2020-11-08, 04:23
Medlem
Pengabingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Just nu.

Pennsylvania: Trump -ca 37,000, 2016: Trump +ca 44,000 = swing ca 81,000 till Biden...
Georgia: Trump -ca 9,000, 2016: Trump +ca 211,000 = swing ca 220,000 till Biden...
Michigan: Trump -ca 145,000, 2016: Trump +ca 10,000 = swing ca 155,000 till Biden...
Wisconsin: Trump -ca 20,000, 2016: Trump +ca 22,000 = swing ca 44,000 till Biden...
Arizona: Trump -ca 19,000, 2016: Trump +ca 91,000 = swing ca 110,000 till Biden...

Vissa stater vann Trump nästan lika överlägset som senast som Texas, Ohio och i Florida utökade han. Där använder man inte Dominion för rösträkning då har man säkert också svårare att använda Hammer och Scorecard i dessa stater.

Yup, inget röstfusk...morons!

100% rätt, men får-flocken går dit herden pekar.
2020-11-08, 04:28
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Vad är det här för foliehattstråd? Trump förlorade och ingenting tyder på att det berodde på fusk. Gå vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av Dembotronen-2.0
Exakt så - det här är dårarnas idiotråd nummer 1!!!

Vi ska alltså tro på att Biden slog Obamas rekord? Hans möten innan valet där deltagandet var synnerligen glest? Att valet har gått rätt till ska också bevisas men det verkar ni ha glömt. Han får gärna vara president för min del men det ska gå rätt till.
2020-11-08, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crazyd
Jag menade bland makt-eliten i Washington. Jag blev själv positivt överraskad 2016

Vad du nu menar med makt-eliten har jag ingen aning om. Vad de säger att de tror och vad de egentligen tror eller vet kan vara två skilda saker - om allt bara är en teater för oss. Tror inte en sekund på att eliten - som främst består av psykopater - skulle vilja berätta för oss vad de egentligen tycker och tänker. De skrattar åt oss och spottar på oss.
2020-11-08, 04:40
Medlem
Fan va sjukt!!! Såg precis klippet om project hammer och detta va precis innan valet !!! Allting han säger där händer under valet sinnessjukt men så jävla gött att det kommer ut!!!!! Vemfan tror källar joe skulle slå obamas rekord hahahaha
2020-11-08, 04:42
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Vad du nu menar med makt-eliten har jag ingen aning om. Vad de säger att de tror och vad de egentligen tror eller vet kan vara två skilda saker - om allt bara är en teater för oss. Tror inte en sekund på att eliten - som främst består av psykopater - skulle vilja berätta för oss vad de egentligen tycker och tänker. De skrattar åt oss och spottar på oss.

Lugn nu, kolla tex upp textmedellanden mellan FBI agenter involverade i Russia hoax , de trodde Hillary hade valet men vill ha en "insurance policy" ifall det osannolika skulle hända.
2020-11-08, 04:49
Medlem
Citat:
Lugn nu, kolla tex upp textmedellanden mellan FBI agenter involverade i Russia hoax , de trodde Hillary hade valet men vill ha en "insurance policy" ifall det osannolika skulle hända.

Men om det är en teater så är detta också en del av teatern. Säger inte att det är så, men om det är så så är det en del av den. Varför ska jag tro att demokraterna och republikanerna skulle vara av olika art på toppen. Vet inte.
2020-11-08, 04:53
Medlem
Citat:

Ser demokrati ungefär så här. Förr i tiden hade de makten, ingen hade ens chansen att säga till om något. De hade makten för att de ville ha makten, inte för att de ville dela med sig av den. För att slippa konflikter med folket, och kunna använda oss som omedvetna slavar så gav de oss illusionen av att få vara med och bestämma. Folk som är medvetna om att de är slavar blir mindre produktiva. Tror inte en sekund på att vi kan påverka saker genom att lägga en röst på något var 4:e år. Det är en illusion. Det är en jävligt deppig världsbild, men så ser jag på det. Allt handlar om att göra sitt liv så bra det går. Jag kan aldrig påverka saker utanför. Det går bara inte.
2020-11-08, 05:02
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ser demokrati ungefär så här. Förr i tiden hade de makten, ingen hade ens chansen att säga till om något. De hade makten för att de ville ha makten, inte för att de ville dela med sig av den. För att slippa konflikter med folket, och kunna använda oss som omedvetna slavar så gav de oss illusionen av att få vara med och bestämma. Folk som är medvetna om att de är slavar blir mindre produktiva. Tror inte en sekund på att vi kan påverka saker genom att lägga en röst på något var 4:e år. Det är en illusion. Det är en jävligt deppig världsbild, men så ser jag på det. Allt handlar om att göra sitt liv så bra det går. Jag kan aldrig påverka saker utanför. Det går bara inte.

Denna diskussion känns lite offtopic men OM detta röstfusk är så omfattande som det ser ut så har det planeras länge. Två faktor som de förmodligen räknat med är #1 Justice Ruth Bader dog alldeles innan valet så Supreme court kommer nog döma valresultatet enl lagen. #2 Trump fick mer röster än förväntat så de var tvungna att göra ett slarvigt jobb på vissa platser. Nu tillbaks till bevis.
2020-11-08, 05:04
Medlem
Badassmfokas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=b3eSLQNnvGk
Fyfan de har verkligen gjort som Biden sa:
https://streamable.com/671nup
Finns hur mycket som helst och kommer massa nytt varje dag.
2020-11-08, 05:05
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Men om det är en teater så är detta också en del av teatern. Säger inte att det är så, men om det är så så är det en del av den. Varför ska jag tro att demokraterna och republikanerna skulle vara av olika art på toppen. Vet inte.

Förmodligen är det så, det är samma släkten som styr Usa som har styrt sedan faraoerna, minst. Samma släkten styrde romarriket och Europa efter det.

Alla presidenter förutom en är släkt med varandra och även annan elit ingår som exempelvis Brad Pitt.

Frågan är om ens romarriket gick under egentligen. Kan vi inte se mycket av rommarriket i det amerikanska imperiet? Allt från arkitekturen till styret?
2020-11-08, 05:06
Medlem
NeoVains avatar
Citat:

Ja demokrati är skit. Valfusk är nog vanligare än de flesta tror.

Vi får komma på något bättre. Jag kan tänka mig att om man gav IQ-test till alla sen kombinerade detta med någon form av visdoms test så kan man få fram vilka som är mest lämpade att bestämma. Sen kan man variera mellan de som vill med högst värden varannat år eller liknande. Se hur det fungerar.

Resten behöver inte bestämma mer än vanligt folk gör idag. Det är ju ändå rätt få som orkar rösta och det blir sällan som de vill, så vi kan bespara dem detta besvär.
2020-11-08, 05:11
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
USA HAR UNDER TID GENOMFÖRT DESS OPERATIONER UTOMLANDS
...
https://www.youtube.com/watch?v=kelV...ature=youtu.be

Videolänken fungerar inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto