2020-11-07, 02:05
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Nån som har en länk till Bidens tal?
2020-11-07, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ev1ld1ck
Du kan väl börja med den här med olika valfusk ihopklippt. Tas väl säkert ner strax så....

Varken republikanska observatörer eller opartiska internationella valobservatörer har lagt fram några som helst bevis för att något valfusk ska ha ägt rum.
2020-11-07, 02:06
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ställningen är helt klart på väg mot 306 elektorer för Biden.
Trumpen har just nu 214 och får troligen 15 till från North Carolina totalt, 229.
En nätt liten vinst med 77 elektorer för Biden.
Blir svårt att bortförklara en sådan marginal för Trump
2020-11-07, 02:06
Medlem
vitvalens avatar
Spelar ingen roll att jag är konservativ Europe. Amerikaner och deras politik är havererad samma stund som DT blev president.
2020-11-07, 02:07
Medlem
Ev1ld1cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Varken republikanska observatörer eller opartiska internationella valobservatörer har lagt fram några som helst bevis för att något valfusk ska ha ägt rum.

Glömde länken.Skål!

https://www.youtube.com/watch?v=TTw4aErwego
Medlem
Tidigare kom uppgifter att Joe Biden hade tänkt hålla ett nytt tal nu under natten, men enligt både CNN och Sky News är det inte längre säkert att det blir av. Bidens stab uppges ha varit övertygade om att han vid det här laget skulle ha utropats till vinnare i Pennsylvania. Men eftersom det inte har skett avvaktar Biden med att hålla ett framträdande.
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Nänä Susan Collins i Maine vann och Rep har 53-50.
Menar du inte 53-47?
Hur som helst, blir det omräkning kan det svänga.
2020-11-07, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Blir svårt att bortförklara en sådan marginal för Trump

Phyrrusseger när man torskat senaten och Supreme Court. Parisavtalet kan dems fetglömma. Likaså stopp på kol och fracking.
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Och så snubben med väskan med koderna till BOMBEN i ett hörn. Undrar hur nervös han är nu.
Undrar verkligen om Trump någonsin haft tillgång till några riktiga koder, eller om hans ja-sägare bara låtit honom tro det medans han lajvar president. Det verkar vara många som vänder ryggen åt honom nu och schappar. Militären med.
Senast redigerad av Giant Squid 2020-11-07 kl. 02:11.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Jag läste igår att Rep. ledde i senaten men att det var så jämnt att det kan bli oavgjort vid omräkning. Vid 50-50 har Harris utslagsrösten. Det hoppas jag på!
Nej det är bara Georgia som skall räknas om. Och Perdue leder där just nu med över 2% och han är populär i Georgia så han lär vinna den.
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Jag har inte påstått att Trump fuskade förra valet, jag har dock citerat FBI och CIA när de har gått ut med att Ryssland försökte påverka valet. Det är ett faktum. FBI och CIA är politisk obundna.

Ne inte du kanske men dina kamrater i tråden...

Satt ju och sade att Ryssland hade blandat sig i även demokraterna körde på med det...

Ja världen väntar ju fortfarande på dessa bevis som de sades ha några sådana har vi ju inte fått se dock.

Så att gnälla på ena sidan för att skrika om valfusk är ju inte direkt klädsamt när man själv gjorde det 2016!
2020-11-07, 02:09
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JMV
Detta var en ytterst lång valvaka, vi får väl se vad fuskanklagelserna ger, mina konspirationsteorier har i alla fall gått på högvarv sen några veckor innan valet

Till de som sörjer om nu Trump/GOP får lämna ämbetet kan jag bara säga att ni kan glädja er åt att under fyra år framöver se en tafatt äldre herre regera (från en källare?) bort demokraternas chanser till att nånsin styra landet igen. Om han skulle kola eller lämna över till vice presidenten är lyckan gjord för republikanerna i nästa val

Absolut, men tänk så mycket skada de hinner göra under tiden! T.ex. kommer antagligen abort (d.v.s mord) fram till den naturliga födelsen, att tillåtas från federalt håll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in