Citat:
Varför ligger den här tråden om ”valfuskbevis” i politik utrikes?
Tråden är full av konspirationer och trådsanningar. Det finns trådar i konspirationsforumet som har mer substans än den här. 5G utsöndrar trots allt strålning, exempelvis. Man kan knappast dra någon annan slutsats än att forumets ansvariga håller på Trump och hans världsbild.
Det finns inga bevis för valfusk. Vi hade sett sådana i braskande rubriker i så fall. Eller det finns kanske en konspiration som hindrar det...
Tråden är full av konspirationer och trådsanningar. Det finns trådar i konspirationsforumet som har mer substans än den här. 5G utsöndrar trots allt strålning, exempelvis. Man kan knappast dra någon annan slutsats än att forumets ansvariga håller på Trump och hans världsbild.
Det finns inga bevis för valfusk. Vi hade sett sådana i braskande rubriker i så fall. Eller det finns kanske en konspiration som hindrar det...
Fånigt inlägg. Ingen i Sverige kan sitta på "bevis". Bara amerikanska myndigheter med möjlighet till fullständig insyn i valet kan få fram bevis. Med ditt resonemang skulle i princip varenda tråd på flashback få läggas i konspirationsforumet.......Ser nu att även någon annan tråddeltagare för fram att ämnet bör flyttas till konspirationer. Ni vänsterfolk har verkligen OERHÖRT svårt för yttrandefrihet när det som yttras inte stämmer med era åsikter. Både roande och skrämmande.
Fox News, som i sin valbevakning varit hårda mot Trump, för även de fram via en professor de låter komma till tals att tillräckligt mycket konstigt finns för att en transparent utredning snarast bör göras av valet. Professorn resonerar som så många av oss andra i denna tråd: Utred snabbt så att valresultatet kan få legitimitet. Han anser också att det är i Bidens intresse att snarast stödja detta.
https://www.foxnews.com/politics/biden-should-support-push-for-transparency-in-vote-as-ultimate-presidential-act-turley
Jag kommer för min del hålla koll på hur Biden hanterar denna fråga. Är han inte för en snabb transparent utredning är hans tal om enighet tomma ord och han är inte att lita på. Denna inställning tror jag kommer delas av minst ca 70 miljoner amerikaner som röstat på Trump.