2020-11-05, 17:28
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Nu säger Trump att det finns bevis för valfusk.
Vad i helvete håller de demokratiska psykfallen på med under tweeten?
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Hur vet du att han sagt det? Anonyma källor är inte särskilt trovärdigt i mina ögon.

För mig är det mer trovärdigt att personer på plats gått ut och sagt att det var lögn. Även folk som ogillar Trump.

Litar inte på media överhuvudtaget och om anklagelserna är från anonyma källor gör jag det verkligen inte. Naivt att tro på allt media skriver.

Tycker som du så därfør är det bra att inte Fox News journalisten Jennifer Griffin är anonym.

https://www.theguardian.com/us-news/...oldiers-losers

https://en.wikipedia.org/wiki/Jennifer_Griffin

Han kallade tydligen de døda "suckers" också. Glømde det.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Visst är det så. USA har ju ingen valmyndighet som många andra länder, däribland Sverige har, därför finns det ju typ lika många sätt som röstningen sker på som delstater. Det skulle givetvis, om viljan fanns, att homogenisera och effektivisera röstandet så att den här typen av incidenter skulle minska.

Eller så gör man som Republikanen Brian Kemp, flyttar valmyndigheten till sitt eget kontor när han var secretary of state i Georgia, under samma val han ställer upp till guvernör i. Vägrar uppdatera maskinerna så dom spottar ut en papperskopia på vad man har röstat på, vinner, när motståndaren begär omräkning så raderar hans stab hårddiskarna.

10/10 Republikansk manöver.

Var också en kul grej i samma val där dom hade fem maskiner i en vallokal där majoriteten av maskinerna registrerade röster på demokraten, förutom maskin tre som av någon märklig anledning bara röstade på Brian Kemp. Antingen så ledde dom alla republikaner till den maskinen eller så var det valfusk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Får donald a-kassa när han blir arbetslös eller hur funkar det?

Han får en lön för resten av livet. Han har ju skänkt bort sin lön som sittande president men något säger mig att han inte kommer att göra det med resten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Lögn såklart, du är en simpel lögnare.
Obama lämnade fredligt över till Trump, och Clinton erkände sig besegrad, utan att skicka en arme av advokater som skulle sabotera räknandet av legitima röster.

Sluta låtsas som att allt är rent spel. Det gäller både i Sverige och USA. Alla medel är tillåtna. Ni inom vänstern har väll anammat det allra mest, så gråt inte om konservativa kämpar tillbaka. Du är säkert en av dem som satt på andra sidan läktaren när det gällde valet i Vitryssland. Min förhoppning är att allt övergår i oroligheter och trappas upp till en värre konflikt .. om man får önska lite. Papperslappar har haft sin tid.
Medlem
SvenBHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Nu säger Trump att det finns bevis för valfusk.
Har han inte grymtat som en gris om dessa bevis i evigheter?
2020-11-05, 17:29
Medlem
Rysk-Bots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Alla poströster bör strykas eftersom det inte går att garantera deras äkthet.
Samma typ av valfusk som i Sveriges val 2018 där SD hade 23-26% i opionionsundersökningar och landade på knappt 18% i själva valet.
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Om någon vill vara säker på att det förekommer röstfusk, kolla själva.

mvic.sos.state.mi.us/Voter/Index

Mata in 118 år gamla William Bradley
Född Mars 04, 1902
Zip 48207

Här är hans dödscertifikat
Dog 82 år gammal.
https://mobile.twitter.com/BigFish30...723653/photo/1

Frågor på det ?
Kan alla underbegåvade sluta påstå att det inte förekommer röstfusk, den enda frågan är hur stort det är.

Med tanke på att demokraterna sagt att de inte skyr några som helst medel för att vinna så är det troligtvis tillräckligt betydande för att vara avgörande. Ja, om de lyckas utan att bli påkommna vill säga.

Vi har exakt samma mentalitet här hemma med våra vänsterblivna.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Vilka demokrater var det som bestämde att tillåta Mail-in-ballots?
Trump och GOP ville förbjuda mail in ballots inför valet medans demokraterna pushade på för mail in ballots.
Medlem
brutalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBH
Vet du när den börjar?
Har du något sätt att streama den?
17:30... antar Youtube? Jag kollar på TV4 nu och hoppas dom drar upp den.
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Rösträknaren närmast kameran på CNN borde skippa den där sista munken.

Jag hittar inte presskonferensen! Varken på fox news eller CNN.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Han får en lön för resten av livet. Han har ju skänkt bort sin lön som sittande president men något säger mig att han inte kommer att göra det med resten.

Har någon president någonsin skänkt bort sin pension som president? Nej just det men när Trump gör det är det förstås skandal!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in