjärnan i princip är friterad efter tredje dygnet. Sista dygnet så sov jag i princip fast jag var "vaken" och gjorde saker.

Har en bild på mig själv på fjärde dygnet och ögonlocken hängde ner så mycket att man knappt såg pupillerna fast de blir stora som tefat på tjack.
Citera
2020-11-10, 13:13
Medlem
Tangentriddarens avatar
Tre dygn, lirade wow under tiden. Mer än tre dygn känns som overkill, får inte ut lika mycket av det och krävs allt högre doser för att vara fungerande. Känns som slöseri, tycker det inte ens är roligt efter det, är mest sliten. Delar hellre upp det på ett par-tre dygn-sektioner.
Citera
2020-11-10, 16:49
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentriddaren
Tre dygn, lirade wow under tiden. Mer än tre dygn känns som overkill, får inte ut lika mycket av det och krävs allt högre doser för att vara fungerande. Känns som slöseri, tycker det inte ens är roligt efter det, är mest sliten. Delar hellre upp det på ett par-tre dygn-sektioner.

Håller verkligen med. Mer än tre dygn är bara rent självplågeri. Bättre att köra tre dygn, paus på 48h och så kan man köra på igen om man vill. Man får ut så otroligt mycket mer. Dock så har jag tagit små mängder i kaffe dagen efter som en återställare tillsammans med t.ex. en liten bit subutex. Funkar rätt bra för att minska AT'n
Citera
2020-11-10, 23:21
Medlem
Använder inte droger själv, men en släkting var vaken 3 dygn på 1g. tjack om dagen (Vilket faktiskt inte är så mycket tydligen hävdade han) Han drack också stora mängder sprit. Han körde bil i det tillståndet och blev stoppad av polisen. Han var klädd i randig pyjamas och innetofflor mitt i vintern. Han hade över 4, 0 i promille (över den där gränsen man egentligen skall vara däckad på, osäker på siffran) och tydligen vart så på lyset att han inte ens hade lyckats snorta senaste linan utan mer hade doppat näsan i så att hans knallröda brännvinsnäsa hade fått en vit nästipp.

Han hävdade envist att han var nykter till polisen trots att han inte kunde stå och han kommer ihåg att han måste ha sett ganska skyldig ut för poliserna skrattade åt hans röda näsa med vita nästipp och att han höll en spritflaska i handen. Han blev inte bara av med körkortet utan han hamnade faktiskt i fängelse för det där. 1,5 år om jag kommer ihåg rätt.
Citera
2020-12-08, 21:45
Medlem
lancxzev2s avatar
1 1/2 dygn, och detta var då en dos på kanske 0.3-0.4, innan det ens hade gått ett dygn så kunde jag redan få små hörsel hallucinationer samt lite skuggfolk som det kallas, kommer aldrig vilja vara vaken längre än så tom den doseringen tycker jag är för mycket, fattar inte vad som är så jävla häftigt med att stanna uppe flera dagar i rad, ni ger ju drogen bara ett dåligt rykte...nä usch punderifasoner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in