2020-11-06, 07:35
Medlem
Påtal om fusket. Såg i våra tidningar igår kväll att det stod som rubrik typ ”trumps tårar o gråt om ett valfusk!”.

Kollade på det själv o jag såg inga tårar. Snarare tvärtom... Var ett väldigt lugnt och informativt samtal om olika saker dom sysslar med.

Så på frågan ”hur skulle dom fuskat?! xD ” Så har han ju faktiskt redan svarat.
2020-11-06, 07:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
De har lyckats skapa en stor intakt åsiktsbubbla igenom att ta saker ur sitt kontext o hårdvinkla. Frågar man den genomsnittlige svenska Trumphataren om denne sett något helt tal med Trump så får man svaret att det inte behövs.

På frågan om vad som gör att Trump är en dålig president får man svar som: han är en narcesist. Han bara ljuger. Han är en mobbare. Han är en pajas. Han är racist. Han är Putins agent. Han är dum i huvudet.

Även om folk med viss skärpa kan komma med mer specificerat svar som: Han har destabiliserat säkerheten i Europa. Men varför mellanvästerns arbetare o medelklass fortfarande efter 70 år ska betala för Europas försvar har de inget svar på.

Det hela har fått sin kulmen under detta val.

Så är det men bubblan spricker sakta (eller fort) men säkert. Nu jobbar man stenhårt på att censurera Trump och Trumpanhängare i både MSM och sociala medier, men detta är ju så klart inte ett styrketecken utan enbart ett tecken på att man måste försöka greppa bollen allt hårdare eftersom den glider dem ur händerna. Vi vinner!

4 more years!
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Har någon hittat ytterligare lådor längst bak i lagerlokalen?
Säkerligen...dem har antagligen flugits in från Area 1984 i Nevada.
Medlem
crisscrosss avatar
Gapet minskar. Bara 18000 skiljer i PA nu!
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Noterar att Expressen.se öppnar morgonen med:

"JUST NU: Skiljer bara 1709 röster i delstaten Georgia!
DIREKTRAPPORT & GRAFIK: Extremt jämt! • Biden har flera chanser • Delstaterna som blir avgörande"

Inte ett knyst om fusket.
Samma sak skrev även Omni för en timme sedan.

Och endast 14 000 röster kvar att räkna.

Därmed är det klart att Biden vinner Georgien ( ) eller hur?

(Åtminstone vinner Biden i första räkningen)

Men räknar de i Georgia fortfarande eller har de gått och lagt sig?
Senast redigerad av Madagascar 2020-11-06 kl. 07:39.
2020-11-06, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
1217 vad? Röster? Var? Vilken delstat? Det handlar om att vinna electorals. Då hamnar förmodligen det du påstår på läktaren, lite beroende på vad gapet gäller, vilket inte framgår öht.

Gapet i röster mellan Trump och Biden i delstaten Georgia vilket framgick i mitt första inlägg.
Medlem
Snubchurps avatar
Fan vad less man blir på alla extremister. Man får dras med vänsterextremismen dagligen. Nu är det Trump-högern som ska skapa kaos istället med sin diktator-stil.
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medelkass
Jag tror jag hittade den: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xLfjFPvEL4BgLLpe1kFKqa2oujaQ1WaHGk61k__XHX4/htmlview#gid=2075906486

Se även detta: https://www.nationalistreview.net/2020/11/06/database-14000-people-born-over-100-years-ago-on-detroit-voter-rolls-check-for-yourself/
Stämmer bra! Detta är bland det sjukaste som hänt i moderna val. Vi får inte låta detta passera förbi obemärkt oavsett vem som ligger bakom detta.
Medlem
Police investigating alleged plot to attack Pennsylvania Convention Center.

https://edition.cnn.com/politics/live-news/trump-biden-election-results-11-05-20/index.html
2020-11-06, 07:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Påtal om fusket. Såg i våra tidningar igår kväll att det stod som rubrik typ ”trumps tårar o gråt om ett valfusk!”.

Kollade på det själv o jag såg inga tårar. Snarare tvärtom... Var ett väldigt lugnt och informativt samtal om olika saker dom sysslar med.

Så på frågan ”hur skulle dom fuskat?! xD ” Så har han ju faktiskt redan svarat.

Lögner för att skapa förvirring och splittring är etablissemangets sista motmedel. De vet att de förlorar så de beter sig som snorvalpar som inte får sin vilja igenom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Jag orkar inte länka igen. Du får leta i min historik.

ångrade mig.
(FB) Flashbacks Valvaka 2020
Det är fortfarande inte några belägg eller ens indicier för något övergripande systematiskt valfusk. Som jag sagt tidigare så går det dock alltid att hitta enskilda exempel på valsedlar som slängs eller individer som inte följer regler och lagar i alla val, även här i Sverige. I ett så stort val med så många människor så hade jag snarare blivit förvånad om allt hade flutit på 100% fläckfritt. Detta innebär dock för den sakens skull inte att det finns någon övergripande systematik bakom.
Medlem
Klanledarens avatar
Klart valet är stulet, även på grund av omständigheterna. Det borde ha skjutits upp under Biden-Corona. Så jäkla lätt att gnälla på allt om denna oberäkneliga fiende och få med sig den dumma massan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in