2021-06-25, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TortyrMicke
Off topic.
Någon borde begära ut betygen för dessa unga män och se hur de klarar sig i skolan.

Jag jobbar som lärare på en gymnasieskola och har undervisat rätt många pojkar från Syrien, Afghanistan och Iran de senaste åren. Det är INGEN som klarar skolan särskilt bra. Absolut INGEN av de elever jag träffat har ens betyg eller kunskaper för att läsa de enklaste programmen eller kurserna på universitet. Absolut ingen kommer att bli läkare, jurist eller ingenjör. Det är inte ens nära.
Gemensamt för alla är att de är skitkassa på svenska och engelska, och då är det totalt omöjligt att studera på univ. Matematik, data och teknik fungerar väl ok för dem. Samhällskunskap, historia, svenska och engelska får de knappt E i.

Du kände uppenbarligen inte M. Han var riktigt bright och pratade flytande svenska. En annan kille jag känner som kom 2015 ska nu börja på Chalmers. Så nä. Det stämmer inte.
Citera
2021-06-25, 11:59
Avstängd
Mohsen - ett parazitproblem - hur tog han sig hit som 13-åring - vilket land var hans första inträde i
EU-land - han talade med sin mamma som skulle komma hit med resten av barnen.

Vem betalade resorna o uppehället på väg hit. Det här är ju för helvetes jävlar organiserat.

Nu förlorade tack o lov mamzen sin anknytning genom att ankarbarnet inte längre lever.

Hur kom negermördaren hit - hur försörjde han sig - pengar ihop 60,000 kr låter skunk skumt
Citera
2021-06-25, 12:44
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norram
Du kände uppenbarligen inte M. Han var riktigt bright och pratade flytande svenska. En annan kille jag känner som kom 2015 ska nu börja på Chalmers. Så nä. Det stämmer inte.

Att killen var smart är ju inget som bevisats; att sitta och skruva isär mobiltelefoner ( som han höll på med enligt SDS) kräver ju bara en finmejselsats från Clas i Sjön à 99:- och att du vet vilket håll man skruvar åt...
Citera
2021-06-27, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Att killen var smart är ju inget som bevisats; att sitta och skruva isär mobiltelefoner ( som han höll på med enligt SDS) kräver ju bara en finmejselsats från Clas i Sjön à 99:- och att du vet vilket håll man skruvar åt...

Nä, men jag hade nära kontakt med honom för några år sedan.
Citera
2021-08-31, 15:27
Medlem
Hovrättsdom enligt nedan:

https://docdro.id/WdSUmV8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in