2020-11-06, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Dulny är en vuxen bebis som blev stött när Trump inte byggde gaskammare, som hans trash-polare i USA hade lovat, så nu ska han som en trottsig tonårsbrud vara emot Trump och rättfärdiga all skit som demokraterna ställer till med.
Jo, han tog det verkligen personligt och började ranta passionerat om hur mycket han var på "Trump train" 2016, hur fantastiskt allt var den där magiska sommaren. Sedan blev han rövknullad haha..
Han beter sig som en försmådd kvinna.

Ljuger gör han också, påstår att han slutade sitt jobb för att joina Alt-right och Trump train...när han i realiteten gjort bort sig och blev uthängd när Disqus blev hackat (han hade som bekant skrivit anonyma kommentarer).
Han var 100% rökt hos SD efter mediadrevet och på väg ut med huvudet före....det var inte ett medvetet val att sluta för något "higher purpose" som han försöker framhålla.

Narcissist är han definitivt.
Citera
2020-11-06, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Jo, han tog det verkligen personligt och började ranta passionerat om hur mycket han var på "Trump train" 2016, hur fantastiskt allt var den där magiska sommaren. Sedan blev han rövknullad haha..
Han beter sig som en försmådd kvinna.

Ljuger gör han också, påstår att han slutade sitt jobb för att joina Alt-right och Trump train...när han i realiteten gjort bort sig och blev uthängd när Disqus blev hackat (han hade som bekant skrivit anonyma kommentarer).
Han var 100% rökt hos SD efter mediadrevet och på väg ut med huvudet före....det var inte ett medvetet val att sluta för något "higher purpose" som han försöker framhålla.

Narcissist är han definitivt.
Det är det som är så jävla fånigt med nationella. Trump är inte our guy för att han inte invaderar Polen och sätter människor i interneringsläger. Visst, man kan se lite si och så på hur han har gynnat Israel, men jag vill inte se mer krig. Det spelar inte så stor roll om det är palestinska barn, irakiska barn, syriska barn, eller iranska barn som sprängs i luften. Trump har inte startat fler krig och Trump har mäklat fred. Mina bröder och systrar på andra sidan Atlanten har fått jobb och mer pengar i plånboken som gör att de kan leva bättre och ta hand om sina familjer. Trump har dragit tillbaka militär från Tyskland, Irak och Afghsnistan.

Det är vad som gör honom till our guy.
Citera
2020-11-06, 18:49
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Det är det som är så jävla fånigt med nationella. Trump är inte our guy för att han inte invaderar Polen och sätter människor i interneringsläger. Visst, man kan se lite si och så på hur han har gynnat Israel, men jag vill inte se mer krig. Det spelar inte så stor roll om det är palestinska barn, irakiska barn, syriska barn, eller iranska barn som sprängs i luften. Trump har inte startat fler krig och Trump har mäklat fred. Mina bröder och systrar på andra sidan Atlanten har fått jobb och mer pengar i plånboken som gör att de kan leva bättre och ta hand om sina familjer. Trump har dragit tillbaka militär från Tyskland, Irak och Afghsnistan.

Det är vad som gör honom till our guy.

Helt riktigt.

Det var min uppfattning 2016 att alla var på det klara med att Trump inte var nån vit nationalist, frågan är om inte Dulny själv sagt så...Jag vet iaf att Motgift var på det klara med det.
Citera
2020-11-06, 18:53
Medlem
Offerviljas avatar
Del två av Christoffer Dulnys och Jimmy Thunlinds program om Mein Kampf finns ute nu:

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/kulturarbetarna-min-kamp-del-2-med-jimmy

I morse spelade Dulny Smiths-låtar i Radio Svegot och nu får vi lyssna på när han diskuterar Adolf Hitler. Den där polska karln är så jävla underbar att man blir helt tokig i huvudet.

Hitler, Morrissey och Dulny är några av de mest intressanta människorna som någonsin har levt här på jorden.

Tack för att du finns, Dulny!
Citera
2020-11-06, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Helt riktigt.

Det var min uppfattning 2016 att alla var på det klara med att Trump inte var nån vit nationalist, frågan är om inte Dulny själv sagt så...Jag vet iaf att Motgift var på det klara med det.
Motgift tog i alla fall inte lika hård ställning till Trump som de här alfa-bögarna Dulny och Friberg som stod och gned sina kön mot varandra över hur alfa allting var. Trump är inte perfekt, men han är det bästa vi någonsin hade kunnat hoppas på. Han har gjort så mycket bra som Spencer och grabbarna bara kunnat drömma om.
Citera
2020-11-06, 21:40
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Del två av Christoffer Dulnys och Jimmy Thunlinds program om Mein Kampf finns ute nu:

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/kulturarbetarna-min-kamp-del-2-med-jimmy

I morse spelade Dulny Smiths-låtar i Radio Svegot och nu får vi lyssna på när han diskuterar Adolf Hitler. Den där polska karln är så jävla underbar att man blir helt tokig i huvudet.

Hitler, Morrissey och Dulny är några av de mest intressanta människorna som någonsin har levt här på jorden.

