2020-11-06, 02:11
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frokenoken
Det Islamistiska upproret hade snabbt slagits ner om det inte varit för natos inblandning. Ett uppror som kom lägligt efter att Gaddafi gjort sig av med sina kärnvapen

Fan Sverige försökte ju kränga övervakningsutrustning till honom nåt år innan bara. Vi lever i en global värld, gör den inte värre genom att ha en senil apelsin till ledare av det mäktigaste landet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Nej jag läste inte länken. Jag lyssnade på juridisk expertis på NBC igår som sa att omräkning inte kommer att förändra något.

För övrigt: Skriv att jag är handikappad en gång till så får du inga svar fortsättningsvis. Vad är det för ett jävla sätt att uppföra sig på?
Hur kan en juridisk expert veta hur det slutar? Menar du att hen kan se in i framtiden?? Valet är ett totalt fiasko och uppenbart fusk har förekommit. Du sa även att det inte ändrat något förut vilket jag poängterade att det visst har 3 gånger i historien.

Btw, HANDIKAPP
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
CIA-chefen bekräftar här på video att de har blockchain-teknik och de där speciella papperna som nämnts tidigare, för att se exakt hur många (och vilka) röster som är fake!

https://youtu.be/qK3yQHHoHEA

Detta är STORA nyheter.

Som sagt hela tiden, Trump vinner det här.
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Kompis, NC var färdigräknat på onsdagsmorgonen
Kompis, jag pratade om Georgia, inte NC
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Det är ju precis den händelsen jag hänvisar till. Här bilder inifrån lokalen: https://twitter.com/MayorRichardson/status/1324169376094920706/photo/2

På den högra bilden ser du mängden kameror på plats. Att de täcker för beror på att sektmobben utanför olovligen filmar med sina mobilkameror, försökte tränga sig in och ville stoppa rösträkningen. Dessa var inga observatörer, utan bara där i ren protest på uppdrag av Dear Leader.
Ingen försökte tränga sig in och stoppa omröstningen. Varför ljuger du?

Är det lagligt i USA att stänga ute observatörer?

Jag skiter i vem som vinner men det ska vara ren spelplan
2020-11-06, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
När negrer och AFA var ute och plundrade, eldade och mördade oskyldiga (vita som svarta) så pushade judemedia och big-tech narrativet att dessa var "white supremacists"

Dessa horbarn har absolut ingen skam öht, de drar sig inte för något.

Det var exakt det jag hörde med!

O det var även exakt det jag hörde någon berätta om i en video. Dom sa där att enda anledningen till att vänstern vinner så mycket mark är att dom är fullt villiga att ljuga, stjäla, slåss o till o med mörda sina motståndare bara för o få sin vilja igenom. Medans högern är mycket mer samarbetsvilliga och fredliga.

O sen jag hörde det sägas så har deras spel varit rätt jävla uppenbart.

Dom e Rattas!
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Alla amerikanska presidenter hade suttit i Haag om dom inte just var amerikanska presidenter.

Detta är nog det sannaste inlägget i hela tråden.
Medlem
popparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Men vad bra! Då borde du ha någon koll på vad gaslighting är!

Förklara då för mig vad för drag såna som Biden uppvisar. När han vägrar ta avstånd ifrån BLM o Antifa när dom tillåts gå runt o misshandla folk på gator, bränna ner städer. Och man påstår att felet ligger på Trump. Att det skulle vara hans goons som är ute där.

O vänsterfolk har suttit o dragit exakt samma visa här.
Att det skulle vara Trumps fel att alla härjar. Noll hänsyn att Trump har försökt stoppa det, men demokratiska ledare i diverse delstater har nekat hjälp o låtit dom hållas o sen skyllt allting på Trump.

Det är gasligting 101 det där..

O Biden stödjer det.

Förövrigt skiter jag väl i hur det går till här i Sverige? Det där är i USA om du inte förstod det.

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-biden-condemned-antifa-idUSKBN2712Z

Citat:
Asked by reporter Barbara Barr, “Do you condemn Antifa?” Biden responded, “Yes I do—violence no matter who it is.”

Trump å andra sidan:

Citat:
Proud Boys, stand back and stand by! But I’ll tell you what, somebody’s got to do something about antifa and the left.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Var det Obama som gick in och störtade Saddam? Satte in en shiamuslim att styra ett sunnimuslimskt land? Det är typ som om jag invaderar sölvesborg och sätter in jonas sjöstedt fast med militär och sen ska ha koll på alla sdtomtar som försöker bomba stadshuset.

Irak har en shiamuslimsk majoritetsbefolkning.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Bara så alla vet. Chattade nyss med Betssons kundservice. De tar INTE hänsyn till om valresultatet ändras om eller när Högsta Domstolen ogiltigförklarar röstsedlar.

T.ex. Bettar man på Trump - Biden vinner i första rösträkningen, men Trump vinner valet efter att Högsta Domstolen ogiltigförklarat röster. Då har man alltså förlorat sitt bet.

Kan vara bra att veta så man inte gör bort sig.

Tillämpas samma regler vid tex fotboll, förekommer väl riggade matcher där?
2020-11-06, 02:13
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Varför skulle dom göra det. Rudy har redan stämt PA och han kommer på helt laglig väg kunna ta bort alla röster som dom inte fått inspektera. Det skedde ju bla i Florida när Bush den yngre battlade, det var så dom vann. Faktum är att jag då inte brydde mig och tyckte det var underligt, men nu förstår jag att det var samma system Demonkraterna nyttjade då. De har hållt på med detta i 50år minst!

Kom ihåg att när det kommer till att hantera detta den lagliga vägen har Trump trumf på hand. Den som fuskat har alltid svårt att sopa igen spåren, detta vet Rudy och det kommer hjälpa Team Trump nu och framåt.

Har du vinst i Arizona har du plötsligt full fokus på PA och en möjlig vinst för Trump.

Detta val är inte över.
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Hallå krigaren, även i GA har stora röstfusk dokumenterats. Denna stat kommer att kunna hanteras på samma sätt som PA, Wisconsin mfl. Rösterna finns, man får räkna om allt, nu med övervakning.

Vi talar massivt röstfusk, en intressant analys görs här. Titta på skillnaderna i Absentee´s (där röstberättigade begär att få poströsta av specifikt skäl) i olika stater, du ser längst ned att skillnaden i Florida på begärda absentees är 1.3% fler till Bidens fördel, i PA är den 57%, som vi vet är detta ett sätt att fuska. Sen har vi poströsterna..

JOE IS A CROOK! https://pasteboard.co/Jz1kJif.jpg
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Efterssom vissa röstlokaler fortfarande vägrar släppa in observatörer medans de räknar röster för fulla muggar trots domstolsbeslut att de ska göra det, och dessutom har blivit våldsamma när observatörerna försöker ta sig in, så skickar nu AG. BARR beväpnade FBI agenter dit.
https://twitter.com/DJDeMario1/status/1324443480358342656
Bra. Tack.

Finns fortfarande hopp alltså.
2020-11-06, 02:13
Medlem
Refunds avatar
8pm UPDATE

+ Trump lead down to 3,500 votes in Georgia
+ Trump edge shrinks to 63,000 in Pennsylvania
+ Biden lead drops to 47,000 in Arizona

Arizona ser ju sjukt bra ut. Gapet har halverats på 1 dygn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in