2020-11-07, 11:27
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Gåshud på Joe Bidens tal i natt. Så varmt och enande, han vill vara en president för alls, inte bara blå eller röda.

Jag måste erkänna att jag nog var 55% emot Trump och 45% för Biden. Men jag tycker Biden verkligen växer dag för dag nu när han har vunnit.

Biden will make America great again, after 4 lost years.
2020-11-07, 11:27
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Gåshud på Joe Bidens tal i natt. Så varmt och enande, han vill vara en president för alls, inte bara blå eller röda.

Jag måste erkänna att jag nog var 55% emot Trump och 45% för Biden. Men jag tycker Biden verkligen växer dag för dag nu när han har vunnit.

Biden will make America great again, after 4 lost years.

Tråkigt
Trump borde få styra 4 år till. Bara för att USA ska fortsätta isolera sig
2020-11-07, 11:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
OSSE:s valobservatörer har en annan uppfattning. De anser att valet och rösträkningen skötts bra.

Men ja just det!
OSSE ingår ju också i konspirationen.
Tänkte inte på det.

Valet har skötts katastrofalt dåligt.

Skumma poströster som kommer in för sent. Röster från döda personer. Röster på Trump som hittas i diken. Somalier som öppet erkänner valfusk.

Bara en sådan sak som att det inte krävs fotolegitimation för att kunna visa vem man är är ju absurt.
Medlem
Herzs avatar
Citat:
OSSE:s valobservatörer har en annan uppfattning. De anser att valet och rösträkningen skötts bra.

Men ja just det!
Tänkte inte på det.

Var är din källkritik? Allt det är toppstyrda överstatliga organisationer. Dom har inget med demokrati att göra.

Sjukt hur du bara tar ord som sanning för det kommer från en högre organisation. Men det kanske passar dig du kanske tycker om att vara en slav.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Så Bidens eftermäle kommer ju inte vara snyggt, den förste Presidentkandidat/ presidenten som fuskat till sig ämbetet, jag tippar att släktnamnet Biden blir lika populärt som Hitler framgent!
Han är nog inte med på det själv, om det nu fuskas. Biden framstår som en marionett.

Grejen är den att Trump blivit så impopulär i VISSA kretsar (inte valkretsar...) att det finns horder med människor som gör vad som helst för att bli av med honom. De där som ser det som en personlig förolämpning att Trump är president, fast det inte påverkar dem personligen.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Snarare 10 väl?

Det behövs 218 mandat för att få majoritet. Dems har 212. Gop har 198.
Medlem
madchances avatar
Citat:

Men ja just det!
Tänkte inte på det.

OSSE uppfattning är preliminär, vilket betyder att den kan komma att ändras. Osannolikt, ja visst, men dock.
2020-11-07, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Officiella observatörer har tillträde så klart. Från båda sidorna. Däremot släpper de inte in random MAGA-retards som vill leka observatör. Allt detta finns bekräftat, varför kollar du inte upp saker ordentligt först?

Ted Cruz, senator backar upp Trump när han påstår att republikanska valobservatörer inte fått tillträde.
Trump har hela partiet bakom sig i kampen mot rättvisa.

https://www.dallasnews.com/news/elections/2020/11/05/ted-cruz-backs-trumps-false-claim-that-philadelphia-election-observers-are-being-denied-access-to-co unt/
Medlem
badbollen3s avatar
Jag vill att Trump ska vinna, men här är saker som jag har avfärdat vad gäller fusk:

1. De från 1800-talet som står med i röstlängderna är personer med skyddad identitet.

2. Att Trump skulle ha vattenstämplat valsedlarna, eller i alla fall vissa av dem, håller jag som osannolikt. Varför ska en random gubbe uttala sig om det och säga att det är en "sting" operation? Trump skulle garanterat ta åt sig äran för det om han låg bakom det.

jag är överlag skeptisk till att det har skett något organiserat fusk. Just nu så är Trump omgiven av fel personer, precis som Bush var innan han startade krig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Trump vann om man enbart räknar legitima valröster. Jag förstår inte varför sittkissare som du stöder en korrupt och dement 78-åring.

Finns inga som helst bevis för valfusk. Det är bara alla stolliga MAGA-idioter som är desperata.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Det står helt klart att republikanska valobservstörer INTE fick tillträde när poströster skulle räknas.
Det där blir inte sant även om det upprepas tusen gånger.
2020-11-07, 11:30
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Tråkigt
Trump borde få styra 4 år till. Bara för att USA ska fortsätta isolera sig
Japp. USA ska återgå till sin politik pre-1945. Det är så det ska vara.

De ska skydda sin egen industri och satsa på att bygga upp sitt land. Det ser förjävligt ut där borta. Titta på en stad som Detroit. Vilket förfall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in