2020-11-05, 19:59
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Ni som säger att demokraterna inte valfuskar, är det för mycket begärt att ni slänger upp bevis? "Extraordinary claims require extraordinary evidence"
Och att demokraterna inte skulle fiffla är väldigt extraordinärt att påstå

Trams. Man är oskyldig tills motsatsen är bevisad i alla civiliserade länder. Bevisbördan är på den som påstår något. Jag är pro trump och vill att han ska vinna. Men om det inte finns bevis så finns det ingen anledning till att dra upp fuskkortet. Vi är bättre än vänstern.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Men och!!!?

I mailrösterna är det konstaterat att demokraterna får oproportionellt stora röster.

Oavsett så ska sådana här oegentligheter leda till omval.

Vadå "och"? Han ljög och påstod att det stod att hon hade röstat på Biden. Jag påpekade att så inte är fallet. Är du faktaresistent, eller vadå?
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag förstår att folk kan sympatisera med republikanerna och har andra åsikter än t.ex. demokraterna. Inget konstigt.

Det som är obegripligt är att ni stöder en person som på många punkter stämmer in på en narcissist eller en psykopat. En sådan person funkar inte normalt, tänker inte normalt. Milt sagt. En sådan person lever i en annan värld, med andra referensramar. En sådan person är att undvika till varje pris. En sådan person är inget annat än trash. Sorgligt men sant. Läs på om dessa människor. Lär er att undvika dem.

Det är inte hans personlighet som man gillar utan hans antiglobalistiska politik och kampen för den lilla mannen. Förstår inte varför ni är förvånade över det. Han är den förste på länge som faktiskt representerar den vanliga människan och arbetare.
Biden och demokraterna är ett überglobalistiskt parti. Det är banker, storföretag, miljardärer och medieägare som är deras största anhängare. Biden kan stå framför TV:n och prata om hur härligt det är med öppna gränser och hur mycket han längtar tills de som varit majoritet i USA sen den grundades kommer bli minoritet... eh, vad? Varför, Joe? Jag fattar verkligen inte varför någon skulle göra det. I USA eller i Kenya, lika oförstående är jag.
Men det är för att han inte representerar folket och ser det inte som sitt uppdrag att förbättra deras liv, utan att hålla de rika nöjda. Raka motsatsen till Trump.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Behöver inte vara en myndighet såklart. Om företag har monopol och förbjuder dig så är det såklart censur.

Nej, censur handlar BARA om myndigheters förtryckande av yttrandefrihet. Du får läsa på lite.
Medlem
doggydees avatar
Ytterligare bevis för valfusk:
https://i.4cdn.org/pol/1604598233529.png
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag skrev också "eller". Narcissist är tillräckligt illa. Att ha narcissistiska drag är inte samma som att vara en riktig narcissist.
Jo tack, jag såg det. Men kan man inte skilja på en psykopat och en narcissist kanske man borde tänka efter en gång innan man sätter den etiketten på någon.
De flesta politiker är narcissister så varför envisas du med att Trump är en?
2020-11-05, 20:00
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Ja och? det har ju inte förekommit nåt fusk, ska de utreda luft eller?
Det finns hur många exempel som helst på oriktiga röster. Frågan är inte om det förekommit, utan hur utbrett problemet är. Svaret kan man enbart få genom att analysera frågan.
Medlem
Trumpen har gjort en hel del bra saker under sina år, det ska vi ge honom. Hans stil funkar säkert bra hos lågutbildade som söker en karismatisk ledare.

MEN att t o m svenskar tycker att denna människa är en bra ledare/president är obegripligt. Han visar ju på tydliga tecken på att han inte bryr sig om folket överhuvudtaget (kallar till massrallyn mitt i en pandemi som kommer att orsaka fler döda i US), har fullt upp med sitt eget ego, är helt oberäknelig, skiter i demokratiska grundlagar o s v.

Jag skulle vilja veta hur ni som försvarar Trump tänker, jag förstår verkligen inte. Kanske är jag dum eller naiv. Lär mig!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
varför har fox news blivit mer fientliga mot trump?

De vet att det bara är negativt för dem framöver. De vill ligga i framkant och Trump är en föredetting.
2020-11-05, 20:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
”Personer som röstar avgör inte ett val, personerna som räknar rösterna gör det.” Josef Stalin

Eller de som bestämmer vilka röster som ska räknas.
D. Trump..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Foxnews, den ofta väldigt partiska Nyhetskanalen, har i princip deklarerat att Biden har vunnit.

Jo det lär ju bli så... Och Kina jublar! Hurra Hurra! Ingen mer tuff president som bjuder motstånd och enar Asien... Nu är det fritt fram för Kina att köra över de länder de behagar! Hurra! Hurra!
Fox tog upp Detroit som exempel. Bara där var det 4 788 dubbelröster, 32 529 fler registrerade röster än berättigade röster, massa döda röstande och tillochmed en född 1823.

På nationell basis måste det vara väldigt omfattande.

Det här valet kommer nog klassas som ogiltigt när alla utredningar är klara.

Det blir garanterat omval.

Frågan är hur betting-siterna gör med alla som spelat på Trump. När han först ”förlorar” sedan vinner. Förmodligen får alla tillbaka sina pengar bara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in