2020-11-06, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jag drar mig för att uppmana till militärkupp, men i det här fallet står USAs framtid bokstavligt talat på spel! Jag skulle säga att det i det här fallet är högst befogat för Trump att ogiltgförklara valet pga. omfattande systematiskt valfusk, utlysa undantagstillstånd, sätta in militären, och fortsätta styra på dekret om så behövs. Ibland måste demokratin skyddas på paradoxala och okonventionella sätt. Vi såg exempel på detta i Haiti när Aristide nekades den seger han försökt stjäla. Det finns många fler exempel, men poängen är att Biden är i begrepp att stjäla valet och förgöra USA och måste stoppas till varje pris!

Vad är förutsättningarna för att iscensätta något sådant?

det är helt klart ett omfattande röstfusk, ungefär 75 miljoner amerikaner uppskattas vara inblandade!
Senast redigerad av Spakur 2020-11-06 kl. 19:12.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
nej, men jag tycker det håller för domstol. kör hårt!

Jag har inte sagt att det håller för domstol. Det finns folk som jobbar med sådant, dom kan ta fram bevis.

Nu är vi på Flashback, forumet där vi snackar massa skit.

Jag är barnledig, så fyllan kommer tidigt ikväll, men är ganska säker på att jag skrev att jag var "ganska säker" på mitt uttalande.
Medlem
Citat:
Jag drar mig för att uppmana till militärkupp, men i det här fallet står USAs framtid bokstavligt talat på spel! Jag skulle säga att det i det här fallet är högst befogat för Trump att ogiltgförklara valet pga. omfattande systematiskt valfusk, utlysa undantagstillstånd, sätta in militären, och fortsätta styra på dekret om så behövs. Ibland måste demokratin skyddas på paradoxala och okonventionella sätt. Vi såg exempel på detta i Haiti när Aristide nekades den seger han försökt stjäla. Det finns många fler exempel, men poängen är att Biden är i begrepp att stjäla valet och förgöra USA och måste stoppas till varje pris!

Jag kan bara instämma! Det är helt otroligt uppenbart och råder ingen tvekan om att Demokraterna med hjälp av mäktiga intressen står bakom ett enormt och omfattande valfusk. De (Demokraterna) har verkligen gjort allt i sin makt och skyr inga medel för att sätta den korrupte och senildemente Biden på tronen.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tojo
I princip allihop från Kalifornien. 4.037.593 fler röster på Biden än Trump där för att vara exakt
Samma sak var det vid valet i 2016... Hillary fikk tillsammans nästan 7 miljoner fler valröster i Kalifornien och New York än vad Trump fick.
Medlem
Det faktum att Trump anhängarna endast tror Trump kan förlora på grund av valfusk säger en hel del om hur verklighetsfrånvända de är.
Medlem
Citat:

Finns inte.
Tittar man på valresultatet i sin helhet så verkar det t.o.m. som Trump förlorat stöd från Republikaner.

Vilken militär skulle lyssna på Donald, Rudy och Eric? En militär som längtar efter krigsrätt?
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Trumpen kommer inte förlora detta.

Fusken kommer komma upp på bordet.
För att citera Löfven: ”Lääär dig att du har feeel!”

Trump har förlorat mot Sleepy Joe, den sämsta kandidaten någonsin, och gråter nu med byxorna neddragna för hela världen att skratta åt. Punkt.
2020-11-06, 19:12
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tojo
I princip allihop från Kalifornien. 4.037.593 fler röster på Biden än Trump där för att vara exakt

Hur får du ihop det? Menar du att det är 50-50 i alla andra stater?
2020-11-06, 19:12
Medlem
Biden fick färra röster än både Obama och Hillary i varje stat förutom där valet praktiskt taget har avgjörts på slutet: Minnesota, Pennsylvania, Georgia och Wisconsin.

Vilket fantastiskt sammanträffande.
2020-11-06, 19:13
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Ni skall börja tänka: Hur mycket valfusk tål Supreme Court innan de måste ogiltigförklara hela städer? Kanske delstater.

Trump tänkte att det skulle räcka att han hade majoritet i SCOTUS för att de skulle döma allt han vill till hans fördel. Så enkelt är det inte. De kommer inte backa upp en enda grej som lagen inte redan hanterar på egen hand. Efter att alla tveksamma röster tagits bort kommer ändå Biden vinna.

Ni skall börja tänka: Det finns både döda och flyttade Nevada-bor som är republikaner som ändå lyckats rösta på något skumt sätt. Men de rösterna är också för få för att påverka utgången.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Biden fick färra röster än både Obama och Hillary i varje stat förutom där valet praktiskt taget har avgjörts på slutet: Minnesota, Pennsylvania, Georgia och Wisconsin.

Vilket fantastiskt sammanträffande.
Är knappast en tillfällighet.. tror du inte?
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Där skall jag köpa sommarstuga.

Kanon! Du lär få den billigt, för markvärde och utvecklingsgrad är i stort sett noll.

Sen kan du få lite lätt inskränkta diskussioner med grannarna, men om det funkar för dig, kör!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in