Citat:
Ursprungligen postat av
farbror Sven
Jag förstår att folk kan sympatisera med republikanerna och har andra åsikter än t.ex. demokraterna. Inget konstigt.
Det som är obegripligt är att ni stöder en person som på många punkter stämmer in på en narcissist eller en psykopat. En sådan person funkar inte normalt, tänker inte normalt. Milt sagt. En sådan person lever i en annan värld, med andra referensramar. En sådan person är att undvika till varje pris. En sådan person är inget annat än trash. Sorgligt men sant. Läs på om dessa människor. Lär er att undvika dem.
Det är inte hans personlighet som man gillar utan hans antiglobalistiska politik och kampen för den lilla mannen. Förstår inte varför ni är förvånade över det. Han är den förste på länge som faktiskt representerar den vanliga människan och arbetare.
Biden och demokraterna är ett überglobalistiskt parti. Det är banker, storföretag, miljardärer och medieägare som är deras största anhängare. Biden kan stå framför TV:n och prata om hur härligt det är med öppna gränser och hur mycket han längtar tills de som varit majoritet i USA sen den grundades kommer bli minoritet... eh, vad? Varför, Joe? Jag fattar verkligen inte varför någon skulle göra det. I USA eller i Kenya, lika oförstående är jag.
Men det är för att han inte representerar folket och ser det inte som sitt uppdrag att förbättra deras liv, utan att hålla de rika nöjda. Raka motsatsen till Trump.