Flashback bygger pepparkakshus!
2020-11-07, 16:22
Medlem
HomoHitlers avatar
Men jösses denna bild....

https://tommydahlman.wordpress.com/2020/11/07/dfm-live/

Han ser ju otroligt härjad ut..... På tåget? Eller bussen? Han har ingen kommentarsfält för frågorna handlar bara om horeri och sprit... givetvis stänger han då.
Citera
2020-11-07, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler

Han ser ju otroligt härjad ut..... På tåget? Eller bussen? Han har ingen kommentarsfält för frågorna handlar bara om horeri och sprit... givetvis stänger han då.
Ser mera ut som en spårvagn med tanke på inredningen, inga järnvägsfordon som ser ut sådär invändigt såvitt jag vet.
Ja han ser rejält sliten ut, men det han skulle behöva göra för att komma till rätta med det vill han ju som bekant inte så...
Det där med kommentarerna kan ju en amöba räkna ut, men det ser ju snyggare ut att skylla på "hög arbetsbelastning".
DFM Live har även profeten mumlat om, återstår att se om de törs lägga upp det på Facebook eller inte.
Citera
2020-11-07, 18:43
Medlem
Haha...

Detta var roligare än vad som berättats för mig. Ert svammel biter ingenting på mig. Och ang de 2 eller 3 som läser dessa 2 herrars dravel - kan jag säga:

det är sjuka och de har inbillade föreställningar som inte har någon förankring i den här världen.

I mitt fall är allt öppet - det går att läsa om mina
svaga och starka verb överallt. Men dessa besatta människor ljuger om precis allt och de älskar pseudonymer.

Tragiskt!

Man kan bara skratta åt deras elände och samtidigt sucka till Gud att de finner frid och fred i sina liv .

Tommy Dahlman

PS. Vi har nu tagit foto (skärmdumpar) och även satt expertis på IP adresserna.Förtalet är brottsligt - och som alla andra brott i Sverige måste man sona dem. Det gäller mig och alla andra .

Trevlig helg!
Senast redigerad av TommyDahlman 2020-11-07 kl. 18:50.
Citera
2020-11-07, 21:51
Medlem
Är det något specifikt du tänker på? Alla mina brott är offentliga och jag har sonat dem .

Vad mer ska jag göra?

Allt annat i den här tråden är enbart offentliga lögner och förtal vilket enligt Svea rikets lag är straffbart.

Hur ser du på saken? Ska alla brott straffas?

Tommy D
Citera
2020-11-07, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TommyDahlman
Är det något specifikt du tänker på? Alla mina brott är offentliga och jag har sonat dem .

Vad mer ska jag göra?

Allt annat den här tråden är enbart offentliga lögner och förtal vilket enligt Svea rikets lag är straffbart.

Tommy D
Hur menar du att du sonat dem ?
Vad får dig att tro att förlåtelsen förändrar något om det är det du tänker på, fortsätt som vanligt istället.
Man kan inte sminka en gris och säga att det är en vacker kvinna.
Citera
2020-11-07, 21:55
Medlem
Exakt vad menar du?

Försök att vara precis är du snäll?
Citera
2020-11-07, 21:57
Medlem
Citat:
Exakt vad menar du?

Försök att vara precis är du snäll?
Okej, Du är den du är.. vem ljuger du mest för ?
Citera
2020-11-08, 01:48
Medlem
OM det nu är den ”riktiga” Tommy D som är är och skriver så välkommen. Mina funderingar är just nu hur skall han kunna bevisa att han är den han säger sig vara? Det kan ju vara vilken som helst egentligen som bara utger sig för att vara T D.
Citera
2020-11-08, 13:46
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stripsilence
OM det nu är den ”riktiga” Tommy D som är är och skriver så välkommen. Mina funderingar är just nu hur skall han kunna bevisa att han är den han säger sig vara? Det kan ju vara vilken som helst egentligen som bara utger sig för att vara T D.
Han har fylleskrivit på sin hemsida igen. Han kallar Fb för en slasktratt. Men han skrev inget om att han själv bidragit med lögner och hot. I övrigt var texterna mer obegripliga än vanligt.
Krämardahl skrev i nyhetsrapporteringen att de sålt ungefär hälften av nyårsbiljetterna. Det vill säga att ingen köpt någon biljett den senaste månaden. Bagdad Bob säger på sin sida att det bara finna ett fåtal platser kvar. Jag litar inte på någon av dem.
Citera
2020-11-08, 15:39
Medlem
TomasTvivlarens avatar
Citat:

Vad mer ska jag göra?

