Citat:
Ursprungligen postat av
Jiren
Det här bevisar att Biden är EU:s kandidat och önskvärde PK-president.
Drömmen är nog att USA ska börja tänka 'allt till alla' samt massinvandring från Jordens allra sämsta hörn.
Visst är det så. USA är ju förebilden. The blueprint. Det är därifrån skiten kommer.
Citat:
Ursprungligen postat av
MidlifeMommy
Jag hörde Ann Linde i en tidig intervju då hon bedyrade att allt hade gått rätt till, enligt OSSE’s bevakning. Väldigt snabbt gick det att dra slutsatser där, också. Hade varit njutbart att höra hennes obehagliga bräkande röst igen om det visar sig att det faktiskt har förekommit oegentligheter.
Själv har jag ingen aning om vad jag ska tro men hoppas att det vänds på alla stenar. Om Dem har rent mjöl i påsen borde de önska det också. Många tror ju att Biden ska ”ena” det amerikanska folket igen efter att Trump ”splittrat” det. Men är det möjligt om misstankarna om valfusk får fortsätta att gro? Kommer upp till 70 milj människor bara att lägga sig platt och gilla läget?
Tänk om det hela slutar med Trumps största seger någonsin? Kanske han inte vinner valet men kan bevisa allvarligt fusk och mediernas ruttenhet?
Oavsett vilket kommer de närmaste veckorna att bli spännande. Sen kan man bara hoppas att ”rätt” person vann.
Tack för ett bra svar. Det har som sagt varit snabba ryck, milt uttryckt.
Framför allt har jag fått uppfattningen att det handlar om "klimatarbetet" och om USA:s deltagande i olika internationella samarbeten. Har hört Paris-avtalet och WHO nämnas flera gånger. Och så ska Biden ena det amerikanska folket, vilket du skriver. Time to heal, som Biden själv sa i sitt tal efter "valvinsten". Det kan bli rätt svårt. Inte minst efter kontroversen nu efter valet.
Min förhoppning är att Trump ska lyckas peka på allvarliga brister rent juridiskt i det amerikanska valsystemet samt låta media med CNN och Fox i spetsen stå där med byxorna kring anklarna.