Citat:
Ursprungligen postat av
HomoHitler
Men jösses denna bild....
https://tommydahlman.wordpress.com/2020/11/07/dfm-live/
Han ser ju otroligt härjad ut..... På tåget? Eller bussen? Han har ingen kommentarsfält för frågorna handlar bara om horeri och sprit... givetvis stänger han då.
Jag trodde först det var något fel på kameran, färgerna såg så märkliga ut. Men nu när du skriver det så tittade jag en gång till. Tommy har åldrats cirka tio år sedan i somras. Här ser han ut som han varit i slagsmål. Visst har han knäckt näsan? Blodiga sår på hakan. Men framförallt är det den grovporiga hyn och påsarna under ögonen som vittnar om missbruk. Han får nog ändra livsstil radikalt om han ska leva ett tag till.
Bagdad Bob påstår att han fått 4000 följare på en månad. Det går bra nu. Så många kommentarer han inte hinner svara på. Men det är enbart av tidsbrist han stängt fältet. Sanningen är ju att han aldrig haft det på. Men det kan han ju inte skriva. Precis som hans gästspel här. Hans retorik är att bemöta alla frågor med motfrågor. "Men du då?" Att sedan hota och förtala sina egna kritiker gör ju att han blir likadan själv. Jag gissar att han blev ledsen när Trump förlorade.
Igår var Tommy i Göteborg. Hans tankar kring det säger en del. Han skriver att församlingen i Göteborg "bär en internationell prägel" som det anstår en storstad. Det betyder att de afrikanska vännerna deltog. De spelade bland annat "musik med internationella rytmer". Utöver deltagarna i gudstjänsten såg det ut att vara runt 10 besökare. Hoppas de fick ihop till hyran.