Allt annat i den här tråden är enbart offentliga lögner och förtal vilket enligt Svea rikets lag är straffbart.

Tommy D

På vilket sätt har du sonat detta brott? https://aktuelltfokus.se/fore-detta-skandalpastorn-och-kd-profilen-erkanner-sexkop/
Vad är din förklaring och din syn på det som hände?
Citera
2020-11-09, 10:58
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler

Jag trodde först det var något fel på kameran, färgerna såg så märkliga ut. Men nu när du skriver det så tittade jag en gång till. Tommy har åldrats cirka tio år sedan i somras. Här ser han ut som han varit i slagsmål. Visst har han knäckt näsan? Blodiga sår på hakan. Men framförallt är det den grovporiga hyn och påsarna under ögonen som vittnar om missbruk. Han får nog ändra livsstil radikalt om han ska leva ett tag till.

Bagdad Bob påstår att han fått 4000 följare på en månad. Det går bra nu. Så många kommentarer han inte hinner svara på. Men det är enbart av tidsbrist han stängt fältet. Sanningen är ju att han aldrig haft det på. Men det kan han ju inte skriva. Precis som hans gästspel här. Hans retorik är att bemöta alla frågor med motfrågor. "Men du då?" Att sedan hota och förtala sina egna kritiker gör ju att han blir likadan själv. Jag gissar att han blev ledsen när Trump förlorade.

Igår var Tommy i Göteborg. Hans tankar kring det säger en del. Han skriver att församlingen i Göteborg "bär en internationell prägel" som det anstår en storstad. Det betyder att de afrikanska vännerna deltog. De spelade bland annat "musik med internationella rytmer". Utöver deltagarna i gudstjänsten såg det ut att vara runt 10 besökare. Hoppas de fick ihop till hyran.
Citera
2020-11-09, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag trodde först det var något fel på kameran, färgerna såg så märkliga ut. Men nu när du skriver det så tittade jag en gång till. Tommy har åldrats cirka tio år sedan i somras. Här ser han ut som han varit i slagsmål. Visst har han knäckt näsan? Blodiga sår på hakan. Men framförallt är det den grovporiga hyn och påsarna under ögonen som vittnar om missbruk. Han får nog ändra livsstil radikalt om han ska leva ett tag till.

Bagdad Bob påstår att han fått 4000 följare på en månad. Det går bra nu. Så många kommentarer han inte hinner svara på. Men det är enbart av tidsbrist han stängt fältet. Sanningen är ju att han aldrig haft det på. Men det kan han ju inte skriva. Precis som hans gästspel här. Hans retorik är att bemöta alla frågor med motfrågor. "Men du då?" Att sedan hota och förtala sina egna kritiker gör ju att han blir likadan själv. Jag gissar att han blev ledsen när Trump förlorade.

Igår var Tommy i Göteborg. Hans tankar kring det säger en del. Han skriver att församlingen i Göteborg "bär en internationell prägel" som det anstår en storstad. Det betyder att de afrikanska vännerna deltog. De spelade bland annat "musik med internationella rytmer". Utöver deltagarna i gudstjänsten såg det ut att vara runt 10 besökare. Hoppas de fick ihop till hyran.
Han har haft kommentarer påslagna förut, men det var innan det sprängde i byxlinningen för ett år sedan. Sedan dess har bloggen i princip legat nere, förutom några enstaka inlägg, och han har ägnat sig åt Facebook istället. Där ägnade han sig åt att radera kritiska frågor och besvara uppmuntrande kommentarer, så vad skillnaden skulle vara nu vet nog bara han - i bästa fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in