2020-11-05, 17:47
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Men det alla bör vara överens om oavsett om man hejar på Trump eller Biden är att opinionsinstuten inte har varigt ärliga med folket att ta fram opinionsmätningar som visar vad folket tycker i alla delstater, utan dem har arbetat med "suppression polls" för att försöka influera valet, det är inte ens statistik möjligt att ha så fel som många av opinioninstuten har haft detta valår.
Exakt. Och det var precis detta som jag skrev 100-tals ggr inför valdagen. OU är ett enda stort skämt, samma kan sägas om den sk statistikgurun Nate Silver.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Men det alla bör vara överens om oavsett om man hejar på Trump eller Biden är att opinionsinstuten inte har varigt ärliga med folket att ta fram opinionsmätningar som visar vad folket tycker i alla delstater, utan dem har arbetat med "suppression polls" för att försöka influera valet, det är inte ens statistik möjligt att ha så fel som många av opinioninstuten har haft detta valår.

Vad snackar du om? Opionsundersökningarna har varit väldigt korrekta. Republikanerna har vunnit de förväntat röda staterna. Dems har vunnit de förväntat blåa staterna. och det är jämnt(inom felmarginalen) i swingstates.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Vilka presidenter tänker du på som också drog sitt stora entourage till sina golfbanor och sina egna hotell för att få skattepengar att gå till sina egna företag?

Vad pratar du om?

Jag skrev: "Och de andra presidenterna behöll sin lön för att inte lura sina väljare?"

Låt mig förtydliga: Du menar att alla andra presidenter förutom Trump behållit sin lön enbart för att inte lura sina väljare" ?

Hur många av dessa presidenter du nämner ägde egna golfbanor? Nej just det..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Presskonferens här (ingen media vill visa): https://www.youtube.com/watch?v=y6ncA8-9ASc
You are fake news! Aftonbladet, Expressen och SVT sänder alla.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Sanslöst med tanke på hur få som röstat på plats öht.

Inte säkert att det gett Biden segern men med tanke på uppgifter som kommit ut känns det som ett underbetyg för rättssäkerheten i Amerikanska val.

Anledningen är väl att vissa vill ha ett utrymme för att kunna fuska!?
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Presskonferens här (ingen media vill visa): https://www.youtube.com/watch?v=y6ncA8-9ASc

Lögn. Aftonbladet visar den.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Lyssnar ibland på NBC, men tycks ha missat något. Tog Biden just Wisconsin eller har jag missuppfattat?
Enligt alla stora amerikanska medier tog han WI igår eftermiddag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vafan? Det har varit ett konstant tjat i hela höst om GOP vs Dems i frågan om mail in ballots, att ngn kan ha missat detta är ganska otroligt.

Kort o gott. Så har Trump/republikanerna varit för att förbjuda mail in ballots, medans Biden/demokraterna i spetsen har varit förkämpare för mail in ballots. Fattar du?

Jag frågar inte om det. Du kan väl förstå frågan först. Vem BESTÄMDE om saken?
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Med tanke på att demokraterna sagt att de inte skyr några som helst medel för att vinna så är det troligtvis tillräckligt betydande för att vara avgörande. Ja, om de lyckas utan att bli påkommna vill säga.

Vi har exakt samma mentalitet här hemma med våra vänsterblivna.

Som jag påvisade tidigare i ett inlägg så handlade det om 14 fall på flera miljoner röster de senaste åtta åren där döda har "röstat".
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Det kommer mer och mer info om valfusk. Det här börjar inte bli legitimt längre.

ingen ny info har kommit. Folk skriker bara "valfusk valfusk valfusk" utan information.
Medlem
AreYouBacks avatar
"Ballot harvesting" Project Veritas har ett utmärkt reportage hur det fungerade när Ilhan Omar blev vald till Representanthuset.
2020-11-05, 17:48
Medlem
Så nu står folk på pressträffen och berättar sina ”historier” utan några som helst belägg. Fram med bevis för i helvete!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in