2020-11-05, 18:27
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Jag förstår fortfarande inte varför donald är så mån om att behålla jobbet, han har ju stålar och kan dra sig tillbaka när han vill. För mig helt obegripligt.
Han kanske har integritet och vill åstadkomma något för landet. Reinfeldts raka motsats.
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Ni som säger att demokraterna inte valfuskar, är det för mycket begärt att ni slänger upp bevis? "Extraordinary claims require extraordinary evidence"
Och att demokraterna inte skulle fiffla är väldigt extraordinärt att påstå
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ja jag fattar inte varför olika sidor visar olika. Någon som vet säkert vilket som stämmer?

Cnn.com visar också 253-213. Är det pga någon omräkning??

Det har med att Politico har gett Arizona till Biden medan CNN inte har gjort det ännu.
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Joe Biden är verkligen bäst!!!! Hail our New chief! Kunde inte slutat bättre än såhär, go Biden, go Biden! Vi har vunnit segern är vår!!

Fan vad jag ser fram emot president Biden.. Ännu mer president Harris.. Ledsen för er som hoppades och trodde på Trump, idioten hör numera tack och lov till historien.
Haha så jävla roligt att 90% av Biden väljarna inte vet ett skvatt om hans politik. Allt handlar om att bli av med Trump
2020-11-05, 18:28
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ja jag fattar inte varför olika sidor visar olika. Någon som vet säkert vilket som stämmer?

Fox callade Arizona alldeles för tidigt och har därför lagt 11 för mycket på Biden. Det innebär inte att han inte kommer vinna Arizona men Trump har fortfarande en möjlighet att vinna delstaten. Vinner han den räcker det med Penn för att Trump ska vinna men det förefaller ju otroligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Senaste nytt från bananrepubliken: "NEW: In court hearing, 150,000 ballots delivered *yesterday* by US Postal Service. These include large numbers of ballots put in mail Sunday. Including in Atlanta !!!"

Men poströstning är inget haveri alls, nej nej nej 😂
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoonmaster
Så återigen... vet du någon demokratisk president som skänkt bort sin lön? De har liksom inte direkt varit fattiga innan de tillträdde.... Vi pratar hundratals miljoner i tillgångar.

SÅ kom igen nu.. Vilken demokratisk president har skänkt bort sin lön?

Men det spelar ju ingen roll eftersom ingen amerikansk president heller har tjänat så mycket på sitt ämbete som Trump, fattar du verkligen inte detta? Hur kan man förblindas av att se Trump vifta med sin lönecheck medan man svart på vitt kan se att han åker på konstanta golfresor på sina resorts och drar in stora pengar där?
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Precis så skulle jag också göra om jag ville fuska i valet, köra fram tre dundrande lastbilar med 15000 röster på bara en kandidat mitt under brinnande val. Helt omöjligt att upptäcka iom att ingen övervakar rösträkningen.

Seems obvious they planned the steal all along but the margins DJT won by in the swing states were the big surprise.

Forced them into Zimbabwe-level vote fraud that becomes more obvious to everyone every minute this continues.

https://twitter.com/Mn105441/status/1324378977251844097
Medlem
Vad jag inte förstår är varför folk i Sverige blir så jävla provocerade av att trumpeten förlorar. Killen har flera gånger använt vårt land som skräck exempel, både när det gäller Corona och abort lagen. Skumt folk här.
Medlem
Tänkte lägga 10 000 på Biden men man fick bara lägga 5000. Är det den nya lagen från Socialdemokraterna?

Blir ändå inte så mycket i vinst... 700 Kr. Men i alla fall något

Lite nervöst ändå
2020-11-05, 18:29
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Lincoln var republikan.

Definitivt republikan. Det visste vi redan i 5:an väl?
2020-11-05, 18:29
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:

Politico har räknat hem AZ för Biden redan vilket är lite djärvt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in