2020-11-06, 07:53
Medlem
Det skiljer sig bara 18000 röster i Pennsylvanina.
2020-11-06, 07:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Vad jag mest av allt inte tycker om. Det är att man är så jävla petiga på att folk inte ska få vara känslosamma. Nu var han inte ens det. Han var helt jävla normal. Alltid lika kul o se o fruktansvärt inspirerande

Men att man ändock står o målar upp han som känslosam o gråtandes. När de enda tårarna som kommer är ifrån vänstern när dom förlorar.

Då är det fan riktigt jävla illa..

Hade Trump varit dålig på o förlora så hade jag kunnat medgett det. Hade bara tyckt att det var kul.

Men nu har dom inte fått någon reaktion så nu sitter dom bara o hittar på allt..

Det är så otroligt jävla pinsamt.

Ja, exakt. Det är ett stort jävla skådespel. Trump är hela tiden flera steg före sin motståndare, det är därför hans motståndare misstolkar honom hela tiden. Det kommer blir intressant när man går ut och berättar att de riktiga röstsedlarna hade vattenstämplar, för att nämna en sak i det här fusket. Det är ju knappast så att Trumplägret inte hade förberett sig för storskaligt fusk - kom igen, hur skulle en halvzombie som Biden kunna vinna utan fusk?

Trumplägret vet att motståndaren är genomkorrupt och som bara kan agera som en sådan.
Senast redigerad av RobRoys 2020-11-06 kl. 07:56.
2020-11-06, 07:55
Medlem
Nixters avatar
Exakt.

Röstfusket är SYSTEMATISKT & MASSIVT
Det har tagit månader, troligen år att bygga upp detta.
2020-11-06, 07:55
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Tre stycken...

Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Massor?

Läser du ens vad du postar. Det handlar om tre stycken röstsedlar.
Korrekt så var det tre stycken ballots, dåligt formulerat.
Däremot var det 106 politiska brev.
2020-11-06, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Tre stycken...
De kanske fick betald för att förstöra poströster.
Medlem
Aktuella odds i de delstater som avgör (Bet365)

Arizona:
Biden 1.36
Trump 3

Georgia:
Biden 1.12
Trump 5.50

Nevada:
Biden 1.04
Trump 9

Pennsylvania:
Biden 1.071
Trump 7.50
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Så kan det vara ! Men jag hoppas att han får skaka galler. Tänk vad trumpen Trumpeten skulle vara.
Inte värt att ge medierna och Soros valsegern bara för att du vill åtnjuta missriktad skadeglädje.
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Vilken fin morgon det blev. Ärketrollet förlorar.

Nu håller man tummarna för att GOP snabbt överger Trump så att dom kan bygga upp ett bättre och starkare alternativ till den växande identitetsvänstern. Biden är knappast någon vänsterpolitiker utan den kampen kommer om några år.
Man måste också erkänna sig besegrad vilket vi sanna Demokrater hoppas Trump inte kommer att göra. Det får gå till civil war.
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Epostemologi, är det läran om konversation via epost. Epistemologi heter det väl.

Helt riktigt.
Citat:

Hursomhelst, jag vet att bevisbördan vilar på den som kommer med ett påstående. Men för allas skull är väl en grundlig utredning av vikt för alla parter, inte mins för demokratin.
Då är det viktigt att det inte fuskas med utredningen, som det finns starka skäl att tro att Trump har intresse att göra. Då håller jag naturligtvis med om detta. Men något valfusk finns inte skäl att misstänka i dagsläget. Liksom det inte finns några skäl att tro på guds existens (flygande spaghettimonstret om du vill). Eller på jultomten eller på Russels tea pot.
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Ja, exakt. Det är ett stort jävla skådespel. Trump är hela tiden flera steg före sin motståndare, det är därför hans motståndare misstolkar honom hela tiden. Det kommer blir intressant när man går ut och berättar att de riktiga röstsedlarna hade vattenstämplar, för att nämna en sak i det här fusket. Det är ju knappast så att Trumlägret inte hade förberett sig för storskaligt fusk - kom igen, hur skulle en halvzombie som Biden kunna vinna utan fusk?

Var det därför han gömde sig som en feg byracka i 48 timmar?

Trump är trollkungen i Hobbiten och ni är hans små vättar. Alla vet hur det kommer att sluta.
2020-11-06, 07:57
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lol21
segt det ska gå, det har knappt rört sig i Georgia på lite drygt 12 timmar
Jag tror Georgia har klubbat igen för natten.

Men i Pennsylvania kanske man kör dygnet runt...
2020-11-06, 07:57
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollan33
Gapet i röster mellan Trump och Biden i delstaten Georgia vilket framgick i mitt första inlägg.
Ok! Du har rätt. Tack för informationen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in