Citat:
Ursprungligen postat av
likebananas
Okej, du är redan vid 2024, jag nämnde mellanårsvalet för att se reaktionen efter denna härva (Trump, Corona, Bidens hälsa, Harris popularitet etc).
2024 har jag ärligt talat inte ens tänkt på. Du tar upp bra punkter, frågan är väl hur mycket Trump har lyckats förföra dels partiet och dels den vanliga Joe. Kommer Puerto Rico bli en fullvärdig stat? Och är verkligen populismen begraven eller tvärtom? Vad blir arvet av Trump. Är trött i skallen nu men är intresserad av en följetong när man är uppe igen. Tack för snacket och hjärngympan.
Intressanta frågor du tar upp. Mellanårsvalet kan bli en bra indikator på hur landet ligger. Det återstår att se om Biden fortfarande är president då, 80 bast gammal och redan lite trött. Fan, nu ser jag redan fram emot 2022. Riksdagsval i Sverige och mellanårsval i USA.
OM det nu skulle vara så att Trumpen tvingas lämna in hoppas jag att GOP lyckas skaka fram en riktigt folkkär, karismatisk högersnubbe till valet 2024. Gärna en konservativ guvernör från Deep South, eller liknande. Hård men rättvis. Någon som slår vakt om lag och ordning men värdesätter den amerikanska friheten. Som inte faller för bluffen från medborgarrättsrörelsen. Typ en Reagan, men i 50-årsåldern.
Mr. Trump — you will be missed.