2020-11-06, 19:05
Medlem
Vilken röra det verkar vara med räkningen i Nevada. Svårt att hänga med i vad snubben säger på CNN.
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Jag skiter i om Trump gillar eller hatar mig. Jag ser vad som är bäst för världen. Trump är bäst, oavsett vad din persiska hund säger.
Fråga abdallah arbetet som hyllar trump och alla andra sandnegrer som assad, iran och hezbollah.Det sägs att trmp ångrade sig att döda soleimani
Medlem
Trumpen kommer inte förlora detta.

Fusken kommer komma upp på bordet.
2020-11-06, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abiz2
Ja det var sjukt, att jag råkat kolla på något youtubeklipp eller någon artikel som dykt upp för en månad sedan, men inte kan hitta den igen.

nej, men jag tycker det håller för domstol. kör hårt!
2020-11-06, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Nej än är loppet är inte kört
Nej, än finns det hopp. Änglar från Afrika och Sydamerika kommer till USA för att rädda Trump. https://www.aftonbladet.se/tv/a/321118. Hur kan en seriös presidentkandidat ha denna kvinna som medarbetare?
2020-11-06, 19:07
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Jag fullkomligt älskar det här! Det är precis som doktor Imnsho ordinerar. En knapp vinst för demente Iron Biden mot utåtagerande Donald. Nu får vi hoppas på riots, sköna tweets och ett nytt inbördeskrig i USA!

Alla Trumpfans vill att han ska vinna, men jag som ende Trumpfan tycker att det är bättre att han förlorar knappt. Då får hans idéer större och snabbare genomslagskraft i USA och västvärlden. Tror han har större inflytande nu som outsider för den konservativa vita reconquistan som måste till.

Trump är som Johannes Döparen, han är inte Messias, han är föregångaren. För att fira detta tar vi en liten musikalisk hyllning med glimten i ögat:

https://www.youtube.com/watch?v=zN5k3c1pSS4
Strålande, inspirerat inlägg. Ja, det blir liksom inte fel någonstans nu. Och det är inte kört. Det är aldrig kört.
2020-11-06, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Vilken röra det verkar vara med räkningen i Nevada. Svårt att hänga med i vad snubben säger på CNN.

Det blir rörigt när fusk är inblandat.
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
De är ju fräcka, och jag tvekar inte en sekund på att det är sant. Det här valet är inte riktigt jämt när de har alla mediahusen med sig + alla big tech som bokstavligen hjärntvättat massorna till att hata Trump. Det är 10 mot 1 men Trump lyckas ändå väga upp det med sina goda gärningar.

Han är helt enkelt bara fräck som säger så i tv. De kan säkert ha suttit ihop en grupp som jobbat på att fuska sig igenom på ett väldigt skickligt sätt. Med lite efterforskning så kan man avslöja fusket. Ingen med förståndet kvar i skallen röstar BajsBajden.
Aa riktigt sjukt om han är så arrogant att han kände att han bara kunde säga så.
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Över 4.000.000 röster skiljer nu Biden mot donald. 4.120.970 st för att vara exakt i skrivande stund. Fördel Biden, såklart.

I princip allihop från Kalifornien. 4.037.593 fler röster på Biden än Trump där för att vara exakt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falhscbak
De behöver inte motbevisa någonting. Det är du som skriver så. De som hävdar fusk måste bevisa det.
Men din jävla idiot. Bevisa att det är valfusk i Nordkorea! Nähä, observatörerna tillåts inte observera? Jag antar att det gick rätt till då.
2020-11-06, 19:09
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Lite mer intressant kuriosa om Crooks county, Wyoming, som ju är USA's mest Pro-Trump county med 88% röster på Trump.

Det bor 5887 personer där.

Och: The racial makeup of the county was 97.86% White, 0.05% Black or African American, 1.02% Native American, 0.07% Asian, 0.25% from other races, and 0.75% from two or more races. 0.92% of the population were Hispanic or Latino of any race.

Det betyder att det fanns exakt 3 mörkhyade personer där. Ve och fasa!! Och 4 personer med asiatiskt ursprung.

Och hur mycket inavel bland white trashers?
2020-11-06, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Jag fullkomligt älskar det här! Det är precis som doktor Imnsho ordinerar. En knapp vinst för demente Iron Biden mot utåtagerande Donald. Nu får vi hoppas på riots, sköna tweets och ett nytt inbördeskrig i USA!

Alla Trumpfans vill att han ska vinna, men jag som ende Trumpfan tycker att det är bättre att han förlorar knappt. Då får hans idéer större och snabbare genomslagskraft i USA och västvärlden. Tror han har större inflytande nu som outsider för den konservativa vita reconquistan som måste till.

Trump är som Johannes Döparen, han är inte Messias, han är föregångaren. För att fira detta tar vi en liten musikalisk hyllning med glimten i ögat:

https://www.youtube.com/watch?v=zN5k3c1pSS4

Är med dig hela vägen. Låt vänsterradikalerna ta bajsmackorna nu till -24.

Trump kommer ju få en galet fri roll. Han kan köra samma modus utan att få några fkn faktacheckande marxister från drakarna på sig...

Sen hur fasen republikanerna skall fixa detta vet jag ej, mest troligt stället dom väl upp med en HBTQ person från Myanmar som skall locka urbana bögar i offentlig sektor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in