2020-11-08, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Nope...

Jag vill ha en approxamation hur mycket ni radikaler kommer låna fram till -24.

Pratar vi triljoner eller pratar vi kvintiljoner.

Under covid? Massor säkert. Men historiskt så lånar republikaner drastiskt mycket mera pengar än demokrater, därför undrar jag över din logik här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Jag kräks på SD. Fy fan vilka jävla ryggradslösa cucks

https://www.friatider.se/karlsson-sd-till-attack-mot-trump-anstar-inte-en-ledare

Karlsson ska knipa käft om viktiga saker och åka hem och mumsa currymus istället.

Valfusk är uppenbart vid det här laget.
Sd är inget annat än kontrollerad opposition, och är precis samma globalister som resterande riksdag, och Biden med anhang. Att ta något vad de säger som väsentligt är totalt meningslöst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
HÖR PÅ MITT MISSTÄNKTA VALFUSK - BEKRÄFTA ELLER DEMENTERA OM DETTA GÅR

Vi kan glömma slängda Trump-röster, då de kanske handlar om tusentals; ja det kunde vara avgörande i jämna stater men att det varit jämnt är ett resultat av megauppblåsningen som gjordes på Biden.

Huvudledningen för fusket är postssedlar, som alla vet. Det jag tror är:

När räkningen börjar närma sig slutet, så har de något sätt att se soffliggare, döda och kanske utflyttade från USA. Dessa personnummer tas nu ut av en grupp, skrivs ut på ett papper. En större grupp, låt säga 100 personer, sitter och får uppgifter på löpande band, och drar en signatur och stulna uppgifter på kinesiska upptryckta valsedlar som är perfekta kopior av de äkta. En natt så klarar nog 100 man att avverka 1000-2000 ballots; 100-200 k done. Ja, detta kräver många personer och intensivt arbete tills svetten rinner.

Varför har det tagit ENORMT lång tid att räkna den sista %-en? Som är allt mellan 10-50 k sedlar, c:a. Ja, det tar längre tid när ballots ska skrivas från scratch...

Fullt möjligt?

Döda och utflyttade kan du glömma, finns inte ett enda dokumenterat fall. Det var något som hävdades 2016 också utan att man kunde bevisa ett enda fall.

I övrigt skulle det kunna göras men det skulle upptäckas. Varje valräknarlokal är fullproppad av observatörer från både dem och gop samt oberoende.
Sen är heller inte rösträknarna enbart demokrater så det skulle vara omöjligt att inte bli upptäckt av andra rösträknare. Dessutom skulle inte alla dems eller gop gå med på att fuska för sitt parti, troligen skulle en väldigt liten andel gå med på att fuska på det sättet då det är ett grovt brott.

Det finns 2 saker som starkt talar mot röstfusk(utöver något enstaka fall).
1) Inga konkreta bevis har tagits fram. Hade det funnits konkreta bevis hade givetvis Trumps jurister använt det i rätten.
2) Hade man kunnat fuska på det sätt som påstås så hade man inte bara fuskat på presidentvalet man hade även fuskat med senat och kongressvalet.
Om man nu fuskar för demokraterna skulle man givetvis inte kryssa för Biden och sedan välja en senator och kongressledamot från gop på samma valsedel.
2020-11-08, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Nja, han väljs i december. Har du en referens till någon som säger att han är vald?

Att stormedia i USA går ut och säger att Biden sitter säkert i december har väl inget med valfusk att göra?
Att media i stora delar av västvärlden säger att Biden är vinnare och numera president är ett tecken på hur djupt globalisterna har sina rötter.

Givetvis är Biden inte president, han har inte heller vunnit valet, men det framställs så i media. Snacka om fulspel.
2020-11-08, 23:12
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
https://philadelphia.cbslocal.com/2020/11/06/joshua-macia-antonio-lamotta-found-outside-pennsylvania-convention-center-charged-as-police-investig ate-threat-of-attack/

https://www.forbes.com/sites/tommybeer/2020/11/07/report-armed-qanon-supporter-drove-to-philadelphia-to-deliver-truck-full-of-fake-votes/?sh=603e3d5c38fc

https://edition.cnn.com/2020/11/07/us/pennsylvania-convention-center-arrests/index.html

Det är såklart extremt tidigt att dra några slutsatser, det här är väldigt tidiga rapporter, men här har du länkarna iaf.

