2020-11-07, 12:00
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag är neutral i valet. Jag köper inte medias beskrivning av att Biden är Messias och att Trump är djävulen. Trump kanske är mer galen, men samtidigt är det något med Demokraterna som får mig att ogilla dem mer. Rent politiskt kanske jag står närmare demokraterna i många frågor, men de känns mer falska och korrupta (betoning på känsla).

Med det sagt, om det är så att valsedlarna är kodade (vilket låter väldigt high tech för att vara ett simpelt papper), varför håller Trump på att gapa som en galning på Twitter om att röstningen ska stoppas och andra saker som känns desperata? Varför försökte han stoppa poströster i så fall? Borde han inte sitta lugnt i båten och låta demokraterna förgöra sig själva med sitt fuskande? Det finns liksom ingen anledning att gapa på Twitter dygnet runt om att stoppa röstandet om så är fallet.

Skulle biden utropa sig till segrare, så blir det ombytta roller. Trump hamnar i underläge och ses som en dålig förlorare.
Media måste förstås stödja Biden som vinnare.

Spänningar skulle öka till ohållbara nivåer. Detta kan förhindras om ingen kandidat utses innan rösterna är räknade för hand, en gång till.
2020-11-07, 12:02
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Jag har inte sagt något om att det inte är valfusk? Jag frågade om vad i videon som var givande info.
Att tre fordon dyker upp kl 04 och levererar 130k valsedlar som bokstavligen till 100% är till Bidens favör. Det är inte bara dåligt utfört valfusk utan även en statistisk omöjlighet. Det är som att det svenska valet skulle avgöras av 10k poströster som till 100% är till SDs favör.
2020-11-07, 12:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Intressant, länka gärna vidare till det påståendet. Säger inte att du ljuger, men intressant att läsa.

Är ju egentligen så att man inte bör attackera budbäraren av ett budskap. Är det dock så att budbäraren tidigare ljugit om saker och ting, då minskar ju dess trovärdighet drastiskt.

Kolla upp hela historien kring deras ACORN videos, det finns fler fall efter det där de har blivit påkomna med att förfalska eller ljuga men med ACORN så gick det hela vägen till domstol där PV förlorade
2020-11-07, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Jag inser också att det förekommit mycket fusk, men frågan är om det inte bara är småfusk som inte påverkar valet på det stora. Nu delar du till exempel en video, och läser man under står det "Dr Sebastian Gorka, former strategist to Donald Trump"...

Varje gång jag ser något så är det Trump, Trumps stab, Trumps familj, Trumps supportrar osv som delar något.

Jag vill se bevis från myndigheter, eller oberoende media osv.

Homeland Security har fakta, men ingen går ut i person. Vi har också vittnen om 130 k ballots som kom in i Michigan i sen timme, Trump ledde då. Timmar efter så skjöt Biden upp och ledde.
2020-11-07, 12:04
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
https://www.youtube.com/watch?v=so61-I9LdFU&t=534s

1. Det är enbart påståenden. Ska genom domstol innan det kan tillskrivas fusk.

2. Det gäller inte Georgia (eftersom du valde att svara på min länk om valarbetaren i Georgia)
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Jag vet hur det går till Klyban. Det är påståendet om "en på tio miljoner" som jag vill du ska visa din källa till. Sökte på azsos, fann inget om de siffrorna. Så länka direkt till sidan.
Och där har du svaret om valfusk i Arizona.

Om du orkar spendera 5min på en video om Arizonas poströster går till, så förstår du varför det är så svårt.
https://www.youtube.com/watch?v=_JLyMZfZijY
Inget internet, glasrutor med kameror så alla kan se vad som sker osv...osv.
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertinacious
Att tre fordon dyker upp kl 04 och levererar 130k valsedlar som bokstavligen till 100% är till Bidens favör. Det är inte bara dåligt utfört valfusk utan även en statistisk omöjlighet. Det är som att det svenska valet skulle avgöras av 10k poströster som till 100% är till SDs favör.

Men det är en kvinna som står och pratar bara, som hon filmat med sin telefon. Jag kan också göra en sådan film.
2020-11-07, 12:05
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Jag vill se bevis från myndigheter, eller oberoende media osv.
Från myndigheter lär det dröja och den enda oberoende median som finns är alternativmedia, som typ gab.com (tänk ocensurerad Twitter). All etablerad media och alla techbolagen är judeägda, anti-trump och mörkar aktivt det som händer.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Det bortser inte från de bevis man har. Detta är ett vittne som är beredd att vittna under ED.

Straffen för att ljuga är enorma.

Med tanke på att de som sagt har blivit påkommen vid flera tillfällen med att förfalska vittnesmål genom att klippa och redigera inspelningar så bör man vara försiktig med deras vittnesmål
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertinacious
Alltså jag börjar på allvar tro att det handlar om nån typ av kognitiv defekt hos de som helt enkelt inte kan ta in att det handlar om valfusk.

Titta inte efter våra defekter. Titta efter Trumps i stället. Ja men fanskapet har ju haft 4 år på sig att ändra på valsystemet men inte lyft ett finger. Att stå och gnälla nu ger ju ett smått löjeväckande intryck av en på förhand given förlorare.

Hans egna börjar nu att ta avstånd från Trump. Dom skäms för honom. Det tisslas och tasslas bak ryggen på honom och själv tror jag han är på väg in i en psykos. Bara en psykotisk människa förnekar att verkligheten är verklig. Trump vill skapa sin egen verklighet men alla inser det vansinniga i hans "verklighetsuppfattning".

Han kommer att stå och muttra om valfusk ännu när Biden är installerad. Medan han öppnar avskedsbrevet från Vita Husets HR- avdelning och blir tvungen att packa sitt pick och pack vägrar han att komma ut ur sin psykosbubbla och fejsa fakts. "They´r coming to take me away, aha"......
2020-11-07, 12:06
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Men det är en kvinna som står och pratar bara, som hon filmat med sin telefon. Jag kan också göra en sådan film.
Ja det kan du. Poängen är väl att det hon säger stämmer överens med det som hände i den delstaten. Det är en reaktionsvideo på valfusket.
2020-11-07, 12:06
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazyd
Länk?

Det har tagits upp ganska djupgående i Project Veritas tråden i detta underforum, sedan att folk aktivt har missat ACORN historien bevisar bara att folk inte är källkritiska.

Snälla kolla upp era källor i framtiden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in