Tack för att du finns, Dulny!
Ja, helt klart. Om Seth Putnam och hans band Anal Cunt levde idag kanske de skulle skriva en låt om Dulny. Fast egentligen tror jag inte det, det är ett annat läge nu, och det vore inte så uppseendeväckande att hylla Dulny. Det var åtminstone en träffsäker poäng de levererade i Hitler was a sensitive man
Citat:
If Hitler was alive today
He'd listen to The Cure, The Smiths and Depeche Mode
https://genius.com/Axcx-hitler-was-a-sensitive-man-lyrics#note-4833245

Anal Cunt gjorde också en låt som heter "Johnny Violent Getting His Ass Kicked by Morrissey" och en rätt bra cover av You're Gonna Need Someone On Your Side

Det har varit intressant att lyssna på Dulny och Thunlind. Pga anledningar har jag bara läst första hälften av boken, men deras podd är ett bra tillfälle att ta sig igenom resten.
Citera
2020-11-06, 22:00
Medlem
Guillounisms avatar
Vill man lyssna på Mein Kampf parallellt med podden så finns den som svensk ljudbok på en viss bukt nära dig... Om jag får säga det själv så var valet av uppläsare närapå optimalt vilket ger hela sammanhanget en sorts gravitas.
Citera
2020-11-06, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Vill man lyssna på Mein Kampf parallellt med podden så finns den som svensk ljudbok på en viss bukt nära dig... Om jag får säga det själv så var valet av uppläsare närapå optimalt vilket ger hela sammanhanget en sorts gravitas.
Jag hoppas på att få NMR:s version på lätt svenska inläst av Thunlind.
Citera
2020-11-08, 00:44
Medlem
skillnads avatar
Det var länge sedan jag hörde så mycket upprepat feltänk och okunnigt analyserande i en nationell pod. Alltså, om man nu ändå skall kopiera utländska poddar kan man väl iaf gör det på ett mer intelligent sätt utan att låta som några patetiska fanboys i avsaknad av ett eget tänkande och språk.

Inte nog med att Dulny (sjukt nog) fortfarande är coronatroende, han tror dessutom att om Biden vinner valet så gör han det legitimt utan inverkan av valfusk. Helt i linje med den "blåa våg" och de extremt felaktiga opinionsundersökningar som ett antivitt massmedia propagerat i månader. Och som om nu detta inte vore nog så påstår han, helt oironiskt, att Trump skall hållas ansvarig för hundratusentals döda amerikaner eftersom han inte stängde ner Amerika. Detta är ju så dumt att man häpnar. Vad har hänt med människan?
Citera
2020-11-08, 04:37
Medlem
Vad fan såg jag alldeles just? Han verkar ha bränt en del broar.

https://twitter.com/C_Westling/status/1325227650630168582

Citat:

Chris
@chris_af_VP
Svarar
@C_Westling
Har du tappat det helt CW?

Citat:

CW
@C_Westling
Svarar
@chris_af_VP
Ärligt talat Dulny, vad fan håller du på med? För att Trump inte är så antiisraelisk som du hade önskat så hejar du på Biden? Tror du på allvar att någon form av det du och jag (vad jag vet) tror på kommer att bli bättre av att Joe fucking Biden blir president?

Citat:

Chris
@chris_af_VP
Svarar
@C_Westling
Trump svek basen och förlorade kritiska röster (vita män).
Trump gjorde inget för att förhindra potentiellt valfusk.
Trump vann på en nationalpopulistisk agenda och förlorade på en centristisk.

Och du vill att folk som påpekar det ska brinna i helvetet?
Hur mår du?

Citat:

CW
@C_Westling
Svarar
@chris_af_VP
Han svek ingen bas. Han försökte expandera sitt väljarunderlag.
Han kunde gjort mer för att stoppa techföretagen, men att heja på hans förlust är helt jävla efterblivet.

Jag mår bra. Hur mår du som säljer ut allt du en gång står för? Kör för SD; fuck'em. Kör för Trump, fuck'em

Citat:

Chris
@chris_af_VP
Svarar
@C_Westling
och
@RichardBSpencer
Ja du är lojal byracka CW, det kan jag inte ta ifrån dig.

Inte särskilt mycket mer, men det är du.

Citat:

Carl af Rejmyre
@Carl_Af_Rejmyre
Svarar
@chris_af_VP

@C_Westling
Trump är långt ifrån perfekt och många gånger bristfällig. Men ett nytt invasionskrig med Biden är ju att vänta. Vet inte om det är så mycket att glädjas åt faktiskt.
Citera
2020-11-08, 11:16
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeFjortonOrden
Vad fan såg jag alldeles just? Han verkar ha bränt en del broar.

https://twitter.com/C_Westling/status/1325227650630168582

Han insåg väl att trump skulle förlora och ville landa på två fötter. Han kan ju passa på att lägga ned Vita Pillret för altright och meme-krigen är över, stendött. Nu väntar många år av mörker, kanske starta upp det "Svarta pillret" istället.
Citera
2020-11-08, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Han insåg väl att trump skulle förlora och ville landa på två fötter. Han kan ju passa på att lägga ned Vita Pillret för altright och meme-krigen är över, stendött. Nu väntar många år av mörker, kanske starta upp det "Svarta pillret" istället.
Det påminner nästan lite om hur det såg ut när lille Christoffer blev utsparkad ur SD och helt plötsligt är SD ondskan själv. Återigen: Dulny beter sig som en försmådd tonårsbrud. Om Trump inte driver det här i land i rätten, så önskar jag Chris lycka till med fyra år av Biden/Harris. Ett krig med Iran hade inte suttit fel nu. Hösten 2015 var ju ett tag sen.

Det är dags för shruin inana shaba de preshur! Hela vägen in i kaklet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in