Citat:
Ursprungligen postat av
popll
Vaddå?
Cafeet ligger ju i en helt annan stadsdel. BO bodde vid sevedplan nära brottsplatsen (f.ö mysigt område med småhus och gammal bebyggelse trädgårdar)
Ska kolla upp det där boendet låter skumt, tack för tipset.
Alla som jobbar i den branschen tjänar bra med pengar gå in på
Västerbo social omsorg och se deras lyxlägenheter i på bästa bostadsrätt adresser i Malmö!

En av ägarna bor i 180 kvm lgh centrala Malmö. Kanske ska ge sig in i branschen verkar betala sig bra
Jag håller med, det var luddigt skrivet av mig då där mitt i meningen slank med ett frågetecken: "Om jag nu råkar ha gissat rätt flyttade denne unge man Mohs*n Faz*li ? (*=e ) in ifrån Agnesgatan 11, där följande ligger på samma adress; Kafé Agnez". Det var alltså där han var skriven
innan han flyttade till lägenheten i den villa som ligger precis där han mördades. Att nämna detta Café var ingen värdering, utan snarare ett försök att få fram lite mer av vem BO var, om det var en vattenkammad svensk ung man eller inte. Att ha flyttat från Agnesgatan 11 till "egen" lägenhet som 17-åring (skulle blivit 18 nu i december) indikerade kanske att så inte var fallet. Sådana resurser har kanske inte vanliga 17-åriga malmöpågar. Att jag sedan med hjälp av Googglande lyckades gissa rätt om att det faktiskt VAR han som var BO var bara en konstig detalj i sammanhanget.