2020-11-08, 20:25
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Tunga namn = Gapar mest.
Likadant sker med Mona Muslim och Reinfeldt samt Fredery Fägerlay.

Här har du en guvernör som uttalar sig. Det blir nog svårt för någon att säga emot henne.
https://twitter.com/i/status/1325462901407289344
2020-11-08, 20:26
Medlem
Alla riktiga demokrater (jag menar inte demokraterna som Biden företräder)
Det vore högintressant att faktiskt syna svagheterna i sömmarna.

Om det ligger något i anklagelserna borde man gå till botten med detta.

SVT avfärdar redan detta med en arrogant axelryckning.
Vår tvångsfiinansierade oberoende media har hela tiden valt sida till förmån till det elitistiska etablissemanget.

Om man kollar upp det med stränga ögon så kommer det bli lättare att acceptera.

Att man inte bryr sig om eventuellt valfusk är illavarslande för hela demokratiska världen.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Trumps fanatiska konspirationsteori är ett kontraproduktiv beteende hos honom som bara får honom att må dåligt och degraderar honom till en notorisk rättshaverist som ingen längre orkar lyssna på. Psykisk ohälsa och rättshaveri hänger samman och det är lönlöst att försöka att argumentera med en sådan person. Anmälningar är något man får räkna med att en person med ett rättshaveristiskt beteende hotar med och det är genom lag och rätt som denne försöker uppnå sina mål. Trump ägnar större delen av sin tid åt sin kamp och försummar därför det övriga livet och låter konflikten ta över. Trump skulle säkert må mycket bättre och bli mer accepterad om han taggade ner och ägnade sig åt något mera produktivt.

Jag tycker att du borde ta och gå igenom tråden från början innan du uttalar dig om saker, annars riskerar du att se ganska dum ut... vilket du gör just nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Som neutral i det hela tycker jag att du beter dig som en idiot.

Vad är problemet med att pröva det hela?

Om det har förekommit fusk som har påverkat valresultatet, då är det bra för demokratin att det uppdagas,

Om det inte har förekommit omfattande fusk som har påverkat valresultatet, ja då gör Trump bort sig fullständigt.

Jag försöker se det balanserat och för mig finns det viss bevisning som påpekar att valfusk i någon form har förekommit. Dock så finns det mycket som jag avskriver som nonsens i bevisväg.

I vilken omfattning eller vem som har fuskat låter jag vara osagt. Men det är oerhört naivt att tro att fusk inte förekommer. Makt förblindar och korrumperar. Folk kan göra vad som helst för att få makt. Det fuskas överallt i samhället, från vanliga Svenssons som försöker fiffla med skatten, företag som anställer svart och betalar ut låga löner. Varför skulle ett presidentval i USA vara ett undantag?

Jag har absolut inget emot en transparent undersökning angående vissa incidenter. Men att tro att att man skulle begå ett sånt omfattande fusk när man har hela USA, och hela världens ögon på sig, är rent ut sagt riktigt korkat.
Bevisen som har lagts fram hittills är skrattretande och har i vissa stater också hamnat i papperskorgen hos domstolen.

Igen, att tro att man skulle våga sig på ett sånt stor valfusk, och speciellet i de stater det pratas om, är idioti.
2020-11-08, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Jag tycker att du borde ta och gå igenom tråden från början innan du uttalar dig om saker, annars riskerar du att se ganska dum ut... vilket du gör just nu.

Nah det är nog du som ska läsa om den. Du verkar ha missat en massa.
2020-11-08, 20:30
Medlem
Alltså nivån på foliehattar i den här tråden är hög. Skulle inte förvåna mig om ni sitter och runkar till Alex Jones om kvällarna.

Acceptera att Trump förlorade bara, ja det suger, det tycker jag med. Förlorade 10 k för att jag bettade på honom, men det är bara att svälja.
2020-11-08, 20:31
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=Z563r6VyJSQ&feature=share

Jag ser verkligen fram emot nästa vecka när bevisen vänder hela steken till Trump fördel!
2020-11-08, 20:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Jag har absolut inget emot en transparent undersökning angående vissa incidenter. Men att tro att att man skulle begå ett sånt omfattande fusk när man har hela USA, och hela världens ögon på sig, är rent ut sagt riktigt korkat.
Bevisen som har lagts fram hittills är skrattretande och har i vissa stater också hamnat i papperskorgen hos domstolen.

Igen, att tro att man skulle våga sig på ett sånt stor valfusk, och speciellet i de stater det pratas om, är idioti.

Men du, USA har sysselsatt sig med detta i andra stater i decennier. Man har switchat stater i Sydamerika, Mellanöstern och Asien. Just anledningen till att det är förbjudet för CIA att operera i USA är ju för att de har möjligheten rent tekniskt att utföra detta. CIA får ej rikta sina resurser inåt landet, spionera på sina egna medborgare, detta är vad som skett möjligen i någon entity utanför CIA.

Frågan är ju 1. var står HAMMER och 2. Vem hanterade superdatorn under valet 2020 ?
läge att fundera på ...Brennan, Clapper och Comey tillsammans med Obama, Biden, ?
2020-11-08, 20:32
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777

Det är väldigt, väldigt många som är övertygade om att sådant stort valfusk förekommit.

Stämmer det att man låtit fusket ske för att kunna sätta dit demokraterna i efterhand så har klart överväldigande bevisning sparats för att främst visa HD.

https://www.brighteon.com/0fda65dc-cdd0-4a22-94c6-8cd95885f7ed

Fundera själv över om det alls är troligt att Biden skulle vinna över först Bernie Sanders och sedan Donald Trump. Man måste vara rejält vänsterbliven för att inte se det orimmliga.
2020-11-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MO0nsHinE
https://www.youtube.com/watch?v=Z563r6VyJSQ&feature=share

Jag ser verkligen fram emot nästa vecka när bevisen vänder hela steken till Trump fördel!

Hon stammar och yrar. Dement?
Medlem
Deep state fixade valet men på måndag avslöjar Donald dem, något han inte mäktat med på 4a år.....
Medlem
Eventuellt kanske man ska haka på iden att ha spårbar blockchain kod på valsedlar här hemma.
Sossarna har ju faktiskt åkt dit för att göra sig av med valsedlar.

Man anser sig tydligen vara berättigad till särrättigheter.
Om demokraterna varit så fula som anklagelserna påstår så är deras namn djupt ironiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in