2020-11-06, 01:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Det måste varit under den perioden då poströsterna räknades, då hade Biden ett stort övertag (samma sak i PA). Jag själv bettade tidigt på Trump vinst i FL och vann (inte mycket dock, hade låga odds).
Antar att det var vid 01 tiden sv tid. Då var Biden, enligt Bet365, storfavorit att ta hem Florida.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Har du hört hans tal på Oxford.
Något alla borde göra. Där får man en god inblick i vad Trumism är o vad som driver den.

https://youtu.be/8AtOw-xyMo8

Då förstår man också valet bättre.

Jag har hyfsad koll på Bannon sedan tidigare ja men exakt vad det skulle ha att göra med att han inte förstår(eller inte låtsas förstå) innebörden av censur är mer oklart.
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Rösträkningen måste göras om så bara lagliga röster räknas, en självklarhet.

Det finns exempel på röster som räknats med valsedlar som tillhör människor som avled i slutet av 1990-talet.

Det är detta som JOE BIDEN menar med att "Alla röster måste räknas".
Medlem
Eoppoyzs avatar
Om Trump vinner Pennsylvania, North Carolina och Georgia, och mot förmodan vänder lyckan i Arizona, så kommer han att vinna, med eller utan Nevada. Om han ändå förlorar Arizona, så måste han vinna Nevada. Annars är det kört.

Jag tror att Biden kommer att vinna, tyvärr.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Har du ställt nån diagnos på Pence ännu? Vi får hoppas han inte är charmant och vältalig eftersom det kan tyda på narcissism.

Du verkar stött. Märkligt. Som sagt, läs på om narcissism. Titta på Trumps beteende, läs hans twitter. Allt faller på plats.
Medlem
TKD_1337s avatar
Förutom allt det viktiga Biden är bättre på, hur kan någon hålla tummarna för att någon vinner ännu ett amerikanskt presidentval med färre röster än sin motståndare? Så mycket för republikanernas kärlek till demokrati. Biden har just nu nästan fyra miljoner fler röster och går mot att ha nästan det dubbla!
2020-11-06, 01:58
Medlem
nousernameneededs avatar
Nåja ett polariserat USA är fan win/win ju fortare den skit nationen klappar ihop desto bättre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Vad exakt beror på att Afro-amerikanska väljare ej gillar Bernie Sanders?

Jag är ej insatt i USA's politik, tack på förhand

Antisemitism
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
En sak vet vi, Trump är fortfarande president! Fundera lite på det vad det kan innebära.
Att han fortfarande hinner benåda sig själv innan han åtalas?
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
De kommer att räknas om men det kommer med allra största sannolikhet inte att ändra någonting. Det har inte ändrat något tidigare.
Exakt. Att folk klamrar sig fast vid den våta drömmen om ännu en Trumpseger tyder bara på saknad av verklighetsförankring.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Jag kan inte se någon annan kompetent kandidat från Republikanerna som kan ta an nästa presidentkampanj.
Eventuellt Mitt Romney.

Romney har redan förlorat ett presidentval samt skulle repellera Trump-väljare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
De kommer att räknas om men det kommer med allra största sannolikhet inte att ändra någonting. Det har inte ändrat något tidigare.

Läste du länken ens eller är du totalt handikappad? Ändrat valresultatet 3 gånger msd en omräkning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in