2020-11-08, 20:35
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeavesOfGrass
Alltså nivån på foliehattar i den här tråden är hög. Skulle inte förvåna mig om ni sitter och runkar till Alex Jones om kvällarna.

Acceptera att Trump förlorade bara, ja det suger, det tycker jag med. Förlorade 10 k för att jag bettade på honom, men det är bara att svälja.

Men är du också av iden att CNN och FOX bestämmer Presidenten i USA eller är det landets lagar och den process kring utnämningen som sådan som defacto bestämmer detta ?

Att du tycker du släpper detta när CNN eller FOX säger att Biden skall bli President gör ju att du verkar ointelligent.

Är det Lilla Aktuellt som säger vem som är vår nästa statsminister ?
2020-11-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Men du, USA har sysselsatt sig med detta i andra stater i decennier. Man har switchat stater i Sydamerika, Mellanöstern och Asien. Just anledningen till att det är förbjudet för CIA att operera i USA är ju för att de har möjligheten rent tekniskt att utföra detta. CIA får ej rikta sina resurser inåt landet, spionera på sina egna medborgare, detta är vad som skett möjligen i någon entity utanför CIA.

Frågan är ju 1. var står HAMMER och 2. Vem hanterade superdatorn under valet 2020 ?
läge att fundera på ...Brennan, Clapper och Comey tillsammans med Obama, Biden, ?

Så GOP snodde valet 2016 med andra ord eftersom jag tror de hanterade HAMMER. Ser du hur korkat det låter? För ska man gå på dina teorier, så är min lika sann som dina. Sug på den.
2020-11-08, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Men är du också av iden att CNN och FOX bestämmer Presidenten i USA eller är det landets lagar och den process kring utnämningen som sådan som defacto bestämmer detta ?

Att du tycker du släpper detta när CNN eller FOX säger att Biden skall bli President gör ju att du verkar ointelligent.

Är det Lilla Aktuellt som säger vem som är vår nästa statsminister ?

Nej, Trump borde ju så klart få sitta kvar för att Alex Jones säger det.
2020-11-08, 20:37
Medlem
apelsindanss avatar
Till alla er hjärndöda får i tråden som slaviskt följer medias narrativ om att Biden har vunnit valet, men utan någon som helst kunskap om hur processen går till när USA tillsätter en president, kommer här en liten video som ni kan kolla på nu innan läggdags:
https://www.facebook.com/fatherfrankpavone/videos/689566248430377
2020-11-08, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Du har lika lite verklighetsförankring om du inte tror att det förekommer fusk. Det finns bevis för att det förekommer fusk. Sen om det är organiserat, vilken omfattning det har och vem som gynnats av det vet vi inte. Du kastar bort din tid genom att inbilla dig att fusk och eller korruption inte existerar i demokratiska val, oavsett land.

Avslutningsvis kan jag bespara dig ett svar om att jag är pro-Trump, om du tänkt göra det. Jag är varken pro-Trump eller pro-Biden.
Skiter fullständigt i om du är trump eller biden,ointresserad av dem båda själv.
Klart det förekommit något fusk av ca 150milj röster. Men inget som får vågskålen att tippa över åt något håll.
Det jag tycker är roligt är alla som vigt senaste veckorna åt att titta på Youtube och tro sig samlat bevis på omfattande fusk...
2020-11-08, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vilket exakt distrikt pratar du om, namn på det nämna tack.

Tror inte distriktet nämndes vid namn och jag ser inte vitsen med att veta det heller. Kurvan i klippet är ju på delstatsnivå.
2020-11-08, 20:40
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeavesOfGrass
Alltså nivån på foliehattar i den här tråden är hög. Skulle inte förvåna mig om ni sitter och runkar till Alex Jones om kvällarna.

Acceptera att Trump förlorade bara, ja det suger, det tycker jag med. Förlorade 10 k för att jag bettade på honom, men det är bara att svälja.

Får inte diskutera möjliga fel i valresultatet?
2020-11-08, 20:41
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Jag har absolut inget emot en transparent undersökning angående vissa incidenter. Men att tro att att man skulle begå ett sånt omfattande fusk när man har hela USA, och hela världens ögon på sig, är rent ut sagt riktigt korkat.
Bevisen som har lagts fram hittills är skrattretande och har i vissa stater också hamnat i papperskorgen hos domstolen.

Igen, att tro att man skulle våga sig på ett sånt stor valfusk, och speciellet i de stater det pratas om, är idioti.

Var går gränsen menar du?

Weapons of mass destruction i Irak gick bra, något som ledde till krig och oroligheter i hela Mellanöstern och som än idag orsakat att hela västvärlden skakas av massmigration och terror från IS. Detta gick bra.

Att under fyra år falskeligen anklaga USAs president för förräderi, ett brott som enligt lagboken kan leda till dödsstraff. Detta gick också bra.

Berätta nu exakt var gränsen går om du menar att ett riggat val (arrangerat av samma människor som ljög om ovanstående) är så absurt, man of reason?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Jag har absolut inget emot en transparent undersökning angående vissa incidenter. Men att tro att att man skulle begå ett sånt omfattande fusk när man har hela USA, och hela världens ögon på sig, är rent ut sagt riktigt korkat.
Bevisen som har lagts fram hittills är skrattretande och har i vissa stater också hamnat i papperskorgen hos domstolen.

Igen, att tro att man skulle våga sig på ett sånt stor valfusk, och speciellet i de stater det pratas om, är idioti.

Då står det klart att du inte är rädd för att det prövas i domstol. Vad gafflar du om?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Skiter fullständigt i om du är trump eller biden,ointresserad av dem båda själv.
Klart det förekommit något fusk av ca 150milj röster. Men inget som får vågskålen att tippa över åt något håll.
Det jag tycker är roligt är alla som vigt senaste veckorna åt att titta på Youtube och tro sig samlat bevis på omfattande fusk...

Här ju Magnus Stenlunds analys och han pekar ju på några märkligheter.

Rösträkningen stoppades i 3 särskilt viktiga delstater. I klippet nämns en av dem där räkningen, när den upptas, plötsligt ger Biden ett stort skutt uppåt. Om det var fel såsom det påstods så syntes ingen korrigering.

2020-11-08, 20:42
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eponymos
Mer analys av poströstmönstret i swing states:

https://is2.4chan.org/pol/1604860627527.gif

En mycket bra analys, jag tror även Virginia stals av fuskdemokraterna, men den är värd så lite så de gör ingen stor grej av saken än bara. Mönstret är dock väldigt avslöjande.
2020-11-08, 20:43
Medlem
Hur gör man om man satsat en bra summa på Trump och det visar sig att fusk har varit och Trump vinner? , då unibet redan avgjort för Biden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in