Citat:
Ursprungligen postat av
NeoVain
Kul att du nämner just poströsterna, synd att du är för blåst att förstå vad jag säger.
Men hade du varit lite intelligentare så hade du kunnat förstå denna analys av just poströsterna, som visar på en avvikande trend i just svingstaterna över poströstfrekvensen, som inte är naturlig. Tvärtom pekar det mycket starkt på att det är just poströsterna som är manipulerade.
https://is2.4chan.org/pol/1604860627527.gif
Jag började läsa, men slutade redan när jag kom till diagrammet som visade fördelningen av batcherna mellan Biden/Trump över tid i Florida och analytikern angav att de första batcherna var röster fysiskt avgivna i vallokaler. Men det visar att den som gör analysen inte har förstått basdatan. Florida räknade poströsterna när de kom in och redan före valdagen så en stor andel av första batcherna var poströster och inte alls vallokalsröster. Om man inte förstår basdatan man analyserar så kan slutsatserna man drar inte bli korrekta. Vill ni få bekräftat att Florida verkligen räknade poströsterna redan före valdagen så kan ni gå till Jeb Bushs (R) Twitter där han förklarar att reglerna ändrades så att poströsterna räknades tidigt eftersom det var ”the right ting to do”
Florida betedde sig också över tid som man då kan vänta sig. De första siffrorna med en majoritet av poströsterna visade på en ledning för Biden men efterhand som vallokalsrösterna räknades så knappade Trump in och vann till slut