Citat:
Ursprungligen postat av
Slaggfett
Hur i helvete kan det gå så här jävla snett? Hur blir man svergies i särklass mest korkade och hänsynslösa mördare? Visst den ena har ett missbruk som betalas via mamma och kompisar som luras på pengar men sen då? (den andra hade tom ett välbetalt fast jobb) var har dom fått sina värderinar ifrån?
Saknar dom totalt uppfostran och utbildning? Kommer det att göras utredning om dom är psykiskt friska?
Det är riktigt jävla sjukt, så onödigt.
Jag tror inte det har med uppfostran att göra i det här fallet, mest för att det finns folk med jävligare uppväxt än vad jag uppfattar att dom här två har haft som inte gör ens liknande skit. Här tror jag det är en riktigt rubbad snubbe i CÖ som hittar en ying i sin yang i Viktor. Bägge två frånkopplade från verklighet och djupare tankeverksamhet, en som vill leda och vara någon och en som vill följa och vara någon. Andra människor och deras liv blev kanske mindre viktigare än deras sjuka och idiotiska "rollspel".
Jag tror bägge visste att allt var hittepå men att dom ändå var så jävla patetiska att dom fortsatte charaden, för att dom kände sig som något mer än skiten dom var. Speciellt i Ös fall.
Helvete vad man inte kan förstå hur någon kan vara så jävla dum i huvudet och nu är dom två!!!