Det har gått en dag nu sedan den nyheten. Skulle valsedlar varit med där så tror jag fler skulle rapporterar om det, det var ju lite si och så med det i dina länkar.

Men här kan du läsa hur en vårdare utnyttjat cp-skadade människor för att fuska med röster.
https://dfw.cbslocal.com/2020/11/06/texas-social-worker-charged-counts-election-fraud/

Nu riskerar kvinnan ifråga ett lååångt fängelsestraff. Allt för den goda sakens skull.
Tydligen är hon Demokrat.
2020-11-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Är du helt säker på det?

Ja. Pennsylvania är det närmaste, dom ändrade lagen i våras för att tillåta räkning från 07:00 på valdagen, inte före. Processering får börja innan i vissa delstater (Som Florida som tidigare nämnts), vilket inkluder främst att ta bort ytterkuvert och lägga dom redo för räkning.

Om du menar att du är insatt, eller iaf intresserad, hur vet du inte det här? Och när du nu börjar förstå hur mycket du har missförstått, har du börjat fundera på att det kanske gäller annat också?
Avstängd
Smaka-migs avatar
Trump verka vara övertygad om att han vinner..

https://www.youtube.com/watch?v=3and-NdNj8g&feature=emb_title&ab_channel=GreatDaneExpla in
Medlem
Nixters avatar
STORT POTENTIELLT FUSK UPPTÄCKT I WISCONSIN

Ett annat mjukvarubaserat röstsystem har uppvisat "glitch" detta alltså utöver Dominion Voting Systems som påvisats alltid visa fel till Bidens fördel om ett fel uppstår och nyttjas i 30-talet stater.

I Wisconsin har "glitches" inträffat i ett djuprött county i Wisconsin.

Ungefär 13 400 röster har därför räknats för hand.
Biden leder nu Wisconsin med mindre än 20 000 röster.

Röstningssystemet: Election Systems and software.
https://www.essvote.com/

Källa CBS & Kyle Becker: https://twitter.com/kylenabecker/status/1325550738525851648

Alla missade röster har gått EN väg till Joe Biden.
2020-11-08, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Jaha! Nä det jag syftade på var att det ej går söka på sidan jag länkade där, på personer födda under 1800-talet.

Kom ihåg att skicka till Project Veritas också!
veritastips@protonmail.com
Aha alright! yesbox ska sammanställa detta och sedan skickar jag ut det.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Klart hon kommer göra det, hon är ju bara där för pengarna och för att hon skrivit på ett stenhårt prenup. Nu har han ingen chans att sno ihop pengar för att betala sina utlandsskulder så är hon snart gone.

Btw, är du ett Melaniafan trots att hon är en illegal invandrare som jobbade i USA trots att hon inte hade något arbetstillstånd?

Är du en sån som utgår från att jag är rasist?
Medlem
[quote=BehindRayban|73547419]1. Alla sådana anklagelser måste utredas, i prioriteringsordning från allvarligaste till löjligaste...

BehindRayban: Jag ska prata klartext så att du inte behöver snöa in dig mer i detta. Att hita "fel" som begåtts i en valräkning i ett land med 150 miljoner röstsedlar kommer du göra i varje val. Allt från Sharpiepennor, enstaka felräkningar, några borttappade röstsedlar.

TRUMPS KONSPIRATIONSTEORI OM EN KOORDINERAD KUPP MOTT USAS VALSYSTEM HANDLAR OM ATT HAN BEHÖVER PENGAR TILL KAMPANJEN FÖR ATT BETALA UTESTÅENDE OMKOSTNADER I KAMPANJEN.

Därför hade han i förväg deklarerat att han vid förlust kommer utropa valfusk. Hade han vunnit hade han kunna dra in pengar till sin Inauguration fond. Nu kan han inte det. Han körde slut på alla pengar ända in i kaklet, vilket kanske var helt rätt, med sina Rallies under sista perioden.

Han vänder sig till s.k. "Rednecks" som tittar på Newsmax och gladeligen skänker en slant till Trump.

Hela konspirationen är ju så banal att den tydligen pågått koordinerat i fem delstater varav två har republikanska guvernörer. Vakna upp. Ni svenskar som inte känner till hur USA fungerar är detta så lätt att genomskåda så man garvar på sig.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Up-in-the-air
Chemistry Gäsp. Tror du själv på det du skriver?

Det är detta som det larmats om, shitloads med ballots i sen natt. Michigan bland annat...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in