2020-11-10, 01:12
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Snubblade över ett intressant inlägg på Zero Hedge:

"HUGE: Trump fires deep state Defense Secretary Mark Esper, indicating a likely plan for military involvement in a declaration of insurrection

Understand that the election theft was conducted in real time on Nov. 3rd, using the Dominion software, created by a corporation partially owned by Nancy Pelosi. During the election, the real-time data were shunted offshore, where calculations were run to produce action lists for stealing the votes in swing states like Wisconsin and Michigan, and then Hammer and Scorecard (created by the CIA) were used to alter the votes in real time, in the voting machines.

Deep source insiders have been telling me for days that an “epic counter attack” against the deep state is about to be launched by Trump. We don’t know the details about this counter attack, but we do know that Trump has two options which involve deploying the military to save the Republic:

Option #1) Invoke the Insurrection Act and declare the Democrats’ blatant vote rigging and outrageous censorship to be a “rebellion” against the United States of America. Order military police to arrest the thousands of high-level traitors who tried to carry out a communist-influenced coup against the United States, including all the CEOs of Big Tech as well as the heads of the corrupt Democrat party. More details here.

Option #2) Invoke Sec. 2 of the Fourteenth Amendment, which calls for Trump to strip Electoral College votes from all states engaged in acts of rebellion against the United States, which of course includes rigged election theft and vote fraud. More details here. And here.

https://www.naturalnews.com/2020-11-09-trump-fires-deep-state-defense-secretary-mark-esper.html"

https://www.zerohedge.com/political/foxs-neil-cavuto-interrupts-trump-campaign-broadcast-over-election-fraud-claims-without

Valfusket kanske leder till inbördeskrig.

Anledningen till att de vill använda insurrection act är inte till för Trump utan för tvinga alla delstater till lockdown. Det går inte att ha en kommunistisk revolution i en delstat medan den brevid lever på normalt, folk kommer fly till de stabila staterna och skillnaderna kommer att bli uppenbara. Man måste ha en synkron lockdown över hela USA för att det ska fungera.

Hela fuskteatern är inte till för Trump utan för USAs medborgare.
2020-11-10, 01:13
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Samtalet sker via zoom, hennes läppar rör sig orden kommer nån halv-sekund senare.

Är detta ditt argument i rätten mot att 61 lådor röstsedlar lyftes in efter att vallokalen hade stängt ?

Tur för förövaren att dom inte har dig som advokat, dom får leta ett fyndigare svar
Först kommer alltså bilden och cirka 0,5 sekunder senare kommer ljudet.
Jag lyckades inte få någon synkning. Hur långt exaktförsköt du tiden mellan ljud och bild för att få synk?
2020-11-10, 01:14
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Herre jösses, klippningen som är i början är på en så pass egen nivå att även amatörer gör bättre ifrån sig...

Samma kvinna

https://youtu.be/zUtTuekWb8Q

Och här kan ni ju fortsätta hitta på dåliga ursäkter😂
2020-11-10, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Om Trump vinner Arizona så kommer jag idiotförklara mig själv. Inte för att jag var blåst och trodde på systemet, utan för att jag var omedvetande att röstfusk kunde förekomma.

Nu tror jag faktiskt på att Biden vinner och det har inte skett något större röstfusk som kommer resultera vinst för Biden.
Enligt senaste nytt ifrån Arizona så verkar det nu åtminstone snart finnas en möjlighet att kunna begära omräkning. Det krävs att det endast skiljer 0,1% mellan kandidaterna (vill jag minnas). Så här långt leder Biden med 15 432 röster (eller än mindre, 15 020 enligt CNNs senaste uppdatering), men det återstår ännu 50-55 000 röster kvar att räkna, så det är inte helt omöjligt.

https://twitter.com/thechrisbuskirk/status/1325949403622830080
2020-11-10, 01:15
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Samma kvinna

https://youtu.be/zUtTuekWb8Q

Och här kan ni ju fortsätta hitta på dåliga ursäkter😂

Jag reagerade bara på hur oprofessionellt klippt det hela var, jag lägger inte någon direkt tyngd kring vad hon rapporterar då 10 av 10 ärenden har slängts ut av lokala domare och som troligen kommer att slängas om det kommer till HD.

Det har presenterats 0 bevis
2020-11-10, 01:17
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Enligt senaste nytt ifrån Arizona så verkar det nu åtminstone snart finnas en möjlighet att kunna begära omräkning. Det krävs att det endast skiljer 0,1% mellan kandidaterna (vill jag minnas). Så här långt leder Biden med 15 432 röster (eller än mindre, 15 020 enligt CNNs senaste uppdatering), men det återstår ännu 50-55 000 röster kvar att räkna, så det är inte helt omöjligt.

https://twitter.com/thechrisbuskirk/status/1325949403622830080

Ökar Biden?
2020-11-10, 01:17
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Jag reagerade bara på hur oprofessionellt klippt det hela var, jag lägger inte någon direkt tyngd kring vad hon rapporterar då 10 av 10 ärenden har slängts ut av lokala domare och som troligen kommer att slängas om det kommer till HD.

