2020-11-10, 10:17
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
UPPDATERING WISCONSIN

Gäller: 19.032 röster

En så kallad "Glitch" är nu upptäckt i Wisconsin.
Detta kan komma att innebära en reversering av 19.032 röster från Joe "Dominion" Biden.

Läs mer här:
https://twitter.com/gatewaypundit/status/1326004534200717312

PS. Dominion Voting Systems nyttjas även i denna Swing-Stat.

Om detta stämmer är Bidens ledning utraderad. Lägg på felaktiga/falska valsedlar och Trump vinner WI. Jag har haft i magen att Trump förlorat pga fusk men när man ser det svart på vitt så här uppenbart blir det nästan svårt även för mig att ta in det. Det vore som sagt världshistoriens i särklass största politiska skandal.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
UPPDATERING WISCONSIN

Gäller: 19.032 röster

En så kallad "Glitch" är nu upptäckt i Wisconsin.
Detta kan komma att innebära en reversering av 19.032 röster från Joe "Dominion" Biden.

Läs mer här:
https://twitter.com/gatewaypundit/status/1326004534200717312

PS. Dominion Voting Systems nyttjas även i denna Swing-Stat.

Vilka som har Dominion:

Wisconsin
Michigan
Georgia
New York
Kalifornien

Alla demokratiska efter valet. Viktigaste är swingstaterna.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Absolut, men allt som utretts har förkastats, för man har inte hittat något åtalbart. Och nej, kandidaten jag ville skulle vinna vann inte är inte grund till åtal.

Dessutom, de stater som det fortfarande finns ej förkastade åtal i är har inte tillräckligt många delegater för att ge DJT segern.
Man öppnade upp för utredning igår, måndag amerikansk tid. D v s igår eftermiddag, svensk tid. Kan vi, snälla, vänta i mer än 12 timmar innan vi förkastar utredningen?
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Det är så långt konspirationsteorin eller snarare konspirationsteorierna har kommit. Finns ju över ett dussintal som spretar åt olika håll. Ni kan inte ens peka ut en misstänkt aktör.
Dem kan inte ens ge bevis som är graverande heller det är länkar till twitter och Youtube kanaler som sitter i knäet på Trump, Sedan klarar inte ens dem närmsta runt Trump heller få fram bevisen på bordet så det hela är mer och mer en pyspunka sedan man sade att Biden blev vald hos tv kanalerna!
2020-11-10, 10:18
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Det här bevisar att Biden är EU:s kandidat och önskvärde PK-president.

Drömmen är nog att USA ska börja tänka 'allt till alla' samt massinvandring från Jordens allra sämsta hörn.
Visst är det så. USA är ju förebilden. The blueprint. Det är därifrån skiten kommer.
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Jag hörde Ann Linde i en tidig intervju då hon bedyrade att allt hade gått rätt till, enligt OSSE’s bevakning. Väldigt snabbt gick det att dra slutsatser där, också. Hade varit njutbart att höra hennes obehagliga bräkande röst igen om det visar sig att det faktiskt har förekommit oegentligheter.

Själv har jag ingen aning om vad jag ska tro men hoppas att det vänds på alla stenar. Om Dem har rent mjöl i påsen borde de önska det också. Många tror ju att Biden ska ”ena” det amerikanska folket igen efter att Trump ”splittrat” det. Men är det möjligt om misstankarna om valfusk får fortsätta att gro? Kommer upp till 70 milj människor bara att lägga sig platt och gilla läget?

Tänk om det hela slutar med Trumps största seger någonsin? Kanske han inte vinner valet men kan bevisa allvarligt fusk och mediernas ruttenhet?

Oavsett vilket kommer de närmaste veckorna att bli spännande. Sen kan man bara hoppas att ”rätt” person vann.
Tack för ett bra svar. Det har som sagt varit snabba ryck, milt uttryckt.

Framför allt har jag fått uppfattningen att det handlar om "klimatarbetet" och om USA:s deltagande i olika internationella samarbeten. Har hört Paris-avtalet och WHO nämnas flera gånger. Och så ska Biden ena det amerikanska folket, vilket du skriver. Time to heal, som Biden själv sa i sitt tal efter "valvinsten". Det kan bli rätt svårt. Inte minst efter kontroversen nu efter valet.

