Jag har redan sett bevisen. Det är bara ett fåtal tusen röster.
Skulle det vara så att det var 1 miljon röster som hamnade på Bidens bord så blir det genast akut.
Men allt återstår vad HD säger. Jag säger att HD kommer INTE öppna upp för omval, eller "radera" vissa röster för att kompensera. Troligtvis så har många Trump röster redan slängts bort och därmed finns det bara en chans att öppna för omval. Men den chansen är så enormt liten så det blir inget.
Detta är min prediktion.
Du har sett bevisen? Alla? Handlar detta om bara några tusen här?
Citat:
“The new study shows 1.8 million excess, or ‘ghost’ voters in 353 counties across 29 states,” said Judicial Watch President Tom Fitton. “The data highlights the recklessness of mailing blindly ballots and ballot applications to voter registration lists. Dirty voting rolls can mean dirty elections.”
90% valdeltagande i Wisconsin, var hittar du det?
Jag kollade, 3,289 miljoner avgivna röster. Uppskattat antal röstberättigade enligt Wisconsins officiella hemsida 4,536 miljoner. Vilket ger ett valdeltagande på 72,5%. Även det är högt för att vara USA. Kan det vara 90% av de som registrerat sig som sedan också faktiskt röstade istället?
Guiliani var central i Donnie Brasco operationen på 70- och början på 80-talet. Han var alltså bland de högsta inom FBI New York. Han är mycket respektabel.
Var inte Guiliani under sin borgmästartid i New York med i Seinfeld också?