Rösträkningen börjar igen i Nevada och Biden drar ifrån direkt. Det var sista hoppet för Trump. Nu blir Biden till 99,9% säkerhet bästa president. Om inte Trump listar ut något hehe
Gick troligen inte att räkna röster med Rudy m.fl skrikande och runkande i lokalen. Vad vet jag. Man tog ett avbrott tills lagen behandlat frågan. Det är nu färdigt. Trumps team som inte är boende i staten har inget där inne att göra. Dom har redan lokala republikaner på plats som bevakar.
Precis så skulle jag också göra om jag ville fuska i valet, köra fram tre dundrande lastbilar med 150000 röster på bara en kandidat mitt under brinnande val. Helt omöjligt att upptäcka iom att ingen övervakar rösträkningen.
Senast redigerad av Dofterna 2020-11-05 kl. 18:36.
Har inte kollat på flera timmar nu men verkar ju se ljust ut för Trump? Var 8000 som skiljde tidigare nu är Trump bara 1500 efter och 87% räknat.
12000 efter. Men det hoppar lite eftersom både de stora städerna och landsbygden rapporterar in just nu. På landet har Trump 70%, i städerna är det omvänt. Det bor fler i städerna.
Det är helt enligt state law. Folk som inte bor i staten har inget i lokalerna att göra. Är alltså inte en fråga om vad du tycker, utan om vad lagen säger.
Jag förnekar det inte. Det handlar om att det nu är tydligare att de har något att dölja.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!