Min förhoppning är att Trump ska lyckas peka på allvarliga brister rent juridiskt i det amerikanska valsystemet samt låta media med CNN och Fox i spetsen stå där med byxorna kring anklarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Om detta stämmer är Bidens ledning utraderad. Lägg på felaktiga/falska valsedlar och Trump vinner WI. Jag har haft i magen att Trump förlorat pga fusk men när man ser det svart på vitt så här uppenbart blir det nästan svårt även för mig att ta in det. Det vore som sagt världshistoriens i särklass största politiska skandal.

Jag har sagt att detta är mycket större än Watergate-skandalen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nu har även Justitedepartementets högste ansvarige för valfrågor avgått i protest, efter att justitieminister Barr skickat ut ett memo där han vill trvinga fram en utredning om "valfusk".

Hedersmannen Richard Pilger, director of the elections crimes branch in the Justice Department's Public Integrity Section, vill inte spela med i detta bisarra och odemokratiska spel och avgår därför med omedelbar verkan.

Man kan också ifrågasätta ens varför Barr skickade ut memot?
The purpose of the memo is unclear, since prosecutors already know their responsibilities to investigate vote fraud and other irregularities. But it could serve to provide the President some indication that Barr and the Justice Department are working to find the evidence that Trump and his campaign so far haven't produced.

Det är någon sorts toppstyre där Barr vill tvinga fram en utredning i något som inte finns.
Ni som bölar om "hedersmannen Pilgers" avgång, så ska det upplysas om att han agerat partipolitiskt sedan dag ett. Han har inte drivits av någon ambition om rättvisa, utan av ett politiskt narrativ. Han är en del av det träsk som förföljt oliktänkande under många, många år. Denna valfusksutredning, och USA generellt, är en mycket bättre plats utan honom!

https://www.breitbart.com/2020-election/2020/11/09/richard-pilger-linked-to-irs-scandal-resigns-post-at-doj-over-voter-fraud-memo
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyd
Blir det en korrigering på 20k röster i Wisconsin så är det över för Demokraterna i detta val

Just det, ska man tolka det som att 20k röster ska föras över från Biden till Trump? Det betyder alltså 40k netto. Ja, då är det klart. Milda makaroner.
2020-11-10, 10:19
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Vilka som har Dominion:

Wisconsin
Michigan
Georgia
New York
Kalifornien

Alla demokratiska efter valet. Viktigaste är swingstaterna.
Såklart. Lite källkritik hade dock kunnat motverka denna falska insikt:

https://mediabiasfactcheck.com/the-gateway-pundit/
2020-11-10, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Man öppnade upp för utredning igår, måndag amerikansk tid. D v s igår eftermiddag, svensk tid. Kan vi, snälla, vänta i mer än 12 timmar innan vi förkastar utredningen?

Referar du till Barrs uppmaning? Barr har inte öppnat några utredningar. Det har öppnats utredningar på delstatsnivå som har förkastats.

Hela förra veckan var full av utredningar och förkastningar av dessa.
2020-11-10, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Visst är det så. USA är ju förebilden. The blueprint. Det är därifrån skiten kommer.
Tack för ett bra svar. Det har som sagt varit snabba ryck, milt uttryckt.

Framför allt har jag fått uppfattningen att det handlar om "klimatarbetet" och om USA:s deltagande i olika internationella samarbeten. Har hört Paris-avtalet och WHO nämnas flera gånger. Och så ska Biden ena det amerikanska folket, vilket du skriver. Time to heal, som Biden själv sa i sitt tal efter "valvinsten". Det kan ju bli svårt. Inte minst efter kontroversen nu efter valet.

Min förhoppning är att Trump ska lyckas peka på allvarliga brister rent juridiskt i det amerikanska valsystemet samt låta media med CNN och Fox i spetsen stå där med byxorna kring anklarna.
Vad får dig att tro att de ens kommer att rapportera om detta? Det kommer förtigas så långt som det går och går det inte längre så blir det en liten notis i förbifarten någonstans.
Senast redigerad av scrollock 2020-11-10 kl. 10:26.
2020-11-10, 10:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Utredningen vilken utredning eg menar du den som Trump tvingat Barr att öppna upp eller??

De ställen a som dem lagt in stämningsansökningar mot delstaterna och valet dem har förkastats en efter en, Varför dem förkastats det finns inget bevis för valfusk dem har inte kunnat framföra graverade bevis merän förmodligen peka på twitter och youtube sidor där konspirationen växer så nej det kommer förkastas!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in