2020-11-05, 14:08
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Chan
Att det inte blir nya krig i mellanöstern med USA involverat gynnar oss och därför har han stöd.

Trump har varit så jävla feg och inte vågat visa stake. Biden kommer dra fram kuken och visa vem som är alfan i rummet med Putin och Kim iallafall. Såg ju hur det var med Trump.
2020-11-05, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Möjligen Nevada i första räkningen, men inte Arizona.

Tror dock att Team Trump kommer kräva en re:count i Nevada då kan Trump vinna. Demokraterna i Nevada har fuskat. Allt detta slår tillbaka mot dem, först kommer dom förlora, sen stå där med skammen.

Arizona är 88% inräknade och Biden leder med 1.5 procentenheter. Är du säker?
2020-11-05, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Helt plötsligt har Trump hämtat in 600 000 röster på Biden i Arizona. Vart kom dom ifrån? 12% kvar att räkna i AZ men en hel del i Phoenix tyvärr för Trumps del.
Var ser du detta?
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Japp. Och just nu står han anklagad i ett våldtäktsmål där han vägrat lämna sitt DNA.
Såvitt jag vet har ingen före detta president åtalats för något. Trump kommer inte behöva oroa sig för detta. När nu Bush och hans gäng skickade en massa folk i döden för ett krig baserat på en lögn och klarade sig ifrån detta, vad är en gammal våldtäktanklagelse från lång tid tillbaka?
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger
Varför vill folk i Sverige att Trump vinner?
Trumps politik gynnar inte riktigt oss här i Sverige, utan tvärtom.

Jag gillar inte mycket av Trumps politik egentligen men hans ställning till krig är bra för alla. Framförallt Sverige.

Det är ju Sverige som får ta emot alla flyktingar när USA leker världspolis.
2020-11-05, 14:10
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Ja, jag har inte heller löst att en omräkning (kanske du menar?) har börjat. Däremot är det mycket märkligt att den officiella sidan anger 81/83 räknade counties, med klar ledning för Trump och den uppdaterades senast 11:40 PM lokal tid den 4/11. Förklara de siffrorna för mig, för enligt det så vinner ju Trump Michigan möjligtvis.

De har helt enkelt inte hunnit uppdatera den sidan. På den sidan står det ju uttryckligen att 2 countries inte räknats. 81 av 83 cointreau var räknar. 2 fattas. Kolla själv.

När 2 counties till kom med (kanske de största), blev det 83 av 83. Och då tog Biden ledningen precis som alla andra sajter redovisar.

Om du inte hittar var man visar hur många counties som räknats på den sida du länkar till, så jag kan hjälpa dig hitta det.
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Här är en orsak till varför det tar så lång tid att räkna rösterna i Pennsylvania:

Take Pennsylvania. The Republican-controlled legislature refused to change state law to allow county election officials to start processing mail-in ballots until 7 a.m. on Election Day. That left local election officials with mountains of absentee ballots to process and count on top of the in-person vote cast on Tuesday.
Overall, Pennsylvania received nearly 2.6 million mail-in ballots, according to the state's election website. Officials say that's 10 times the number of absentee ballots it receives in a normal election. In the Democratic stronghold of Philadelphia alone, officials received more than 350,000 absentee ballots that they could not start processing until polls opened Tuesday.
Further delaying results in the Keystone State: Nine Pennsylvania counties, according to CNN's reporting, opted to not start processing and counting ballots until Wednesday morning.

Man fick inte ens öppna poströsternas valkuvert före kl 7 a.m.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willard123
Haha ja, är väl typ minst 25 kvinnor som anklagat Trump så tidigt som 70-talet för olika sexuella trakasserier och övergrepp.
Jaha? Trump blev på 70/80-talet anklagad för 0 åtgärder mot kvinnor, Bill Clinton däremot......
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Trump har varit så jävla feg och inte vågat visa stake. Biden kommer dra fram kuken och visa vem som är alfan i rummet med Putin och Kim iallafall. Såg ju hur det var med Trump.

Japp, och du kommer få kuk i röven av Ahmed. Det är den kuk du kommer se
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
De få som lutar åt biden är nevada och arizona. Nevada är 75% inräknade så ett tag kvar.

oddsen är tydliga på betfair.
Pennsylvania Biden 1.19 och trump 6.0
Georgien Biden 1.47 och trump 3.0
Arizona Biden 1.28 och trump 3.95
Nevada Biden 1.21 och trump 5.5
North carolina Biden 3.75 och trump 1.32
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger
Varför vill folk i Sverige att Trump vinner?
Trumps politik gynnar inte riktigt oss här i Sverige, utan tvärtom.

Utveckla gärna varför JBs politik skulle gynna Sverige bättre.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Det var flera år sen jag var mod och jag känner ingen judisk kvinna eller man. Däremot en hel del samer. Men de har nog inte så mycket med det amerikanska valet att göra. Tror jag i alla fall. :indirekt:

Ser med spänning fram emot vad det hela handlar om. Du får gärna svara då på något av mina gamla inlägg, så jag får en notis och kan kika in i den här tråden.
Jaha min miss, kände igen ditt username bara, på både gott och ont

Fjälljudar kan man ju beskylla mycket för, men det är knappast samer som äger alla mediahus, big-tech och som är de största donors till election campaigns

Jag jobbar samtidigt som jag läer här och på 30 andra håll, men kan försöka komma ihåg. Om inte annat är det bara att göra en snabb internetsökning. It's all in the open now.

Citat:
Ursprungligen postat av Willard123
Fast med den synen du har så låter det som att du hade passat in ganska bra i dessa "turd world countries".
Ok? Antar att du är libtard/jude.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in