2020-11-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeSedated
VK är livrädd och övertygad om att CÖ:s våldsamma fantasivänner finns i verkligheten och är beredda att ta livet av hans anhöriga om han inte gör som han blir tillsagd.

Att hans skoavtryck finns på kvinnliga BO:s rygg förklarar han själv i förhör, innan han får veta att de finns där (han tvingades in i rummet av CÖ för att leta efter värdesaker, och klev då på BO som låg i dörröppningen).

Nja, det är svårt att tro på honom där... Det räcker inte med att trampa på någon för att lämna varaktiga blåmärken i form av ett tydligt skoavtryck på kroppen. Han har stått och pressat ner henne en tid medan han eller CÖ ströp, det är vad skadan tyder på.
Citera
2020-11-07, 19:48
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massalov
Tycker mest synd om dom anhöriga och framför allt lilla I*a Sam*elius (I, Z). Hon och hennes snigel ville ha barn och jag tror helt ärligt på Viktor när han säger att han bara ville bli av med C och allt med det här. Fatta att killen direkt genom lån eller indirekt genom att vara kompunan gett den här killen CÖ i underkant en halv miljon kronor. Lovar er att CÖ var med och stormade hans tidigare bostad eller åtminstonde fick höra talats om det genom folk han kände o sedan valde ut Viktor som offer. Jag hoppas med tanke på hur mkt uppmärksamhet dom har dragit till helt fel folk och helt fel business att iaf Christoffer blir klippt eller brutalt misshandlat. Dom fucking berövade Lars o Suzanne på deras golden days. Lars hade aldrig haft en flickvän och hade äntligen fått träffa sin soulmate. Sen kommer horungen Christoffer och tycker han förtjänar pengarna mer. Och lägger alla pengar på nån jävla rumänsk hora. Patetik.

Har fått ta bort så mkt grejer i mitt inlägg nu för det hade varit fucking anstiftan annars.

Angående dom som krossade rutor och gapa hos Viktor så tänker jag mig att det var snubben som han varit hemma utanförs polare. Dom verkade inte vara i fantasi gänget som Viktor och C Öhman och jag har jävligt svårt att se hur någon sån skulle kunna ha med en sån jävel som CÖ eller VK att göra.

Snubben som var ihop med tjejen VK var ihop med ett tag då alltså, J. Fick känslan att alla snutar nog hade full förståelse för om någon krossade rutorna hos Lången 2meter plast om han står utanför ens tjejs balkong.
Sprang som en liten tönt gjorde han också enligt vittnen...
Intressant också att Viktors ungdomskärlek inte verkar dela hans andra vänners åsikt om hur våldsam han är... Hon verkar förövrigt inte alls imponerad av honom. Det kan man ju förstå.
Senast redigerad av Cashew 2020-11-07 kl. 19:53.
Citera
2020-11-07, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Angående dom som krossade rutor och gapa hos Viktor så tänker jag mig att det var snubben som han varit hemma utanförs polare. Dom verkade inte vara i fantasi gänget som Viktor och C Öhman och jag har jävligt svårt att se hur någon sån skulle kunna ha med en sån jävel som CÖ eller VK att göra.

Det var systern till CÖs "eternal girlfriend" N*NA T*KKANEN. Slump? Nä.
Citera
2020-11-07, 19:55
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massalov
Det var systern till CÖs "eternal girlfriend" N*NA T*KKANEN. Slump? Nä.

Fattar inte vad du menar men jennie var systern, jag pratar om han Jer0ld.
Citera
2020-11-07, 19:58
Medlem
Oldberrys avatar
Kan man hitta deras chatt-konversationer någonstans ? Intressant att se hur de kommunicerar före/efter morden.
Citera
2020-11-07, 19:58
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antitesify
Nja, det är svårt att tro på honom där... Det räcker inte med att trampa på någon för att lämna varaktiga blåmärken i form av ett tydligt skoavtryck på kroppen. Han har stått och pressat ner henne en tid medan han eller CÖ ströp, det är vad skadan tyder på.
Ja, han förminskar helt klart allt han gjort, att CÖ skulle ha rispat honom med kniven precis innan han ströp kvinnan för att få hans blod där och att han förklarar fotmärket med att han råkade gå på hennes axel samt fingeravtryck med att han lekte med rullen är tydliga efterhandskonstruktioner. Det går inte att lite på någon av idioterna och det bästa för dom hade varit att de blev avlivade.

EDIT:
Fast det hade fan inte förvånat mig om CÖ gjort allt så VK ska kunna ta fallet.
Senast redigerad av Cashew 2020-11-07 kl. 20:01.
Citera
2020-11-07, 19:59
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Kan man hitta deras chatt-konversationer någonstans ? Intressant att se hur de kommunicerar före/efter morden.
Ja i förundersökningen.
Citera
2020-11-07, 20:01
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Ja i förundersökningen.

Ok, Var är den då ?
Citera
2020-11-07, 20:51
Medlem
Citat:
Ok, Var är den då ?

I tråden.
Citera
2020-11-07, 20:52
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
I tråden.

Ja det förstår jag, men tråden är 5000 inlägg lång.
Citera
2020-11-07, 20:58
Medlem
Citat:
Ja det förstår jag, men tråden är 5000 inlägg lång.

Finns en sökfunktion. Sök på "fup"
Citera
2020-11-07, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jag fattar ingenting!
Var var hittar du allt detta?
Inte i FUP iallafall.

Visserligen var dina teorier i Wilmatråden lika...egna, dvs du stod väldigt ensam. Ä
För det finns INGENTING i denna gedigna FUP som stödjer din teori.

Dom två häktade har erkänt att de befunnit sig p plats, med avsikt att råna Lars.
Men sen skyller de morden- på varandra.

Läs FUP och kom in i matchen.
Detta att Lars sett något vad en av Lars närstående som sa de först dagarna efter morden, har hade sett något han inte borde se, stod i media. Det kom aldrig fram vad jag vet va det va han sett. Man kan bara spekulera om det var därför de mördades, varför skulle de mörda paret, de hade ju fått tillgång till alla pengar de kunde få. Är det något Lars sett som berör dessa stollar så Lars måste tystas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in