2020-11-08, 05:12
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Ja demokrati är skit. Valfusk är nog vanligare än de flesta tror.

Vi får komma på något bättre. Jag kan tänka mig att om man gav IQ-test till alla sen kombinerade detta med någon form av visdoms test så kan man få fram vilka som är mest lämpade att bestämma. Sen kan man variera mellan de som vill med högst värden varannat år eller liknande. Se hur det fungerar.

Resten behöver inte bestämma mer än vanligt folk gör idag. Det är ju ändå rätt få som orkar rösta och det blir sällan som de vill, så vi kan bespara dem detta besvär.

Ponera att en riktigt ond jävel, läs Josef Fritzl eller Josef Stalin, hade högst IQ och kanske runt 180. Då hade denne person kunnat ställa till med riktigt mycket jävelskap. Ser nu att du även önskade visdomstest, så då spricker kanske mina farhågor.
2020-11-08, 05:15
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Ja! Den bästa källan jag har är den här youtubekanalen: https://m.youtube.com/channel/UC5G1ThclVYLp2YFQUodTNnA

Han har tre videos om James O'Keefe (Project Veritas grundare) där han går igenom vad de har gjort väldigt grundligt och bra. Men de är långa, jag tycker de är väldigt trevliga att titta på, men jag kan givetvis inte begära att andra ska spendera 3 timmar eller vad det nu är på detta.

Hmm, har ögnat igen del ett och del tre snabbt, ska kika mer när jag har mer tid, men jag ser inte hur det skulle underkänna det jag har sett från Project Veritas som källa.
2020-11-08, 06:08
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Ett vittne kontaktade mig när jag frågade om hur detta vattenmärke kunde märkas av användaren. Jag tror inte han har anledning att ljuga.

Berätta gärna mer, annars faller detta så platt. Det är jätteintressant, men det betyder liksom ingenting utan någon form av uppbackning eller utveckling, så det är helt meningslöst att skriva det annars.
2020-11-08, 06:12
Medlem
NeoVains avatar
Heheh Trump och National Guard övervakade valfusket i realtid.

Citat:
On Election night, Trump and his campaign team assembled in the Eisenhower Building just west if the White House to watch the results come in.

Know what is there?

A SCIF.

Citat:
Sensitive Compartmented Information Facility. (SCIF)
The kind used by Army intelligence cyber security division.
They were monitoring the fraud in real time.

Citat:
They knew which states were using the voting machines loaded with HAMMER & SCORECARD.
(Software developed for the CIA to manipulate voter tallies remotely in foreign elections.)
It was just deployed against the American people.
Tom Fitton & Sydney Powell put it right in your face

Citat:
The Federalized National Guard were pulling around the clock duty in at least 16 states to trap these monsters.
All the swing states currently involved in the theft are on the list.

https://twitter.com/tom2badcat/status/1325124397729001472

Observera datumet på detta tweet.. ifrån en insider, som visste vad som skulle hända =)

https://twitter.com/BertAnderson/status/1323428921996705796

En till herre som vill tala lite om detta... vid 38 minuter ungefär.
https://youtu.be/yLVltSg-h3o?t=2277

Sen har vi ju Bannon också... som talar med en general?
https://youtu.be/FqWG2WFcDjE
Senast redigerad av NeoVain 2020-11-08 kl. 06:39.
2020-11-08, 06:31
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Så vad kallar du 9000 röster registrerade från avlidna personer?

Kallar? Låt mej säga så här: jag väntar på bevisen. Detta ska ju vara en bevistråd. Hittills har jag bara sett anklagelser, påståenden och lösa antaganden.

9000? Då impomerar 1.8 million 'ghost voters' in 29 states litet mera på mej. Det kallar jag röstfusk. Men var är bevisen?
Senast redigerad av Starback 2020-11-08 kl. 06:59.
2020-11-08, 06:31
Medlem
SkogsEinars avatar
Med risk för att detta har nämnts redan: På Swebbtv så redogör man för hur röstningen stängdes ner i ett par timmar i Michigan, för att sedan påbörjas igen. Saken var bara den att när rösträkningen påbörjades igen så hade helt plötsligt Biden fått 140000 röster! Utan att Trump hade fått 1!

Finns skärmdump på det här https://youtu.be/D6_hnIi7o7c?t=1557

Solklart valfusk.. Jag menar man måste ju vara dummare än tåget. Som någon annan skrev så påminde det mig om Svenska valet 2018 när SD accelerade kraftigt sen helt plötsligt så slutade dom accelera mer eller mindre helt medans alla andra partier fortsatte accelerera. Lite märkligt tycker man, man räknar väl rösterna så som dom kommer in? Här verkar det som att man redan har bestämt sig på förhand
Senast redigerad av SkogsEinar 2020-11-08 kl. 07:04.
2020-11-08, 06:42
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsEinar
Med risk för att detta har nämnts redan: På Swebbtv så redogör man för hur röstningen stängdes ner i ett par timmar i Michigan, för att sedan påbörjas igen. Saken var bara den att när rösträkningen påbörjades igen så hade helt plötsligt Biden fått 140000 röster! Utan att Trump hade fått 1!

Solklart valfusk.. Jag menar man måste ju vara dummare än tåget. Som någon annan skrev så påminde det mig om Svenska valet 2018 när SD accelerade kraftigt sen helt plötsligt så slutade dom accelera mer eller mindre helt medans alla andra partier fortsatte accelerera. Lite märkligt tycker man, man räknar väl rösterna så som dom kommer in? Här verkar det som att man har bestämt sig redan på förhand

Jag är övertygad att de fuskar med valet i Sverige också. Man tonar ner SD:s siffror precis som de jävlas med Trump i USA. SD hade annars kanske fått egen majoritet, så många invandrare som vi har nu och som jag vet att väldigt få svenskar gillar!
2020-11-08, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsEinar

Solklart valfusk.. Jag menar man måste ju vara dummare än tåget. Som någon annan skrev så påminde det mig om Svenska valet 2018 när SD accelerade kraftigt sen helt plötsligt så slutade dom accelera mer eller mindre helt medans alla andra partier fortsatte accelerera. Lite märkligt tycker man, man räknar väl rösterna så som dom kommer in? Här verkar det som att man har bestämt sig redan på förhand

Debunked. länk
2020-11-08, 07:01
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Kallar? Låt mej säga så här: jag väntar på bevisen. Detta ska ju vara en bevistråd. Hittills har jag bara sett anklagelser, påståenden och lösa antaganden.

9000? Då impomerar 1.8 million 'ghost voters' in 29 states litet mera på mej. Det kallar jag röstfusk. Men var är bevisen?

Kan du ge exempel på bevis som hade fått dig att ändra uppfattning?
2020-11-08, 07:02
Medlem
Old-Crows avatar
Foliehattarna har fått fnatt! Fram med hållbara bevis eller stäng tråden!
2020-11-08, 07:03
Medlem
SkogsEinars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Debunked. länk

Ja, självklart är det glömt och förlåtet nu för att dom som visat sig fuska har bett om ursäkt
2020-11-08, 07:10
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Kan du ge exempel på bevis som hade fått dig att ändra uppfattning?
Detta är ett fenomen som kan ha naturliga förklaringar av att mängden ballots som skickades ut var överdrivet i rädsla att inte klara av att köra över 'Amerikanska folket' och deras kärlek till Trump som folklig president.

Det innebar i klartext att Demokratpartiets radikala sektor skickade ut fler färdigifyllda ballots än nödvändigt för att säkra så att åtminstone alla som någonsin varit eller är registrerade (och kanske lite Republikanska äldre som inte kan läsa eller förstå text så bra längre) fick minst en.

En anonym källa djupt inne (och förmodligen nära toppen) i Demokratpartier avslöjar:
"the volunteers who helped make sure every voice was heard through registering voters, phone banking, texting and writing postcards".

Gör man så blir det extra 'röster' av olika anledningar, skumma eller naturliga, som skevar rösträkningsarbetet lite. Men ett bra lagligt rösträkningsarbete utan fusk kan sortera bort överflödiga röstsedlar. Det är dock inte lätt att göra det om endast signaturer skall jämföras, därför används datorläsning för identifiering förmodligen. Funkar detta så är det all-right. Funkar det inte så bra så blir det fog för rättsprocesser, vilket Demokratpartier inte alls vill ha.

Någon ful fisk (läs fientlig mot Amerikanska staten) skulle potentiellt kunnat använda alla dessa extra röstsedlar och låta dem gå med i räkningen, vilket inte är bra för varken Reps eller Dems (att vinna räcker inte, det måste ha gått rätt till också).
Senast redigerad av ModerRota 2020-11-08 kl. 07:13.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in