2020-11-05, 19:57
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Hur gick det med ditt bet? Fortfarande "utlåst"
Det stämmer.

http://www.bilddump.se/bilder/202011...45.57.116.jpeg

Har försökt återställa men Googles granskning fasthåller att kontot är suspekt, trots att detta definitivt inte stämmer. Har dock kontaktat hemsidan och detta avhandlas just nu så bettingen lär vara igång snart igen.
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jasså..?

Förövrigt så deklarade CNN och ABC Gore som vinnare av valet 2000.

Fox News är värre/mer anti-Trump än CNN. Har varit sedan ett år tillbaka.
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Eller så har de nån slags logaritm utifrån hur det gått i andra stater beroende på hur många röster som är kvar. I slutet räknar man ju poströster. Och dessa är i högre andel demokratiska.

Sen kanske Trumpsagerande spelar in. Han uppför ju sig som en som håller på att förlora. Om han var säker på en seger i Georgia skulle han inte hålla på så här med domstolsprocesser. Då skulle han segervisst säga att han vinner. Men nu säger han bara att han blir bestulen.
När ska folk fatta hur bettingbolag funkar
De har en rejäl spread på oddsen, ger ju bara tillbaks typ 90% nu. De ändrar oddsen efter hur folk spelar så att de alltid har vinst, ingen jäkla algoritm för att räkna ut odds.
Oddsbörser däremot har sin vinst i % arvode på vinster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Det kommer inte att bli någon mer räkning av röster i Nevada idag, vad är det som förisgår igentligen? Varför slutar man räkna röster hela tiden i dem olika kvarvarande delstaterna, man får väl köra skift eller något om det är att dem är trötta. Valsystemet verkar ju vara som ett stort skämt i USA.

Det är giltighetsbedömning av Poströster som tar tid, inte att räkna poströsten.
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Georgien? Får Armenien och Azerbajdzjan också rösta?
Det var så GA benämndes igår :-) Och intressant nog säger vi Kalifornien och inte California.

Men det är OT.

-----

Det intressanta är att antagligen blir GA klar före PA och NV.

AZ har stått still hela dagen inser jag nu... FOX och AP har ju called AZ för Biden redan... men det vore ju bra om AZ kunde räkna klart.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Det står ju inte vem hon har röstat på över huvud taget?
Men och!!!?

I mailrösterna är det konstaterat att demokraterna får oproportionellt stora röster.

Oavsett så ska sådana här oegentligheter leda till omval.
Medlem
Clumpeklosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Helt fantastisk, tack!

Underbar humor!
2020-11-05, 19:58
Medlem
Knarkpojkens avatar
Varför satsar dem inte på några yngre skarpare förmågor eller finns det inte i USA?. Är inte så inne i politik men jag tycker båda två verkar enormt långsamma. Trump är ju en skugga av sitt forna jag, varför tog han upp tex Lil Pump av alla människor till att snacka på ett av hans rallys. Osäkert om båda männen ens är levande om 4 år jag tycker åldern verkar ha börja ta ut sin rätt för Trump. Han var mycket bättre för 4 år sedan faktiskt måste jag säga. Den andra dinosaurn har jag inte haft någon koll på innan direkt men han har också en hel del konstiga uttalanden samt rykten runt omkring sig. Nej satsa yngre tycker jag. Hoppas att vi får ett avgörande för jag är intresserad utav efterspelet faktiskt. Om det blir några attacker eller så, om det blir upplopp eller annat det kan vara intressant.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
”Personer som röstar avgör inte ett val, personerna som räknar rösterna gör det.” Josef Stalin
”Jag behöver inte er för att bli vald, jag behöver er när jag väl har blivit vald.” - Joseph Biden till sina egna väljare
Medlem
likeets avatar
Det är 2020, och fortfarande kan vi inte rösta enklare.
En signering med mobilt bank id, den är saken klar.
Rösterna räknade direkt.
Så jävla lätt.
Nej de ska vara papper!!!!
Jävla nötter.
De är bara för de ska gå att fuska såklart
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Fox News är värre/mer anti-Trump än CNN. Har varit sedan ett år tillbaka.
varför har fox news blivit mer fientliga mot trump?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isanningensnamn
Flytta då, eller anpassa dig till det svenska samhället.

Nej du förstår det svenska samhället är som jag. Vi har ledare som inte har rätt att sitta på posten idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in