2020-11-09, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
...ja och det är svårt att se att Kamala Harris skulle ha varit dragloket i Biden ställe, hon åkte väl ut ur primärvalet med mycket blygsam följarskara.

Hon var inte populär så hon åkte ut nästan först. Men hon är gift med en medlem av folket så det gick bra ändå!

Tikkum olam till världen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Oroa dig inte! Det gör mig ingenting om Biden vinner när allt är omräknat! Så länge allting går rätt till <3

Tills dess skulle jag sluta lyssna på det som aftonbladet lurar i er.

Ta en koll på vad denna pastor står o berättar för er istället så kanske det går att undvika ett blodbad någon gång i framtiden!

https://m.facebook.com/fatherfrankpavone/videos/689566248430377

Alfa: Kort replik bara. Jag har inte läst Aftonbladet på så där 25 år så det är lite svårt att veta vad de skriver.
Medlem
SkogsEinars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gakka
Hur menar du att det skulle gått till då? Du menar att demokraterna (i USA) och typ Socialdemokraterna (i Sverige) sitter där och ser på valresultatet att ajajaj det här går åt fel håll... låt oss i sista sekund manipulera siffrorna så vi vinner!

Om de hade den makten och inflytande över rösträkningen, tror du inte att de då skulle kunna få vinsten att se lite mer naturlig ut?

Tycker du på fullaste allvar att det är rimligare att
A, demokraterna på några TIMMAR lurar hela valsystemet med oberoende valobservatörer och tusentals valarbetare och rösträknare i någon slags sista minuten räd och vinner valet

Eller att

B, valsiffrorna uppdaterades med tex ett county där Biden hade väldigt stort stöd eller med poströster som han av naturliga skäl dominerade i (eftersom trumpsupportrar blivit tillsagda att inte använda)

EDIT: eller C, som en snabb googling visar, att de helt enkelt råkat rapporter fel siffror och korrigerade detta: https://www.factcheck.org/2020/11/clerical-error-prompts-unfounded-claims-about-michigan-results/

"Korrigerat siffrorna" Jadå, Var naiv du då Pelle.. Det är inte demokraterna som är fienden det är NWO (som just nu använder demokraterna för att genomföra sina mål)
2020-11-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Ok källa på det?

Sen är det ju elektorerna som avgör i slutändan. 2016 hade Hillary fler röster med Trump vann ändå tack vare elektorerna.

Trump har fått över 8 miljoner fler röster detta valet än 2016.
2020-11-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falhscbak
Varför ligger den här tråden om ”valfuskbevis” i politik utrikes?
Tråden är full av konspirationer och trådsanningar. Det finns trådar i konspirationsforumet som har mer substans än den här. 5G utsöndrar trots allt strålning, exempelvis. Man kan knappast dra någon annan slutsats än att forumets ansvariga håller på Trump och hans världsbild.
Det finns inga bevis för valfusk. Vi hade sett sådana i braskande rubriker i så fall. Eller det finns kanske en konspiration som hindrar det...
Du kanske har missat att all msm är helt emot Trump.
2020-11-09, 15:54
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Hittills har Trump inte kunnat lägga fram några bevis för påstått valfusk, och hans jurister har tvingats erkänna lögner i domstol (som att Republikanska valobservatörer inte fått tillträde, vilket var en lögn).

Trump bråkar om 300 röster här och 15 röster där, men inget som kommer förändra valresultatet.
Det är min bild också. Det är nästan tragiskt att skåda. Det hade varit småkul om det inte vore så att Trump just nu förstör för sig själv, Republikanerna och även alt.högern i tex. Sverige.
2020-11-09, 15:54
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Trump fick 93% av de konservativas röster i primärvalet har jag för mig. Biden fick inte ens 50%. Om Biden har vunnit legitimt är han den första i historien att vinna ett presidentval utan att ha fått flest röster av sin egen bas. Han är också den förstå någonsin att vinna ett val efter att ha förlorat två val tidigare. Trots detta fick han flest röster någonsin.

Det är så skumt. Alla hade insett hur skumt det är om de inte hade varit fulla av hat mot Trump.
Eller så är förklaringen just att många i USA är skit-trötta på (hatar) Trump?
Dvs man röstar främst emot honom och inte för Biden.
Senast redigerad av DikT 2020-11-09 kl. 15:57.
2020-11-09, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Nej. Här har du ett exempel på hur röstningen har sett ut i Virginia tex:

https://twitter.com/AutistLvsMatter/status/1324749018371661824

Dvs det kommer in en stor mängd mailinballots som endast har Biden ikryssat och lämnat resten blankt. Rätt slarvigt tycker jag om man vill försöka dölja fusket. Men det kanske går om man får hjälp av media att strypa informationsflödet eller förvanska det.

Det var kanske för lite folk inblandade så att det blev ont om tid att fylla i valsedlarna. En person presterar ca. 4 valsedlar i minuten genom att fylla i samtliga fält. Genom att enbart fylla i ett fält så kan samma person prestera runt 24 i minuten.
2020-11-09, 15:55
Medlem
Rudy Guiliani går igenom vad de har för bevis. Verkar som om det finns ett väldigt starkt case att vänta sig!

https://www.youtube.com/watch?v=MxbpjjiGvUE
2020-11-09, 15:57
Medlem
Soterns avatar
Märkligt att Demokraterna nu säger att det går inte att valfuska i USA när de under hela Trumps mandatperiod sagt att han fuskade sig till makten med rysk hjälp.
Hur ska de ha det?
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Trump har fått över 8 miljoner fler röster detta valet än 2016.

Ok om detta stämmer borde det ju vara ganska lätt bevisa i så fall. Om det handlar om så pass många röster.
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Trump fick 93% av de konservativas röster i primärvalet har jag för mig. Biden fick inte ens 50%. Om Biden har vunnit legitimt är han den första i historien att vinna ett presidentval utan att ha fått flest röster av sin egen bas. Han är också den förstå någonsin att vinna ett val efter att ha förlorat två val tidigare. Trots detta fick han flest röster någonsin.

Det är så skumt. Alla hade insett hur skumt det är om de inte hade varit fulla av hat mot Trump.

Är väl inte så konstigt eftersom han representerar ett konservativt parti

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in