2020-11-06, 02:32
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Det var ett räknefel som gjorde att fox callade den.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/All9qE/ny-spenning-i-arizona-gir-trump-haap

Det var ett räkne fel då ja, Accoiated press låste den precis till blå, de har satt den som blålutande den är mörkblå nu
2020-11-06, 02:33
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Du kan inte enbart vara intellektuell. Pence är inte folklig. Mitt Romney kommer aldrig ställa upp igen. Ted Kruz blir nog nästa.

Ingen idé att rösta cuckservative igen. Ingen idé att rösta igen.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
>The Guardian

... Men visst, pedofiler förtjänar repet, oavsett partitillhörighet. Antar att du inte håller med dock.

Självklart gör jag det, men personer som önskar pedofiler "well" förtjänar inte att leda den "fria världen" heller.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Inte klar enl. CNN, NYT, FOX..

Men ja, AZ blir Democrat.

FOX karta har jag slutat titta på efter att det framgick att de uppdaterar på ett jävligt skumt sätt, Associated Press litar jag genuint mer på då CNN och de kollar mot dem
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Enligt Fox News statistik så har Trump fått ca 500 röster i Philadelphia på 24 timmar. Han hade 118 tusen någonting igår om jag minns rätt.

Om de nu ska fuska så kanske de borde försöka att inte vara så jävla uppenbara

Fox News statistik.. säger allt.
2020-11-06, 02:34
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
FOX karta har jag slutat titta på efter att det framgick att de uppdaterar på ett jävligt skumt sätt, Associated Press litar jag genuint mer på då CNN och de kollar mot dem

FOX har varit rätt dåliga på att uppdatera. Har du länk till APs? Den jag såg stod också stilla. MSNBC och NYT har varit snabbast skulle jag säga.
Medlem
Citat:
Kanske fram tills valresultatet är klart. Men som sagt, detta är the last vote of the white man. Bye bye republicans efter detta. Vad är då alternativet, om man inte vill bli folkmördad? Varför fortsätta tro på förljugen idé om demokrati?

Screw the optics..

Vet ej vad du menar med optics. Men demokratin kommer knappast o vara död efter det här!

Sluta låta weak.

I bästa fall får vi roa oss med att gå ut o slå ihjäl hela vänstern efter det här. Men det lär ju inte hända. Går säkert o lösa det på något fredligt vis.
Medlem
Citat:

Ingen idé att rösta cuckservative igen. Ingen idé att rösta igen.

Han e briljant. Se honom grilla Twitters VD. Kruz's lärarinna som barn sade att han blir president som vuxen. Han blev extremt lovordad.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Du glömde kolla hans posthistorik innan du svarade!

Killen grävde otroligt djupt. Är nästan stolt att någon la så mycket tid på ett konto som legat latent för det mesta de senaste 10 åren.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Vad exakt beror på att Afro-amerikanska väljare ej gillar Bernie Sanders?

Jag är ej insatt i USA's politik, tack på förhand

Tror ej de ogillar Bernie specifikt men afro-amerikanska väljargruppen är (kanske av gammal vana mer än något annat) väldigt lojal mot Demokratiska etablissemanget. Sedan hjälper det säkert inte att Bernie är från en väldigt vit del av USA och saknar vana hur man kampanjar bland afro-amerikanska väljare (besöker svarta kyrkor etc.).
2020-11-06, 02:36
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
FOX har varit rätt dåliga på att uppdatera. Har du länk till APs? Den jag såg stod också stilla. MSNBC och NYT har varit snabbast skulle jag säga.

Du får upp deras karta om du bara söker på US Election på google, men jag ska försöka se om jag kan hitta så man kan länka den

[Tillagt]

Du kan se kartan om du scrollar ner lite på denna sida, men annars rekomenderar jag bara att du söker på US Election så får du upp kartan direkt

https://time.com/5906423/2020-election-results/
Senast redigerad av Ondahamstern 2020-11-06 kl. 02:38.
2020-11-06, 02:37
Medlem
Besticks avatar
Jag tror fortfarande på Trump!

Det är inte över förrän det är över!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här