2020-11-05, 18:22
Medlem
Vredenselds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Trump kulten är stark på internet. Många sheep som inte kan använda hjärnan och sugs upp i hans skitsnack.
Du driver med oss goy! Får är personer som köper massmedias vinkling, länka positiva artiklar om Trump ifrån svensk-gammelmedia.....finns inte. Det har varit ett konstant förlöjligande i 4 år. Endast ifall man har följt alternativmedia och kollat på några av hans massmöten så får man en annan bild.

Men då gäller det att inte sitta som ett får framför Svt.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzback
Har inte kollat på flera timmar nu men verkar ju se ljust ut för Trump? Var 8000 som skiljde tidigare nu är Trump bara 1500 efter och 87% räknat.

Nevada avgör President ser det ut som. Som det ser ut blir Biden nya president och tror det kommer bestå.
Medlem
Trollmias avatar
Jag tror inte att det finns nån slags reality-såpa som kan slå det amerikanska valet 2020... jösses amalia alltså. Det är som att kolla in 2 st snabbtåg i slow-motion.... mot varsin sida av bergväggen!!

Jag håller inte på nåt av tågen... Ärligt talat så tycker jag mest synd om det amerikanska folket som gjort sin plikt och röstat och så finns det skit ute i periferin som vill förstöra, fuska och göra det allmänt jävligt...

Jag anar att detta kan dra ut på tiden.. Glamour släng dig i väggen....
2020-11-05, 18:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Biden har 264 enligt

https://www.politico.com/2020-election/results/president/
Efter vad jag har förstått så är inte Arizona klart än?
Medlem
Clumpeklosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Hur vet du att han inte sagt det? Litar du inte på journalister från Fox?

https://www.theguardian.com/us-news/2020/sep/05/trump-fox-news-journalist-jennifer-griffin-soldiers-losers

Tack för ett gott skratt, jag rekommenderar att du ser BBCs dokumentär om Rupert Murdoch som finns på SVT Play, visst den är lite vinklad men sevärd.

Har inte mamma lärt dig att man inte kan lita på några journalister?
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Ännu mer ammunition för Trumps team.

Det är helt enligt state law. Folk som inte bor i staten har inget i lokalerna att göra. Är alltså inte en fråga om vad du tycker, utan om vad lagen säger.
Medlem
Tillssons avatar
Biden leder i Nevada.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoonmaster
Så återigen... vet du någon demokratisk president som skänkt bort sin lön? De har liksom inte direkt varit fattiga innan de tillträdde.... Vi pratar hundratals miljoner i tillgångar.

SÅ kom igen nu.. Vilken demokratisk president har skänkt bort sin lön?

JFK:
https://www.upi.com/Archives/1962/11/14/JFK-Donates-Full-Salary-To-Charity/3714224962880/
2020-11-05, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Efter vad jag har förstått så är inte Arizona klart än?
88% räknat och väldigt jämnt.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Och vem har räknat upp att det är exakt 150.000? Komik på högsta nivå!

Det var väl så många de printade ut helt enkelt. Färdigifyllda. Mail-in ballots behöver ju inte ens signatur om man gör sig av med observatören. Enkelt recept.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoonmaster
Så återigen... vet du någon demokratisk president som skänkt bort sin lön? De har liksom inte direkt varit fattiga innan de tillträdde.... Vi pratar hundratals miljoner i tillgångar.

SÅ kom igen nu.. Vilken demokratisk president har skänkt bort sin lön?

Såja, det faller inte på dig att Trump ser till att få in så enormt mycket pengar genom att spela golf tre ggr i veckan. så Come on man det är inget att skämmas för. Men att tro att han är generös som skänker sin lön är något att skämmas för för det är ren och skär dumhet. Dessutom enbart designat för att lura losers.
Medlem
RogerRogers avatar
Finns det någon genomgång av hur poströsterna specifikt har fördelats mellan kandidaterna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in