2020-11-03, 17:40
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
Ja just det... Fattar. ja så är det haha. Dock har jag blivit introducerad till en helt nu grupp av kvinnor sedan jag började skriva här. fått ligga ganska mycket med tåliga kvinnor i ffa parrelationer. väldigt skönt!

Trevligt. Ligg på
Citera
2020-11-05, 20:49
Medlem
https://www.bildtagg.se/bild/cqjxdc7b0livmkfruch4ib5g

Vem vågar sig på en gissning om måtten?
Citera
2020-11-05, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
https://www.bildtagg.se/bild/cqjxdc7b0livmkfruch4ib5g

Vem vågar sig på en gissning om måtten?

Vild gissning, men vet inte om det är smickrande eller ej smickrande?

Min gissning är omkring 13 cm lång, och omkring 16 cm i omkrets på grövsta stället, beräknat på den del man ser, så inte mätt mot benet som är standard.
Citera
2020-11-06, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Vild gissning, men vet inte om det är smickrande eller ej smickrande?

Min gissning är omkring 13 cm lång, och omkring 16 cm i omkrets på grövsta stället, beräknat på den del man ser, så inte mätt mot benet som är standard.

Måste säga att du kom väldigt nära trots bildens dåliga kvalite . 16x14. En standardpick!
Senast redigerad av gärningsman 2020-11-06 kl. 06:40.
Citera
2020-11-06, 10:33
Medlem
Citat:
Måste säga att du kom väldigt nära trots bildens dåliga kvalite . 16x14. En standardpick!

Inte så nära om måtten är i samma ordning som min gissning.
Men större än standard/medel låter det som?
Citera
2020-11-06, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Inte så nära om måtten är i samma ordning som min gissning.
Men större än standard/medel låter det som?

Vet inte. Har aldrig fått en kommentar vare sig den är för liten eller stor så antar jag att den är standard. Ibland har man ju kommit lite väl långt in men det har väl snarare göra med vilken tid i månaden kvinnan är. Ju närmare ägglossning så kommer tappen närmare?

Edit: Jo, nu minns jag! Visst har man träffat på ett par kvinnor som inte kände så mycket. Samtliga hade barn så om det har något med det att göra eller inte låter jag vara osagt.
Senast redigerad av gärningsman 2020-11-06 kl. 10:52.
Citera
2020-11-06, 16:55
Medlem
Citat:
Vet inte. Har aldrig fått en kommentar vare sig den är för liten eller stor så antar jag att den är standard. Ibland har man ju kommit lite väl långt in men det har väl snarare göra med vilken tid i månaden kvinnan är. Ju närmare ägglossning så kommer tappen närmare?

Edit: Jo, nu minns jag! Visst har man träffat på ett par kvinnor som inte kände så mycket. Samtliga hade barn så om det har något med det att göra eller inte låter jag vara osagt.

Fritt ur minnet så är den något större än medel för Sverige, åtminstone i grovlek, men i dagligt tal kan det säkert diffa någon centimeter både uppåt och neråt när man pratar om standard eller medel kanske.

Såvitt jag förstått väldigt individuellt vad en kvinna föredrar, jag har fött barn men har nog inte provat någon grövre än 13-14 i omkrets, och det har räckt till alldeles utmärkt, funkar med lite mindre också.
Citera
2020-11-07, 23:09
Medlem
Är det någon som gillar att håna stora penisar för fult skaft och liknande? Har en på 18 cm.
Citera
2020-11-08, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenjin8
Är det någon som gillar att håna stora penisar för fult skaft och liknande? Har en på 18 cm.

Vad menar du med gillar att håna?
Citera
2020-11-10, 11:49
Avslutad
Sitter själv på en jävligt fet kuk (13+ vid grövsta stället) vilket är uppskattat när man väl får upp den.
Däremot har jag hört att vi män med större volym har svårare att fylla allt med blod, så det är väl en blessing and curse så att säga.
Citera
2020-11-10, 11:59
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jiimzy
Sitter själv på en jävligt fet kuk (13+ vid grövsta stället) vilket är uppskattat när man väl får upp den.
Däremot har jag hört att vi män med större volym har svårare att fylla allt med blod, så det är väl en blessing and curse så att säga.

Har också 13 omkrets men aldrig haft problem att få stånd. Är du ung kanske du bör kolla så det inte är nåt fel
Citera
2020-11-10, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jiimzy

Vem har lurat i dig att 13 cm i omkrets skulle vara stort? 13 cm är ju skitsmalt och inte mycket att skryta med. Ibland säger männen att de har en stor en fast det inte alls stämmer, konstigt.

De killar jag varit med som haft 15 cm i omkrets har då inte haft några problem med ståndet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in