Det har presenterats 0 bevis

Och hur ser en professionell intervju ut om jag får fråga?

Återigen vad är bevis för er som hela tiden säger att det inte finns bevis?
2020-11-10, 01:18
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Troligen aldrig, de påståenden som kom från den senaste presskonferensen var bara tomt malande om tidigare påståenden, man påstod även saker som redan hade motbevisats i lokala domstolar

Tackar. Som jag misstänkte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Kan det inte uppstå ett sådant hack i graferna på ”naturlig” väg?

Lite märkligt är det att Biden under natten, i raketfart, plötsligt får 100% av tusentals röster och går om Trump. Någon ynka procent borde ha tillfallit Trump. Svensk media har gått ut med att det beror på att det var poströster, men 100%?
Exakt! Och inte en enda till vare sig Jo Jorgensen eller de grönas kandidat (namnet på den gubben minns jag inte just nu) eller någon annan "write-in" kandidat? Väldigt mysko, rent statistiskt sett torde det finnas någon i denna kategori bland dessa röster också.
Medlem
15k röster som skiljer i arizona nu.. droppar fort..
2020-11-10, 01:19
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Och hur ser en professionell intervju ut om jag får fråga?

Hur ett professionellt reportage ser ut?

Man klipper inte mitt i, man tar om det hela om man nu prompt måste rätta till fel, att klippa så att det hela hoppar är inte bara fult utan även nybörjarfel
2020-11-10, 01:19
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Men det finns inga fakta. Ingen har vunnit, valet är inte avgjort. Det är lögn och media vill att du skall tro annat.

Det är normalt att ett annat land inte ger sin välsignelse till en ny President om valet fortfarande är helt öppet. Ställ dig istället frågan varför så många Europeiska länder var så snabba att gratulera Biden, spelar dom på samma planhalva ?

Det som gör mig mest upprörd i Sverige är att Ulf Kristersson höll nån lång hyllningsharang till Biden, innan valet är klart. Varför ? Tycker antingen Ulf skall gå ut omedelbart och ta avstånd från uttalanden han gjort till det eventuella valfusket är utrett eller avvakta detta. Om Ulf inte gör detta och OM Biden fuskat, och OM Kina samarbetar med det Demokratiska partiet kring detta (det finns mycket som talar för detta) tycker jag Ulf gjort bort sig så pass att han bör planera sin snaraste avgång. Fyfan Ulf!

Den jävla tomten borde M partistämma byta ut fort som fan, alldeles oavsett. Jävla lismande nolla.

Citat:
Ursprungligen postat av Truthbringerr
Kan ju säga såhär, inte mycket som brunnit lootats skjutits av republikanerna trots dom blivit blåsta, tror någon här inne att det sett likadant ut om det va tvärtom?

Kanske har detta något med att Trump bytte FM och kallar hem amerikansk trupp från Afghanistan. Om/när Trump rensar bordet med Biden/Harris/Deep State och får sitta fyra år till kommer vänstern/AFA/BLM/liberaler och allt annat av samhällets pack gå bananas i alla städer. Det blir inget mer Portland, Seattle, Minneapolis osv för militären kommer styra upp det.

Något åt det hållet?

Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Min lilla sammanfattning av kvällens framgångar:

Det är inte verifierat här i tråden att något jättestort fusk har inträffat.

Rösträkning pågår fortfarande.

SCOTUS måste möjligen vartefter rycka in och avgöra om lagen ska följas eller om ett undantag ska ske och Biden får vinna trots oegentligheter. Vilket de förmodligen inte kommer göra utan låter det hamna på den Republikanskt styrda senaten att avgöra. Detta tidigast om flera år, då alla ärenden måste ha blivit utredda först.

Det viktigaste av allt: Biden kan fortfarande tillåtas vara projected president elect.

Efter detta är det elektorkollegiet (och eventuellt andra saker) som avgör hans framtid.

Jag kan inte föreställa mig att någon kommer acceptera att det här pågår i flera år. Jag utgår från att Trump, eller kanske Pelosi sitter som lame duck till saken är löst.

Citat:
Ursprungligen postat av 5WOt
kan dock räcka att en massa röster ogiltigförklaras iom kontrollant-debaclet, tänkt på det?

Har de blandat samman rösterna så kan man omöjligt veta vilka 150.000 röster i Georgia, 300.000 i Michigan osv som det handlar om. Vattenstämpeln skulle för all del kunna vägleda, men har fuskarna slängt äkta Trumpröster och ersatt med fejkade Bidenröster så hjälper inte det så mycket ändå. Fast i och för sig, om alla fejkade demokratröster räknas som Trumpröster och vice versa så kommer man kanske sanningen nära.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in