Citat:
Ursprungligen postat av
ekerilar
Jag börjar nu att undra. Jag trodde att man inte gick ut med anklagelser om valfusk om man inte hade väldigt bra på fötterna för att styrka detta.
Jag har därför trott att det fanns en möjlighet att valresultatet skulle komma att ändras.
Nu har flera dagar gått och allt som hittillsa presenterats, gällande valfusk har visat sig vara rent trams.
Detta gör att jag nu börjat tro att det mesta gått rätt till, även med tanke på att USA styrts republikanskt de senaste åren. Hur skulle oppasitionen kunna initiera allvarligt och omfattande valfusk.
Det som hittills kommit fram visar på en hel del brister i delstaternas valsystem och folkbokföring, inte på valfusk.
Ja, bra skrivet!
Det vi hör nu från Trump och som vi även hört från hans orcher de senaste dagarna är "snart kommer något vansinnigt stort att komma fram, vänta bara!"
Jaha, då kan dom väl vara tysta tills de har något att komma med. Denna typ av argumentation trendar. Verkar vara någon form av härskarteknik de försöker med. Lägg korten på bordet eller håll tyst!