2020-11-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Såja, det faller inte på dig att Trump ser till att få in så enormt mycket pengar genom att spela golf tre ggr i veckan. så Come on man det är inget att skämmas för. Men att tro att han är generös som skänker sin lön är något att skämmas för för det är ren och skär dumhet. Dessutom enbart designat för att lura losers.

Jo det är ju mycket bättre att inte skänka sin lön alls eller hur? Som Clinton och Obama...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Precis så skulle jag också göra om jag ville fuska i valet, köra fram tre dundrande lastbilar med 15000 röster på bara en kandidat mitt under brinnande val. Helt omöjligt att upptäcka iom att ingen övervakar rösträkningen.
150.000 var det vilket förklarar att det behövdes tre lastbilar. 50000 i varje!
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
donald skiter fullständigt i sitt land.
Nej det tror jag inte men Biden däremot....
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Alltså nu får ni ju ge er. Biden har inte ens vunnit valet och ni klagar redan på att Trump inte lämnat över posten fredligt. Varför inte låta valet bli klar, Trump får skicka sina stämningsansökningar och den rättsliga processen får säga sitt (om den överhuvudtaget accepteras och påbörjas).

Sen huruvida Trump vägrar överlämna makten, så korsar vi den bron när vi kommer till den.

Ja det gör jag eftersom han inte ens klarar av att acceptera att man måste få lov att räkna färdigt ifred.
Trump är helt ärolös
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
Det finns två scenarion.

Första scenariot:
Donald Trump kommer bli utnämnd till den största någonsin (Vid vinst och bevisat valfusk)

Andra scenariot:
Donald Trump kommer bli utnämnd till den största pajasen som någonsin varit involverad i politik. Ingen kommer vilja ha något med honom att göra längre (vid förlust i valet och vid en eventuell process i HD)

Föredrar det förstnämnda.

Vinnaren skriver historien.
Medlem
neiges avatar
Jag gissar att dubbla presidentperioder kommer bli ovanligare. 8 år med samma president kan bli slitande och för partiskt, checks and balance är vad amerikanarna vill ha.
2020-11-05, 18:33
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
88% räknat och väldigt jämnt.

Orsaken att man ändrade från avgjort till undecided var att postrøsterna gav Trump større andel än Biden och därfør knappade in en smula. Svårt att säga om/att det var ett mønster eller slump men lika bra att hålla det spännande lite till. #reklamintäkter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är för mycket begärt, ja. Bevisbördan ligger hos den anklagande. Inte den anklagade.

Precis eller vi kanske ska göra så vid mordrättegångar också? ”Bevisa nu att du INTE mördade personen”.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Men det spelar ju ingen roll eftersom ingen amerikansk president heller har tjänat så mycket på sitt ämbete som Trump, fattar du verkligen inte detta? Hur kan man förblindas av att se Trump vifta med sin lönecheck medan man svart på vitt kan se att han åker på konstanta golfresor på sina resorts och drar in stora pengar där?

Han väljer att spendera sin tid på de ställen han själv äger? Ja det är ju ytterst konstigt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Vårt land är ett skräckexempel. Det finns inte mycket kvar att rädda i landet. Det är totalt förstört.
Hade vi haft en ledare som Trump hade vi inte suttit där vi sitter.

Förklara gärna! Det finns inget som pekar på att USA är ett säkrare land jämfört med tidigare.
2020-11-05, 18:34
Medlem
Korders avatar
Fan man tyckte det var tight i Wisconsin men det är ju fan ännu tightare i Georgia trots många fler som röstar där.
2020-11-05, 18:34
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muck12
Det är för att han genuint bryr sig om USA och den fria världen utifrån sitt perspektiv, till skillnad från många andra karriärspolitiker.

Märklig tanke att politiker faktiskt har högre ideal än sig själva, eller hur?
Undrar om Biden också kommer att avstå från sin lön som president?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in