2020-11-10, 00:53
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Det som jag tycker är mest intressant är att det är så många personer som är villiga att sätta sitt namn och sin karriär på spel för detta. Känns inte troligt att man skulle få med så många namngivna vittnen om det hela var en stor bluff.

Tapper på CNN har hotat trumpister, accepterar man inte Biden kan man riskera at mista jobbet bland annat.
2020-11-10, 00:54
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeaRex
Om det nu fuskats på de sätt som påstås så är det ju precis som att de vill åka fast.
Det har ju alltså gjorts helt i det öppna.

- Stora portioner av röster på Trump som gått över till Biden
Som hela världen har kunnat se.
- S.k "hemliga kameror" (Vanliga övervakningskameror i lokalen) som "fångat" rösträkningspersonal som fifflar/fyllt i sedlar. Där vakter varit närvarande.
Varför skulle man sitta och begå brott framför en kamera som man uppenbarligen vet finns där och med vakter i närheten?
- Situationer där poströster nästan helt uteslutande har gått till Biden.
Också någonting som hela världen kan se.
- Döda personer som röstat
Filtrera statistiken, done, busted.

Om de har haft för avsikt att fuska så måste det vara det värsta försök som någonsin skådats i världshistorien.
Alla människor är inte Einstein. Särskilt inte desperata människor.

Det finns enorma mörka krafter som vill ha bort Trump från vita huset. Räkna med att dessa har tryckt på med alla tänkbara medel för att fusket skulle genomföras, kosta vad det kosta vill.
2020-11-10, 00:54
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Snubblade över ett intressant inlägg på Zero Hedge:

"HUGE: Trump fires deep state Defense Secretary Mark Esper, indicating a likely plan for military involvement in a declaration of insurrection

Understand that the election theft was conducted in real time on Nov. 3rd, using the Dominion software, created by a corporation partially owned by Nancy Pelosi. During the election, the real-time data were shunted offshore, where calculations were run to produce action lists for stealing the votes in swing states like Wisconsin and Michigan, and then Hammer and Scorecard (created by the CIA) were used to alter the votes in real time, in the voting machines.

Deep source insiders have been telling me for days that an “epic counter attack” against the deep state is about to be launched by Trump. We don’t know the details about this counter attack, but we do know that Trump has two options which involve deploying the military to save the Republic:

Option #1) Invoke the Insurrection Act and declare the Democrats’ blatant vote rigging and outrageous censorship to be a “rebellion” against the United States of America. Order military police to arrest the thousands of high-level traitors who tried to carry out a communist-influenced coup against the United States, including all the CEOs of Big Tech as well as the heads of the corrupt Democrat party. More details here.

Option #2) Invoke Sec. 2 of the Fourteenth Amendment, which calls for Trump to strip Electoral College votes from all states engaged in acts of rebellion against the United States, which of course includes rigged election theft and vote fraud. More details here. And here.

https://www.naturalnews.com/2020-11-09-trump-fires-deep-state-defense-secretary-mark-esper.html"

https://www.zerohedge.com/political/foxs-neil-cavuto-interrupts-trump-campaign-broadcast-over-election-fraud-claims-without

Valfusket kanske leder till inbördeskrig.

En teori.. men skulle kunna förklara varför Pence är på väg på semester. Dom hänger ju inte bredvid varandra i krig.

"Let your plans be dark and impenetrable as night, and when you move, fall like a thunderbolt'

Oavsett tror jag vi kommer se oväntade minutiöst planerade händelser, det är ju Trumps signum när det hettar till.
2020-11-10, 00:56
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Fast han skrev så även innan valet. Så uppenbarligen skriver han saker som han inte kan vara säker på. Om han inte är synsk.

Kanske är staten lika republikansk som Vellinge är moderat? Jag har inte kollat dess historik.

Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du vet väll att Arizona och PA kan ej gå till Trump?

Varför inte?

Citat:
Ursprungligen postat av muck12
Spontant känns det som det hela bara är en juridisk process som Trump visserligen må ha rätt till men i stort sett kommer vara omöjlig att vinna. Det vi ser nu som utåt sett kan verka blåsa positiva vindar för Trump bygger mest på erkännandet att han har rätt att pröva saken.

Finns det någon juridisk person av vikt som inte är anställd av Trump-lägret som faktiskt tror att en prövning skulle göra någon skillnad? Finns det några belägg av vikt förutom konspirationer och anekdoter?

Om det vore utsiktslöst, varför skulle han då förnedra sig med detta? Varför skulle Rudi solka ner sitt namn med detta? Alla andra fd generaler, ambassadörer osv?

Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Kan man peka på att 450.000 lådor med flaska röster har tillagds som bevisen talar mot, samt hittar belägg från olagligt fiddlande med räkningen i efterhand så rapporterats, så tror jag watergate skandalen är bara en droppe i havet i jämförelse när det kommer upp till ytan.

Demokrati är USAs skyltfönster och grundpelare, fusk mot den betyder att man förolämpar varenda amerikan som engagerade sig i valet och även tidigare val, varesig man är sanders anhängare eller trump-man så ansluter man sig i samma led av hat mot dessa krafter.

Det är min uppfattning också. Average Joe står upp för rättvisa. Det är ingen skam i USA att förlora om man förlorar ärligt. Fusk gillar ingen och absolut inte amerikanare.

