Citat:
Ursprungligen postat av
stifmeister89
Jo, men samtidigt om det är så att valsedlar är kodade och har en märkning som i stort sett är omöjlig att upptäcka om man inte har rätt utrustning för det, då är det ganska stark bevisning på fusk om det finns en massa demokratiska röster som saknar dessa.
Då är det "drain the swamp på riktigt". Demokraternas trovärdighet skulle vara borta och republikanerna skulle troligtvis vinna många val framöver. Så varför agera som Trump gör? Om ovanstående var sant, då skulle jag sitta lugnt i ovala rummet med fötterna på skrivbordet och skratta för mig själv. Jag skulle skita i om andra skulle se mig som en dålig förlorare. Särskilt om det finns så starka bevis att man kan döda och begrava sin politiska motståndare.
Biden har fortfarande möjlighet att utropa sig till segrare. Detta borde han isåfall gjort tidigare. Tiden är knäpp för Biden nu, varje minut som går sätter honom i sämre dager.
Det vore dock en taktisk seger för Trump om Biden utser sig som vinnare för att sedan dömas som fuskare, men till vilket pris?
Ingen kontrollerar folket.
Jag håller på Team-Trump och var övertygad redan innan valet att fusk skulle förekomma, därför är jag heller inte förvånad om Trump lyckats köra en "Sting operation" på valet.
Vattenmärke och Blockchain känns 2020 om du frågar mig.
Har Trump gjort det så kan han spela golf i några veckor.