2020-11-06, 02:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Man kan ha flera nationaliteter. USA är ett just nu en bananrepublik och jag är glad att jag bor här i Sverige.

Det var längesedan (5-6 år) jag besökte USA nu men de imponerar inte på mig. Jag håller med om att de är ett u-land och det har de varit länge. Jag är mer imponerad av Asien som kommer att gå om Väst och bli den ledande regionen i världen. Kina kommer att ta över USAs roll som världshegemon.

Trump stretade emot detta det får man ge honom. Återstår att se hur Biden kommer att agera.
2020-11-06, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Tydligen så vägrar valarbetare i Philadelphia att räkna röster om republikanska observatörer får vistas i rummet.

Negrerna har nog fuskat jävlaranamma de senaste dygnen

Det hela är vidrigt men samtidigt jävligt komiskt.

Tror dock inte att det handlar om några vanliga människor som fuskar i denna skala. Tror det handlar om välplacerade tränade undercover-agenter som agerar vanliga personer, som genomför fusket.
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Du är fruktansvärt patetisk som kollar genom allas posthistorik hahhaha
Ska man inte upp till jobbet så har man uppenbarligen tid för annat...
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
CIA-chefen bekräftar här på video att de har blockchain-teknik och de där speciella papperna som nämnts tidigare, för att se exakt hur många (och vilka) röster som är fake!

https://youtu.be/qK3yQHHoHEA

Correlate all of what is said here with what Trump just said....
Trump "we have evidence that will make even You stand up" (pointing to press)

This is why the counting froze...They know once the counts are done, the feds move in and seize the evidence.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Ska inte journalister vara obundna?

När t.o.m. Fox skäller på Mr. Trump så har nog Trumpen rivit sina broar till framtida dokusåpor.
Han har gjort bort sig rejält.
Melania tar nog ut den där skiljsmässan nu.
Han är paria för all framtid!

Vad har jag missat? Menar du att han är paria för han och hans stab pratar mycket om valfusk, eller är det nåt annat?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-06 kl. 02:17.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Kompis, jag pratade om Georgia, inte NC
Min poäng kvarstår.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Nu är jag lite lost här men var Saddam ledare för Syrien och Lybien? Trodde han var Iraks ledare men jag kan ju ha fel 😂

Har du läst nåt om hur IS skapades alls?
Tomrummet som USA skapade under bush gav väg för IS, dom hade ju till och med al baghdadi i förvar och sen släppte fanskapet att skapa den islamiska staten i levanten. Allt började med Bush jrs invasion av iraq och den regering han och cheney (typ två hjärttransplantationer på honom redan för resten har ruttnat) tillsatte en regering som inte alls representerade folkets intressen utan bara USAs

Sen är det inte så svårt att ta en bil med några andra islamistiska polare till syren och börja härja där.
2020-11-06, 02:15
Medlem
Dickassos avatar
MSNBC pratar om Trumps stämning i Pennsylvania, dom intervjuar attorney general där.

Trumps team ville att Republikanska observatörer skulle få stå 6 fot från rösterna. Istället för 10 fot som det var.

Trump fick genom detta. Så nu får dom stå 4 fot närmare breven när dom öppnas.

Det var detta som Trump kallade "Big legal win in Pennsylvania"
2020-11-06, 02:15
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det är sådana här resonemang, motiverat med twitter-konspirationer och rena psykosfantasier, som gör er extremister, socialfall och villiga idioter på högerkanten till en ren samhällsfara och ett ämne för (FB) Brott och brottsbekämpning. https://www.csis.org/analysis/escalating-terrorism-problem-united-states

https://www.theguardian.com/world/2020/oct/22/white-supremacists-rightwing-domestic-terror-2020

Lock em up!

Det där är ju hets mot folkgrupp, mot oss vita!
2020-11-06, 02:16
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDunky
Läste du länken ens eller är du totalt handikappad? Ändrat valresultatet 3 gånger msd en omräkning

Du som uppenbarligen inte anser dig vara "totalt handikappad":
Vilka tre presidentval har ändrats genom en omräkning?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Tillämpas samma regler vid tex fotboll, förekommer väl riggade matcher där?

Men det är väl inte så ofta matchresultatet i fotboll ändras, och vinnaren av matchen, efter att matchen har blåsts av?
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Och CIA gav vapen till Usama bin laden bla bla men du lägger det på Obama? Som kom in när krigen redan hade härjat i åtta år?

Precis, CIA gav vapen också till Osama. De ljög om Saddams weapons of mass destruction också, för att invadera Irak. Sen var man även ansvarig för den arabiska våren och krigen i Libyen och Syrien.
Dessa krig var katastrofala inte bara för de direkt drabbade länder utan även för oss i Europa.
Detta hände under både Bush och Obama, det var först när The Donald blev bossen som man slutade.

Vinner Biden då är vi tillbaka i de gamla rutiner. Jag tror på en eskalering i Syrien.
Assad är kvar, det kommer klia i fingrarna på många krigshökar i USA, och nu har de en av sina i det Vita huset...
För oss i Europa så blir det väl dags för nya migrantkriser.

"You get the wars we get the refugees", som Anders Borg sade till Obama, eller var det till Bush?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in