2020-11-07, 11:48
Medlem
Wayaheads avatar
Fel
2020-11-07, 11:49
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Project Veritas är sedan tidigare dömda för att förfalska bevis och intervjuer, att folk tar dem seriöst är ett jävla skämt
Källa tack! Project Veritas har aldrig förlorat ett åtal!
2020-11-07, 11:50
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertinacious
Alltså jag börjar på allvar tro att det handlar om nån typ av kognitiv defekt hos de som helt enkelt inte kan ta in att det handlar om valfusk.

Jag har inte sagt något om att det inte är valfusk? Jag frågade om vad i videon som var givande info.
2020-11-07, 11:51
Medlem
EyesWideShuts avatar
Citat:
Project Veritas är sedan tidigare dömda för att förfalska bevis och intervjuer, att folk tar dem seriöst är ett jävla skämt
Källa tack.
2020-11-07, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Du får också gärna komma med källor. Du presenterar mycket fakta i dina inlägg, om vi ponerar att allt du säger är korrekt, hur har du så bra insyn i vad som sker?

Här har du en rapport från CNN om ett domstolscase gällande valobservatörer. Jag har inte speciellt mycket insyn men jag tycker valet är fascinerande och har läst mycket om det och reglerna som gäller. Grundprincipen jag har gällande vad som hänt är att jag inte litar på youtube-klipp eller tweets som inte har en källa som kan kontrolleras.

https://edition.cnn.com/politics/live-news/trump-biden-election-results-11-05-20/h_45e3f9c5aabc500dff82d789926cacf0
Senast redigerad av Cig35 2020-11-07 kl. 11:54. Anledning: Glömde bifoga länk
2020-11-07, 11:52
Medlem
Jag är neutral i valet. Jag köper inte medias beskrivning av att Biden är Messias och att Trump är djävulen. Trump kanske är mer galen, men samtidigt är det något med Demokraterna som får mig att ogilla dem mer. Rent politiskt kanske jag står närmare demokraterna i många frågor, men de känns mer falska och korrupta (betoning på känsla).

Med det sagt, om det är så att valsedlarna är kodade (vilket låter väldigt high tech för att vara ett simpelt papper), varför håller Trump på att gapa som en galning på Twitter om att röstningen ska stoppas och andra saker som känns desperata? Varför försökte han stoppa poströster i så fall? Borde han inte sitta lugnt i båten och låta demokraterna förgöra sig själva med sitt fuskande? Det finns liksom ingen anledning att gapa på Twitter dygnet runt om att stoppa röstandet om så är fallet.
2020-11-07, 11:56
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:

Det bortser inte från de bevis man har. Detta är ett vittne som är beredd att vittna under ED.

Straffen för att ljuga är enorma.
2020-11-07, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Demokraterna har gjort ett enormt försök att kuppa till sig valet:

https://www.youtube.com/watch?v=XLFr7dZaiXo&t=39s
Jag inser också att det förekommit mycket fusk, men frågan är om det inte bara är småfusk som inte påverkar valet på det stora. Nu delar du till exempel en video, och läser man under står det "Dr Sebastian Gorka, former strategist to Donald Trump"...

Varje gång jag ser något så är det Trump, Trumps stab, Trumps familj, Trumps supportrar osv som delar något.

Jag vill se bevis från myndigheter, eller oberoende media osv.
2020-11-07, 11:57
Medlem
crazyds avatar
Citat:

Länk?
2020-11-07, 11:57
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://mobile.twitter.com/thebradfordfile/status/1324947684352987137

Hmm

Det här händer mig relativt ofta när jag klickar på vissa länkar som har med valet och fusk etc att göra, Twitter förväntar sig att användaren ska tro att länken är död och lämnar. Uppdaterar man sidan en eller två gånger fungerar länken igen. Fler som har det problemet ?

Men ja det är riktigt konstigt att man inte lyckats flippa stolar i Huset. Låter som om man inte riktigt hade tid att fylla i resten

https://ibb.co/3rQx8Gs
2020-11-07, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://youtu.be/ghc288EDHyg

Styxhexenhammer kommenterar Michigan 6000 röster som skulle gått till Trump osv.
Posta något från myndigheter osv..
"Styxhexenhammer666, Botany101,[3] or Tyrell Warner,[4] is a YouTube talker who promotes alt-right talking points."

Kan inte ta såna här människor seriöst.
2020-11-07, 12:00
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Allt började med ett beslut om att försöka påverka valet.
Jag känner ingen sympati för apan i övrigt.

Ja, det är enkelt att sitta på sin kammare och spy ut hat mot en som bara gör sitt jobb.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in