Citat:
Ursprungligen postat av reyman66
visst ska det bli intressant, det finns med säkerhet ett antal visselblåsare inom usps som inte tidigare avslöjat att dom stöder trump till sina kollegor, som nu kan passa på att tala klartext o därmed stödja
trump, end lösningen är nu att göra om hela valet och då med 100% övervakning från usa.s hela underättelsemaskin.

En som inte betalar för parasiterna.

Man kan ju gissa att Trump/Rudi som är slipade inte avslöjar alla sina trumfkort innan de verkligen behövs.

Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
TUT TUUUT! Här kommer Georgia också. Det verkar som de kommit på att det måste begåtts valfusk även i deras stad. Mycket märkliga omständigheter som de tillslut kopplade...

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/georgians-outraged-georgia-gop-senators-david-perdue-kelly-loeffler-call-secretary-state-brad-raffen sperger-resign/

Se där ja. Varför skulle en republikan vilja att Trump förlorar? Obegripligt.
2020-11-10, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av net4me
Bränner sin karriär? Vem som bränner sin karriär och gjort bort sig totalt är hela världens media när Trump fortsätter som president 2021.

Många demokrater kommer att ha bränts sina karriärer när detta är över.
2020-11-10, 00:57
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Så snart det presenteras några bevis för organiserat valfusk hakar säkert både svenska tidni gar och svensk tv på, eller kanske väntar man till bevisen testats i domstol.

Gör så här nu. Fundera på om Svensk media gjorde detta, avvaktade när det gällde valet 2016 för en två år lång följetong kring Ryssland Ryssland Ryssland och därefter Ukraina, och därefter Impeachment.

Inga av dessa grejer flög, inga bevis var presenterade.
Ändå kördes dom 24/7.

Vi ser inget av detta nu. Skäms. Tidningar och journalister i allmänhet tappar i förtroende på detta.
2020-11-10, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Trump måste följa lagen. Om man måste vänta tills eventuell fuskutredning är klar så måste man. Han har inget val eftersom det gäller något så viktigt som trovärdigheten för amerikanska presidentval även i framtiden. Det spelar ju ingen roll om det är Biden som är president eller inte, trovärdigheten måste säkras till varje pris.

Ja och republikanerna har lagt en massa förslag som kraftigt skulle försvåra valfusk. Det handlar om bland annat registrering av väljare och om striktare regler för förtidsröstning.
Men allt har röstats ner av demokraterna. Det är helt uppenbart att detta val är riggat och att Demokraterna vill ha denna möjlighet när de anser att det är befogat. Ingen president har varit så hatad av vänstern som Trump och demokraterna ansåg att om det inte gick att vinna hederligt så var man tvungna att ta till fusk. De har ju dessutom inbillat sig att Trump fick hjälp av Putin så de tyckte väl att nu skulle de ge igen med samma mynt.
De som har studerat rösträkningen har tydligt kunnat se att i viktiga valdistrikt där Trump såg ut att gå mot en klar seger så svängde det plötsligt till Bidens favör när de flesta rösträknarna hade gått hem.
2020-11-10, 00:58
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Om Trump vinner Arizona så kommer jag idiotförklara mig själv. Inte för att jag var blåst och trodde på systemet, utan för att jag var omedvetande att röstfusk kunde förekomma.

Nu tror jag faktiskt på att Biden vinner och det har inte skett något större röstfusk som kommer resultera vinst för Biden.
2020-11-10, 00:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Förstår om det är surt för Demokraterna, men tror dom skulle vinna på att steppa ett steg tillbaka.

Hur skulle GOP kunna fuska? Granskningen lär bevakas stenhårt.

Låt bäste man vinna.
Det kommer garanterat ske saker iaf. Som det ser ut nu är kommer ju Biden ta över. Men det kommer hända saker framöver, till och med omröstning i bästa fall i stället för att bara räkna om.
2020-11-10, 00:59
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Varför inte?

För att Biden leder där.
2020-11-10, 01:02
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Om Trump vinner Arizona så kommer jag idiotförklara mig själv. Inte för att jag var blåst och trodde på systemet, utan för att jag var omedvetande att röstfusk kunde förekomma.

Nu tror jag faktiskt på att Biden vinner och det har inte skett något större röstfusk som kommer resultera vinst för Biden.

Röstfusk har förekommit sen man började rösta.

Skillnaden är att det då oftast varit för personlig vinning.

Här pratar vi istället om en långt djupare och mer illasinnad agenda, inte helt osannolikt med hjälp av främmande makt eller intern makt. Är militären och CIA på samma sida här exempelvis ?

Frågorna är många, hoppas vi slipper se regelrätt strid.
2020-11-10, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Detta är ytterst lågt. Vi pratar om en man som fått fler röster än någon tidigare President.

Men Hammer & Scorecard har ju nyttjats från 2012, i Obamas andra val, samt även dokumenterat 2019, Trump var ju inte på valsedlarna då, hur tänker du där ? En liten revolution mot några kapitalister innan den stora revolutionen mot en person som ännu inte var vald ?

Ja, detta är något annat. Trump kommer visa att han har blivit bestulen på en seger genom valfusk. Det kommer att eskalera för varje dag nu. Den här skandalen kommer att gå till historien.
Trump har varit under attack sedan Dag 1 och har förberett sig för den här attacken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in