2020-11-08, 23:48
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
I Wisconsin har man nu hittat en andra programvara med samma uppvisade problematik. Den har nu återfört 13.400 röster till Donald J Trump.

Även dessa röster har av någon magisk anledning enbart tillfallit Joe Biden.

https://twitter.com/kylenabecker/status/1325550738525851648

Election Systems Software
https://www.essvote.com

Hur lyssnar du? Maskinerna kan inte läsa 13.400 valsedlarna på grund av att en liten del på papperet inte var helt svart. Nu får valarbetare göra kopior så att rösterna kan räknas. Vilket kommer ta tid
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Svart? Tror han är från Sri Lanka eller liknande. Han kan mycket men är också naiv och verkar helt missat demografins betydelse för amerikansk politik, vilket inte säger lite. Vi får se om han varit naiv även v.g. valutgången. Jag skulle inte utesluta det. :-)

Jag tror han har rätt. 10 miljoner röster kan inte ha fuskats bara så där utan att någon har märkt det innan valdagen.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Jag tittade lite närmre på detta med Benfords lag gällande anomalin i just Milwaukee. Jag gjorde samma test på Clintons siffror 2016 och Obamas 2008. Det blev exakt samma anomali, d.v.s. det bröt Benfords lag på samma sätt. Jag skulle tolka det som att Benfords lag inte är fullt tillämplig i detta fall, om man nu inte vill tro att det fuskades på samma sätt 2008 och 2016, men det verkar väldigt osannolikt.

Det fuskades då också såklart. Intressant att du gjorde analysen på de gamla siffrorna.

Brennan och Obama har ju haft kontroll över denna dator länge. CIA använde den för att bli av med Yanukovich läste jag någonstans. Han skulle egentligen vara president i Ukraina.

Trump verkar inte orolig iaf. Han har nog några ess i rockärmen som får demokraterna att svettas.
https://imgur.com/Moz44fp
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det har gått en dag nu sedan den nyheten. Skulle valsedlar varit med där så tror jag fler skulle rapporterar om det, det var ju lite si och så med det i dina länkar.

Men här kan du läsa hur en vårdare utnyttjat cp-skadade människor för att fuska med röster.
https://dfw.cbslocal.com/2020/11/06/texas-social-worker-charged-counts-election-fraud/

Nu riskerar kvinnan ifråga ett lååångt fängelsestraff. Allt för den goda sakens skull.
Tydligen är hon Demokrat.

Hur vet DU det?

Ingen registrerar parti i Texas..

Ljuger DU?

Medlem
Citat:
Det där kommer inte flyga.. försök vara en god människa nu. Detta är monstruöst fulspel.

Nu kommer boomerangen till de som farit med osanning, fuskat på alla betänkliga sätt. Frågan nu kommer ju bli är det dessutom främmande makt inblandad ?

Seriöst, ge mig ETT enda bevis att det inte skulle vara GOP som ligger bakom dessa döda röster.
Det kan du inte. Inte ett enda. Så i mina och många andras ögon är detta något GOP har planterat.

När du vet vem dessa döda sedlar har röstat på , då kan du öppna truten. Annars är allt du häver ut dig inget annat än bajs.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Ras har definitivt de som dör. Av 70-plussarna som dog var svarta överrepresenterade och de röstar på demokraterna. Om det räcker för att kompensera för att de utgör ca 25% i Georgia vet jag inte. Dödstalen är hur som helst under 1 promille, därav Fälldin-kommentaren.

:-D

Svarta röster mera på demokrater än republikaner, men inte (på nationell nivå dvs, det skiljer sig drastiskt åt mellan staterna) i närheten av samma siffror som 70+are röstar på Trump. Det minskar såklart deltat, men marginellt. Du har faktiskt rätt i att det inte hade räckt längre, min data var från några dagar efter valet och nu har Biden dragit ifrån tillräckligt mycket för att det inte hade räckt (~8k döda, 10k röstövertag Biden)
2020-11-08, 23:49
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ja, men det fattas säkert ett antal personer i fängelse för federala brott. Tom, nu måste ju även du inse att detta är på väg åt helt fel håll för Demokraterna. Ge detta ett par dagar till och vi har den största konstitutionella krisen i USAs moderna tid (efter WWII).

Detta är den största skandalen i modern tid, nu hoppas vi på William Barr. Se klippet från September.

https://twitter.com/FogCityMidge/status/1324438683336929281

Som jag har sagt. Detta kommer inte hända. De kommer säkert hitta 1000 felaktiga röster till. Sedan är det slut.
2020-11-08, 23:50
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det ser absolut så ut. Det är därför Trumpen tar helgen fri och lirar lite golf. Han vet att han har momentum på sin sida. Det här är fan poetry in motion

Ingen kan ju seriöst tro att Biden vann valet om man inte är så förblindad av TDS att man helt tappat greppet, vilket många å andra sidan bevisligen har gjort.

Det är åtminstone fullkomligt bonkers borta i USA?

Media som tar ut segern i förskott och media tech bolag som då samtidigt censurerar sittande Presidenten i USA samt alla försök att kritisera uppenbara brister i valhanteringen, som om media tech och Demokratpartiets vänner vore en sorts övermakt?

Detta är bara så konstigt det kan bli och förtroendet är i botten för MSM, media tech och Demokratpartiet med dess vänner?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Ja.

Trots det faktum att han sen spenderat större delen av sitt politiska kapital på att skylla dom flesta problem på invandrarna, och sen bygga muren? Verkar finnas lite kognitiv dissonans här.

Ja, jag tycker att det är helt rätt att hon ska åka i fängelse under en väldigt lång tid. Att röstfuska hotar demokratin och är för mig ett större hot än småskalig terrorism för samhället.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Som jag förstod det så var det 13.400 ballots som inte kunde läsas pga ett litet tryckfel längst ned på pappret, och därmed har de inte tillfallit någon kandidat. De körde dem då manuellt och av dessa så tillföll något fler till Trump än till Biden så Bidens ledning har minskat, men inte med 13400 röster och innan så var de inte felreggade på Biden. Eller missupfattade jag det?

edit: mer info
Innan detta ledde Biden med 20540 röster i Wisconsin och nu så landar han in på strax under 20k
D.v.s både Trump och Biden missade röster pga detta, men trump missade ca 600st fler röster.

Hej, oavsett så ser vi ju ett mönster. Det är aldrig Trump som får fördel, alltid Biden.

ALLTID.BIDEN.

Det finns 72 counties i Wisconsin, jag skulle inte ge mig utan räkna om allt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Det fuskades då också såklart. Intressant att du gjorde analysen på de gamla siffrorna.

Brennan och Obama har ju haft kontroll över denna dator länge. CIA använde den för att bli av med Yanukovich läste jag någonstans. Han skulle egentligen vara president i Ukraina.

Trump verkar inte orolig iaf. Han har nog några ess i rockärmen som får demokraterna att svettas.
https://imgur.com/Moz44fp
Det är mycket märkligt att Trumps siffror stämmer väldigt väl med Benford medan Biden verkar sticka iväg lite hur som helst.
2020-11-08, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Aftonbladet, Expressen, Svt, alla vänstermedia. Du kan inte ha missat det.

Du glömde FOX och SD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in